تایباد ـ فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: یک قبضه سلاح گرم از نوع وینچستر حین ورود به کشور در مرز دوغارون کشف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک متهم و کشف ۲ قبضه سلاح کلت کمری و یک قبضه وینچستر خبر داد.
تبریز- فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از انهدام یک باند حرفه ای قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۱۹ قبضه کلت کمری در تبریز خبر داد.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این راستا با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی پلیس ۲ عامل اصلی این تیراندازی‌ها را دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه یک تیغه خشاب و ۳۰ فشنگ جنگی مربوطه و یک ثوب سینه خشاب کشف شد. انگیزه آن اختلاف قبلی عنوان شده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این درگیری ۲ سوداگر مرگ به هللاکت رسیدند و همچنین ۲ دستگاه خودروی سواری پژو به همراه محموله ۳۰۰ کیلویی مواد افیونی از نوع تریاک و۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیر زیادی مهمات جنگی و یک بیسیم دستی از آنان کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان تیراندازی به سمت خودروی یکی از شهروندان زابلی و کشف یک قبضه سلاح از متهمان در این شهرستان خبر داد.
متهم دوم راکب خودرو سرقتی دستگیر و در بازرسی بدنی از وی و سارقی که اقدام به خودکشی کرده بود، یک قبضه سلاح جنگی و تعداد قابل توجهی اسکناس تقلبی کشف شد.
فرمانده مرزبانی کشور در خصوص ورود اسلحه‌ها از مرز‌های غربی برای اغتشاشگران به کشور گفت: یک شناور در استان بوشهر حامل قاچاق با بیش از ۵ هزار سلاح قمه و شمشیر کشف شد و این سلاح‌ها ساخت کشور آمریکا به گونه‌ای است که هر قدر خون به آن‌ها اصابت کند برنده‌تر می‌شود؛ همچنین تنها در حوزه مرزبانی حدود سه هزار قبضه سلاح جنگی که با هدف رسیدن به دست اغتشاشگران و ایجاد ناامنی وارد کشور شده بود، کشف و ضبط شد.
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل با هوشیاری پلیس خبر داد و گفت: از متهم یک قبضه سلاح گرم و ۱۰ تیر جنگی کشف شد.
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری ۱۴ فروشنده مواد مخدر و کشف یک قبضه سلاح گرم در جنوب تهران در راستای طرح ضربتی یک روزه در این شهرستان خبر داد.
دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه تا الان ۹ هزار قبضه سلاح سرد و گرم از اغتشاشگران کشف شده نه اینکه بگوییم از کنار مرز کشف شده بلکه در حین اغتشاشات و برای ورود به اغتشاشات کشف شده و بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل وابسته گروه های تروریستی دستگیر شدند که مستقیم در اغتشاشات بودند یا وابسته به گروهک منافقین بودند یا سایر گروه های تروریستی، گفت: در اینستاگرام بیش از یک میلیون پست ایجاد شد و برای فروش سلاح در همین اغتشاشات تبلیغ کردند.
فرمانده انتظامی خاش از کشته شدن ۲ نفر و کشف یک قبضه سلاح جنگی طی درگیری مسلحانه اشرار مسلح در این شهرستان، خبر داد.
زاهدان- فرمانده انتظامی شهرستان خاش از کشته شدن دو نفر و کشف یک قبضه سلاح جنگی طی درگیری مسلحانه اشرار مسلح در این شهرستان، خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به کشف ۹۸ قبضه سلاح غیرمجاز در استان گفت: در این ارتباط ۷۶ نفر دستگیر و یک باند قاچاق اسلحه در خوزستان منهدم شد.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عامل اصلی و یکی از لیدرهای فعال در اغتشاشات شرق تهران خبر داد.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان در درگیری با اشرار مسلح، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و هلاکت یک شرور، یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه ۵ تیغه خشاب و ۸۵ تیر جنگی مربوطه و ۱۱ جلد شناسنامه و سه عدد کارت ملی به مشخصات متفاوت کشف کردند.
تبریز- جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به شناسایی و دستگیری قاچاقچی اسلحه جنگی در تبریز، از کشف ۱۲ قبضه کلت کمری و یک قبضه اسحله وینچستر به همراه مهمات جنگی خبر داد.
فرمانده مرزبانی گفت: مرزداران در هنگ مرزی جکیگور توانستند با رصد اطلاعاتی، یک باند قاچاق سلاح و مهمات را شناسایی و ۸۵ قبضه سلاح جنگی را کشف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر: طی این عملیات از مخفیگاه سارقان یک کیلو طلاجات مسروقه، 2 قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه موتور سیکلت که در امر سرقت از آن استفاده شده بود کشف گردید.
سردار مسلمی بیان کرد: انواع و اقسام چاقوها از اغتشاشگران کشف شده است، حتی در یکی از پارک‌های استان در یک کیسه حدود ۸۰ قبصه سلاح سرد جاسازی شده بود تا در موقع مناسب از آن استفاده کنند.
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی گفت: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و دنا توقیف که در بازرسی از آن‌ها یک قبضه سلاح جنگی دوربین دار ام ۱۶، یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و کلت کمری، ۴ قبضه نارنجک دستی، سه عدد ریموت انفجاری و بی سیم دستی به همراه دوربین‌های دید در شب پیشرفته کشف شد.
منابع صهیونیستی فاش کردند، در حالی که نظامیان صهیونیست خواب بودند افراد ناشناس وارد یک پایگاه نظامی النقب شده و ۳ قبضه سلاح را با خود برده اند.
دادستان بندرعباس اعلام کرد: از این باند ۱۰ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۸ تیغه خشاب و مقدار زیادی فشنگ کشف و ضبط شد.
نماینده دادستان با بیان اینکه اتهام اصلی متهم محاربه و افساد فی‌الارض و ایجاد رعب و وحشت مردم با سلاح گرم است، گفت: متهم با یک قبضه سلاح گرم «کلت کمری» اقدام به تیراندازی در خیابان طالقانی تهران کرد که منجر به جراحت افسران انتظامی مستقر در محل شد.
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان پروژه‌های ساختمانی، قاچاقچیان مانیتور و موبایل‌قاپ تکرو و کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و تعداد ۲۷ عدد فشنگ جنگی در شمال شهر تهران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ