با تلاش مدافعان امنیت ۶۰ قبضه اسلحه کمری به همراه هزاران عدد فشنگ در مبادی ورودی شهرستان جوانرود کشف و ضبط شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیستم ایمنی بدن ما از چند دفاع هوشمند ساخته شده است اما اگر این سیستم های دفاعی از بین بروند، می تواند منجر به بیماری هایی مانند ام اس (MS) شود. دانشمندان ممکن است راهی جدید برای کنترل پاسخ های خودایمنی بالقوه خطرناک یافته باشند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ حلقه لاستیک خارجی قاچاق با تلاش مأموران این پلیس خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور، دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
کهربا قطعاً حالت منحصر به فرد بودن خود را حفظ نموده‌است و در بازسازی اکوسیستم و ارگانیزم‌ها مفید می‌باشد. کهربا گاهی شامل جانوران یا مادهٔ گیاه است که در صمغ گرفتار می‌شوند. حشرات، عنکبوت‌ها و حتی تارشان، کرم‌ها، قورباغه‌ها، سخت پوستان، باکتری‌ها و آمیب‌ها، میکروفسیل‌های دریایی، چوب، گل‌ها و میوه، مو، پر و سایر موجودات ریز در کهربا ۱۳۰ میلیون سال قبل یافت می‌شده‌است.
این گونۀ جدید از بزمجه که تنها در تعدادی از جزایر اقیانوس آرام زندگی می‌کند، تا ۶۰ سانتیمتر رشد می‌کند و ویژگی جالبش پنجه‌های بلند و زبان آبی‌رنگ آن است.
در کاوش‌هایی که بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ در سایت باستانی میدان سنت آمبروزیو در میلان انجام شد، بقایایی انسانی از دوره‌های مختلف تاریخی کشف شد. محققان با بررسی یکی از این اسکلت‌ها که متعلق به قرن ۱۴ میلادی بود، به نتایج هولناکی دربارۀ انجام وحشتناک‌ترین شیوه‌های شکنجه در آن دوران رسیدند.
پلیس مکزیک اجساد ۱۳ نفر را در یخچال‌های مختلف در یک ساختمان پیدا کرد.
به گفته ناوا، که مسئول اکثر کشفیات در موزه دیرینه‌شناسی در ماریلیا است، تخم‌های دایناسورها حدود ۱۲ تا ۱۳ سانتی‌متر طول و ۵ تا ۷ سانتی‌متر عرض دارند، در حالی که تخم‌های تمساح‌های باستانی معمولا بیش از ۷ تا ۸ سانتی‌متر نیستند.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از ۵۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان و کرمان خبر داد .
این تپه که بقایای حدود ۶۰ مرد، زن و کودک را شامل می‌شود، گذرگاه‌های متعددی دارد که در گذشته، خورشید در طولانی‌ترین و کوتاه‌ترین روز‌های سال مستقیم به آن‌ها می‌تابیده است.
شهرکرد- جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کابل و سیم برق با کشف ۶۰ فقره سرقت در استان خبر داد.
هرچند ریاضیدانان موافق بودند که این تصویرسازی موسوم به «کلاه» اولین انیشتین است، با این حال هر هفت بار یک بار لازم بود تا تصویر آینه‌ای از آن کپی شود تا الگوی بدون تکرار بتواند ادامه پیدا کند. در این وضعیت یک مقاله دیگر در ماه گذشته منتشر شد که در آن آقای اسمیت و سه ریاضیدانی که به او کمک کردند تا این کشف را تأیید کند، شکل جدیدی را به نام «شبح» عرضه کردند.
ستاره شناسان قلب یک سیاهچاله را به دقت رصد و جریانی از اشعه های ایکس خروجی از آن را کشف کردند که ۶۰ هزار بار داغ تر از سطح خورشید است.
بهرامی با بیان اینکه از متهم ۶۰ هزار دلار کشف و ضبط شد، گفت:‌ متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
شواهد نشان می‌دهد که این خزنده بیشتر در نواحی گرمسیری (ساوانا) یافت می‌شود. امدادگران به دلیل جثه بزرگ این مارمولک، آن را «هیولا» نامیدند! و به دنبال یک متخصص برای مراقبت از این هیولا هستند.
هر ژنوم باکتری باستانی مانند یک پازل ۶۰ هزار تکه‌ای است و هر تکه تارتار دندان حاوی میلیون‌ها ژنوم است. برای حل این معمای غیرممکن، محققان تکنیکی به نام مونتاژ جدید را تغییر دادند.
اندیمشک- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
پلیس لندن در پی کشف بسته حاوی ذرات اورانیوم در فرودگاه «هیترو»، یک نفر را بازداشت کرد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از وقوع۳حادثه طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان خبر داد و گفت: کشف آجیل و موتورسیکلت قاچاق و همچنین سقوط بالابر با فوت مرد ۶۰ ساله مهمترین آن‌ها را شامل می‌شود.
زاهدان- دادستان زاهدان با تشریح جزئیات کشف محموله سنگین سلاح در سیستان و بلوچستان، گفت: ۹۰ قبضه سلاح و ۶۰ هزار انواع مهمات از این افراد کشف شد.
اهواز - فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف ۶۰ کیلوگرم شیشه و دستگیری اعضای باند قاچاق خبر داد.
محققان دانشگاه کلمبیا از داده‌های مربوط به بیش از ۴۳ هزار فرد مبتلا به اوتیسم برای یافتن ژن‌های پنهان اوتیسم استفاده کردند که می‌تواند بیشتر موارد ابتلا را توضیح دهد.
در حالی که وزارت صمت قیمت سیمان را کیسه ای ۵۰ هزار تومان اعلام کرد، اما در بورس کالا ۳۵ هزار تومان کشف قیمت شده و انبوه سازان نرخ آن را کیسه ای ۶۰ و مرکز آمار ۷۰ هزار تومان اعلام کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ