رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات از دستگیری ۴۶ نفر از اراذل و اوباش شهر تهران خبر داد و گفت: پلیس ۵۴ قبضه سلاح گرم و سرد از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، کشف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس ایندیاناپولیس روز سه شنبه اعلام کرد سه جسد و یک فرد مست را در یک خودرو پارک شده در پارکینگ یک مدرسه ابتدایی پیدا کرده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خواستار رفع نواقص و اصلاح قانون هوای پاک شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از بهبود وضعیت در همه استان‌ها و شهرستان‌های تابعه نسبت به پاک سازی نقاط آلوده از وجود معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر خبرداد.
پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: پارک مورب خودروها در مراسم‌هایی مانند ظهر عاشورا جهت نظم بخشی و روان سازی ترددها است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:جای پارک خودرو در شب‌های محرم فراهم شده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل ۲۴ ساله شاهرودی خبر داد و گفت: این فرد یکی از هم روستائیان خود را به قتل رسانده بود که با همکاری مردم با پلیس، دستگیر شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو مرد جوان که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری شماری از شهروندان در محدوده غرب تهران کرده بودند، خبر داد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی عصر سیزده بدر ۱۴۰۲ را تشریح کرد و گفت: تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز ۱۳ فروردین بیشتر پارک‌ها و تفرجگاه‌ها از حضور مردم اشباع شده است.
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری ۱۱ نفر از اراذل و اوباش در جنوب غرب تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: با اجرای طرح ۲ مرحله ای عملیات در پاتوق های عرضه مدارک جعلی در سراسر کشور منجر به کشف بیش از ۱۵ هزار فقره انواع اسناد جعلی رسمی، غیر رسمی و اقلام تقلبی شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که با همدستی دو تن دیگر راننده یک دستگاه خاور را به خاطر پارک بد به قتل رسانده بودند، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی با ۲ همدستش که راننده یک دستگاه خودروی خاور را به خاطر پارک بد خودرو به قتل رسانده بودند، خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگیری یکی از مواد فروشان سابقه دار منطقه کیانشهر تهران خبر داد از دستگیری یکی از مواد فروشان سابقه دار منطقه کیانشهر تهران خبر داد.
شکل کار این مأمور‌ها به گونه‌ای است که بخشی را همان ابتدا تذکر می‌دهند که این عدد بالغ بر ۹۰ درصد است و معمولاً افراد رعایت می‌کنند. از ۱۰ درصد باقیمانده ۹ درصد در ون‌ها سوار می‌شوند و در آنجا تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود و تنها یک درصد باقی مانده به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال داده می‌شوند.
شکل کار این مأمور‌ها به گونه‌ای است که بخشی را همان ابتدا تذکر می‌دهند که این عدد بالغ بر ۹۰ درصد است و معمولاً افراد رعایت می‌کنند. از ۱۰ درصد باقیمانده ۹ درصد در در ون‌ها سوار می‌شوند و در آنجا تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود و تنها یک درصد باقی مانده به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال داده می‌شوند.
رئیس پلیس پایتخت در مورد حادثه رخ داده برای مرحوم مهسا امینی توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس پلیس پایتخت در مورد حادثه رخ داده برای مرحوم مهسا امینی توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس پلیس پایتخت در مورد حادثه رخ داده برای مرحوم مهسا امینی توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: ۱۰۶ هزار خودرو در شهر مهران پارک شده است.
معاون ترافیک پلیس راهور تهران گفت: دوبله پارک کردن خودرو‌ها در افزایش ترافیک تاثیر بسیار زیادی دارد که موجب سدمعبر می‌شود و همچنین با اینکه تابلو پارک ممنوع هم وجود دارد، اما تعدادی از رانندگان توجهی نمی‌کنند.
پنجاه و نهمین طرح رعد پلیس تهران بزرگ، صبح امروز سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ با حضور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت، برگزار شد. فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از ۲۹۰ حکم به اجرا گذاشته و دستگیری ۸۲۲ نفر از سارقان، زورگیران، مالخران و سارقین مسلح در طرح رعد ۵۹ پلیس پیشگیری خبر داد. در پنجاه و نهمین طرح رعد، تعداد ۶۸ پاتوق سارقین، ۵ پاتوق سارقین و اوباش، ۶۷ پاتوق فروشندگان مواد مخدر و ۱۲ پاتوق اوباش، سطح یک و دو منهدم شدند. ده قبضه سلاح جنگی و ۸۴ قبضه سلاح سرد نیز، در این مرحله از طرح رعد، کشف شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره موضوع پارکبان‌ها نیز اظهارکرد: مسئله پارکبان‌ها موضوعی است که در زمان حضور من در پلیس راهنمایی با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری پیگیری، اما به یکباره رها شد. درحال حاضر برخی از مغازه‌دار‌ها از این موضوع استفاده می‌کنند و قیمت‌های گزاف و گرانی برای پارک دریافت می‌کنند که چنین کاری از سوی افراد غیرمجاز خلاف قانون است.
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ گفت:در تحقیقات میدانی و پایش اطلاعات به دست آمده، مشخص شد متهم اصلی پرونده یکی از ساکنان مجتمع مسکونی بوده که در چند وقت اخیر بر سر جای پارک خودرو با یکی از همسایگان درگیر و متعاقب آن با اجیر کردن ۲ تن از اراذل و اوباش سابقه دار با عربده کشی و تیراندازی با سلاح گرم بلافاصله از محل متواری شده اند.
معاون عملیات پلیس راهور باتوجه به حضور دسته جات عزاداری و ایستگاه های صلواتی در معابر، به رعایت دستورات پلیس تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ