اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۱۶ قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری ۹۰ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز در استان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص آلودگی هوای تهران روی عدد ۱۱۶ قرار گرفته و به این ترتیب هوای تهران برای گروه‌های حساس آلوده محسوب می‌شود.
شاخص آلودگی هوای تهران روی عدد ۱۱۶ قرار گرفته و به این ترتیب هوای تهران برای گروه های حساس آلوده محسوب می شود.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز چهارم تیرماه براساس داده‌های ۱۷ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۱۶ برای دومین روز پیاپی وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت هم‌اکنون روی عدد ۱۱۶ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه حساس است.
دختر رکابزن ایران هفت مرحله تور دوچرخه‌سواری ولتا اسپانیا را به پایان رساند.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف بیش از ۱۱۶ کیلو حشیش در بزرگراه آزادگان تهران خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شده است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و سوم اسفندماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۱۶ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.‌
گروه صنعتی ایران خودرو در روزهای پایانی بهمن ماه، با تولید ۱۱۶ هزار و ۹۰۹ دستگاه موتور ملی، موفق شد از بیش ترین میزان تولید موتور ملی که در سال ۱۳۹۶ محقق شده است، عبور کند.
احسان ریخته گر با بیان اینکه ۱۱ نفر از این افراد در طی ۲۴ ساعت گذشته دچار علائم مسمومیت شده اند، بر رعایت نکات ایمنی در داخل چادر‌هایی گرمایش آن‌ها با بخاری‌های نفتی یا گازی است تاکید کرد.
رئیس سابق دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: در سال ۱۳۷۵ به ازای هر ۱۰۰زن سالمند حدود ۱۱۶ سالمند مرد داشتیم. اما در سال گذشته یعنی۱۴۰۰ به ازای هر ۱۰۰ زن سالمند، ۹۲ مرد سالمند وجود داشته است که به عبارتی می‌توان گفت جنس سالمندی در ایران زنانه شده است.
مشابه رمدسیویر تزریقی ضد ویروسی، قرص VV ۱۱۶ هنوز توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تأیید نشده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۱۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۸۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۱۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۸۳ تن از ایشان وخیم است.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به پرداخت ۸۹ درصد مطالبات چایکاران شمال گفت: از اردیبهشت ماه امسال ۱۱۶ هزار و ۳۱۶ تُن برگ سبز چای خریداری شده است.
شاهرود- مدیر امور منابع آب شهرستان شاهرود با بیان اینکه ورودی آب سد مجن به ۱۱۶ لیتر بر ثانیه رسید، گفت: سال گذشته ورودی این سند ۲۳۱ لیتر بر ثانیه بود.
اصفهان- کلانشهر اصفهان در هشت ماه نخست سال جاری یک روز هوای پاک و ۱۱۶ روز هوای ناسالم تجربه کرد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۱۶ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
آ از تعداد ۱۱۶ نفر بستری مصدوم در بیمارستان، ۱۱۱ نفر در خوی و ۵ نفر هم در سلماس بستری شده اند و ۷۱ نفر نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتند و یک نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات از نجات ۱۱۶ مصدوم حوادث و سوانح ترافیکی و جاده ای در هفته گذشته خبر داد.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری تا ساعت ۱۵:۳۰ به ۱۱۶ میلیون یورو رسید.
تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز به ۸ شهر و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی به ۱۱۶ شهر کاهش یافته است؛ همچنین تعداد شهر‌های با وضعیت زرد به ۳۰۲ و تعداد شهر‌های با وضعیت آبی به ۲۲ شهر رسیده است.
مدیرکل دفتر حقوقی سازمان امور مالیاتی از رشد ۱۱۶ درصدی مالیات ابرازی پزشکان، دندانپزشکان و داروخانه ها در سالجاری با اشراف اطلاعاتی و حاکمیت داده در سازمان امور مالیاتی خبر داد.
مدیرکل دفتر حقوقی سازمان امور مالیاتی از رشد ۱۱۶ درصدی مالیات ابرازی پزشکان، دندانپزشکان و داروخانه ها در سالجاری با اشراف اطلاعاتی و حاکمیت داده در سازمان امور مالیاتی خبر داد.
سهام عدالت همچنان بر مسیر نزولی پیش می‌رود. در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۳ درصد کاهش یافت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ