دلایل زیادی وجود دارند که ما ممکن است در تغییر شغل تردید داشته باشیم، اما راه‌های زیادی برای مقابله با استرس ناشی از آن وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس دیاز، ستاره کلمبیایی لیورپول که به تازگی از مصدومیت طولانی رها شده بود در بازی امروز مقابل بورنموث زمین را به دلیل مصدومیت ترک کرد تا هواداران را به شدت نگران کند.
سرخیو ریکو 82 روز پس از تصادف شدیدش بیمارستان را ترک کرد.
محققان هیچ ارتباطی بین افسردگی و اضطراب و به طور کلی سرطان سینه، پروستات، کولورکتال و الکل در طی یک پیگیری تا ۲۶ سال پیدا نکردند.
در این خبر به ۷ نشانه جسمی اضطراب که در بدن آشکار می‌شوند پرداخته‌ایم.
اگر احساس کردید که انگشتانتان تغییر رنگ می‌دهند، نشان از چند مشکل مرتبط با سلامتی را می‌دهند. مشکلاتی اعم از:تغییر ناگهانی دمای بدن، استرس و اضطراب و یا مشکلات عروقی می‌باشد؛ با این حال، اگر این تغییرات رنگ همراه با خارش، درد، سوزن شدن یا بی حسی در انگشتان همراه باشد، بنابراین شما باید آن را چک کنید و با پزشک متخصص مشورت کنید.
ثابت شده که از ابتدای بارداری، اضطراب و هیجان‌های زن باردار تاثیر مستقیمی بر روی جنین خواهد داشت. عدم اطلاع یا اطلاعات نادرست و ناقص در خصوص بارداری و تغییرات آن می‌تواند موجب بروز هیجان‌ها و آشفتگی‌های روانی شود. تغییرخلق (اخلاق)، تغییر اشتها، استفراغ‌های گاه و بیگاه، تغییر علایق و سلیقه‌ها و بالاخره ده‌ها نوع دیگر از این قبیل، هریک می‌تواند به تنهایی گرفتاری‌های فراوانی را ایجاد کند.
اسطوخودوس یک درمان طبیعی موثر برای لرزش دست‌ها است. این گیاه دارویی برای سیستم عصبی نیز بسیار مفید است. اسطوخودوس همچنین سبب کاهش اضطراب و استرس افراد نیز می‌شود.
زندگی با اضطراب همیشه به معنای تثبیت ترس‌های خاص نیست. بسیاری از افراد مبتلا به این اختلال متوجه می‌شوند که افکارشان بر پریشانی یا نگرانی متمرکز است.
اضطراب اجتماعی یک بیماری قابل درمان است. اولین قدم برای دریافت کمک صحبت با یک متخصص سلامت روان است که می‌تواند یک برنامه تشخیص و درمان را به شما ارائه دهد.
لیونل مسی قبل از جام جهانی برای تمدید قرارداد به پی اس جی پاسخ مثبت داده بود ولی پس از حذف از لیگ قهرمانان همه چیز تغییر کرد. مدیران پی اس جی حالا به شدت نگران هستند.
رابطه بین نوع رژیم غذایی و افسردگی و اضطراب، از جمله موضوعاتی است که در سال‌های اخیر توجه زیادی به آن شده است. خوراکی‌هایی که علائم افسردگی را تغییر می‌دهند.
رییس دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت درخصوص غلبه بر اضطراب کرونا ویروس، عنوان کرد: اضطراب می‌تواند روی سیستم ایمنی تأثیر منفی داشته و بدن را در برابر بیماری‌ها تضعیف کند.
اضطراب شایع‌ترین وضعیت سلامت روانی است که افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اضطراب می‌تواند تاثیر مضری بر زندگی روزمره بگذارد و علائمی مانند جویدن ناخن، نگرانی بیش از حد، درد قفسه سینه و مشکلات خواب را ایجاد کند.
احمد وحیدی در واکنش به تعطیلی‌های مکرر مدارس گفت: تعطیلی مدارس موجب شد به دولت پیشنهاد دهیم تا استانداردهایی که براساس آن گروه‌های اضطرار استان‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند را کمی تغییر دهیم.
با رعایت چندین نکته به کودک زمان بدهید تا با شرایط جدید کنار بیایید و آن را بپذیرد، برای عادت دادن فرزندتان به محیط جدید باید صبور باشید.
همچنین خرما می‌تواند منجر به کاهش فعالیت پروتئین‌های بتاآمیلوئید شود. این پروتئین‌ها باعث تشکیل نوعی پلاک در مغز می‌شوند. این پلاک‌ها باعث اختلال ارتباطی بین سلول‌های مغز و متعاقبا مرگ سلول‌های مغزی یا آلزایمر می‌شوند.
نیمار، ستاره برزیلی، بار دیگر باعث نگرانی شدید کادر فنی و هم تیمی‌هایش شده است.
چسلاو میخنیویچ، مربی لهستان، معتقد است تیمش توانایی رفتن به یک هشتم نهایی جام جهانی را دارد.
از حالا جنگ برای قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی آغاز شده است و در نهایت چهار نفر قربانی خواهند شد.
اختلال اضطراب اجتماعی چیست؟
انجمن روانپزشکی آمریکا، اضطراب را به عنوان یک واکنش طبیعی در تجربه انسانی تعریف می‌کند که می‌تواند گاهی اوقات به عنوان یک واکنش مفید به استرس عمل کند.
مطالعات گذشته نشان داده است که باغبانی سلامت روانی افرادی را که دچار بیماری هستند، بهبود می‌بخشد. پژوهش جدید نیز حاکی از این است که سلامت روانی افراد سالم نیز از طریق باغبانی افزایش می‌یابد.
اضطراب یک واکنش طبیعی به یک موقعیت استرس‌زا است، اما اگر احساسات مدت زیادی به طول انجامد یا دوباره عود کند ممکن است یک اختلال اضطرابی را تجربه کنید. اضطراب و افسردگی رایج و قابل درمان هستند، اما بهتر است به محض این که آن را کردید با پزشک عمومی خود صحبت کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ