عزتی با اشاره به اینکه با ادامه وضع موجود در اقتصاد کشور با یک وضعیت بسیار وخیم روبرو خواهید شد، بیان کرد: اگر وضع رکود به همین منوال ادامه پیدا کند و افزایش قیمت‌ها نیز کماکان یابد، به نوعی تقاضا به صفر میل می‌کند به طوری که دیگر هیچ نوع تقاضای معناداری در بازار وجود نخواهد داشت که این موضوع رکود را به صورت کامل در اقتصاد رقم خواهد زد، در چنین شرایطی ممکن است قیمت کالا‌ها افزایش پیدا نکند و یا حتی با کاهش قیمت مواجه شود، اما این وضعیت، اقتصاد کشور را با شرایط بسیار دشوار تری نسبت به آن چیزی که الان وجود دارد، روبرو خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدیوی منتشر شده در عربستان، یاسین بونو را در حال مذاکره با رئیس باشگاه الهلال نشان می‌دهد و انتظار می‌رود قرارداد او تا ساعات آینده رسمی شود.
آردا گولر را تا پارسال کمتر کسی بیرون ترکیه می شناخت اما او پس از هیهوی بسیار الان بازیکن رئال مادرید است در حالی که در همان ابتدا مصدوم شده و مشخص نیست چه زمانی به میادین بر می گردد.
مدافع جوان میانی و یکی از پدیده های لیگ فصل گذشته مورد توجه استقلال قرار دارد اما آنطور که معاون ورزشی استقلال می گوید سر راه این انتقال موانعی وجود دارد.
«دریای متقاطع» یک پدیده اقیانوسی است که زمانی اتفاق می‌افتد که دو سیستم موجی در زوایای عمود بر یکدیگر برخورد کرده و از یکدیگر عبور کنند. این منظره فوق العاده‌ای است، اما اگر در آب باشید فوق العاده خطرناک است.
اصغری، کارشناسی هواشناسی درباره وضعیت آب و هوایی کشور گفت: کمترین دمای هوای تهران ۲۲ درجه بود. کمترین دمای هوای اردبیل به عنوان خنک‌ترین شهر هم به ۴ درجه رسید.
بارسلونا در آستانه جذب ویتور روکه، مهاجم جوان برزیلی، قرار دارد.
مارهای Palmetto Corn Snake به جای گاز گرفتن طعمه خود را منقبض می کنند، بنابراین مستعد گاز گرفتن نیستند. آنها همچنین دارای سم کمی هستند، بنابراین حتی اگر موفق شوند یک انسان را نیش بزنند، خیلی خطرناک نیستند.
در صورتی که ادعای دبیر شورای امنیت ملی روسیه مبنی بر انفجار یک انبار از گلوله‌های اورانیوم ضعیف شده در اوکراین صحت داشته باشد، اورانیوم ضعیف شده یک فلز سنگین است که به هیچ وجه نمی‌تواند عامل ایجاد پدیده رادیواکتیویته در هوا باشد.
گروهی از دانشمندان به سرپرستی دانشگاه‌های شفیلد و هرتفوردشایر، داده‌های تلسکوپ اسحاق نیوتن در لاپالما را تجزیه و تحلیل کردند. آن‌ها چیزی با عنوان "وجود ساختار‌های ناهمگون" را در کهکشان‌هایی که دارای اختروش هستند، کشف کردند.
ژاوی امروز لامینه یامال 15 ساله را در فهرست تیمش برای بازی حساس برابر اتلتیکومادرید قرار داد.
عثمان دیالو، پدیده نوجوان اسپانیایی، در آستانه امضای قرارداد با بایرن مونیخ قرار دارد.
گونسالو راموس شب گذشته در جریان دیدار برابر ریوآوه موفق شد رکوردی ویژه را در فوتبال پرتغال جابجا کند.
لیندا کایسدو، ستاره کلمبیایی فوتبال زنان، احتمالا به زودی پیراهن رئال مادرید را به تن خواهد کرد تا جذابیت لیگ زنان اسپانیا بیش از پیش افزایش پیدا کند.
سردار قاآنی به تغییر راهبرد آمریکایی‌ها که با همکاری برخی کشور‌های منطقه شکل گرفت و منجر به ایجاد پدیده خطرناکی مانند داعش شد، اشاره کرد و افزود: مدل انحرافی داعش که یک کپی‌سازی جعلی از جبهه مقاومت بود این ظرفیت را داشت که شرایط منطقه را به شکل مطلوب آمریکایی‌ها تغییر دهد، اما مجاهدت سردار شهید سلیمانی و یارانش که عصاره فرهنگ ناب مقاومت و انقلاب اسلامی بودند، این توطئه عظیم را ناکام گذاشتند.
رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند که پدیده خشونت خانگی علیه زنان در این کشور روبه‌افزایش است و در یک ماه گذشته دست‌کم 8 زن کشته شده‌اند.
فریدمان فروند، استاد فیزیک دانشگاه ایالتی سن خوزه و محقق ارشد مرکز تحقیقات ایمز در ناسا در مصاحبه‌ای با نشنال جغرافی در سال ۲۰۱۴ گفت: که این نور‌ها می‌توانند اشکال، فرم‌ها و رنگ‌های مختلفی داشته باشند. او و همکارانش ۶۵ مورد از مشاهده چنین نور‌هایی را از سال ۱۶۰۰ میلادی مورد مطالعه قرار دادند و یافته‌های خود را در «نامه‌های تحقیقات زلزله‌نگاری» در سال ۲۰۱۴ منتشر کردند.
دانشمندان در مطالعه‌ای دریافتند که احتمالا چرخش هسته زمین معکوس شده است. این مطالعه چشم‌اندازی جدید بر فرآیند‌های زمین‌شناسی که در عمق سیاره ما اتفاق می‌افتد، خواهد گشود.
آذرخش گلوله‌ای (Ball lightning)، پدیده‌ای است که بیشتر اوقات در هنگام طوفان‌های شدید همراه با رعد و برق رخ می‌دهد. این پدیده به‌صورت توده‌ای از هوا با تابش شدید به شکل کره به‌مدت چند لحظه دیده می‌شود. تصاویر زیر یکی از این موارد را به نمایش گذاشته است.
محمد عباسی پس از دیدار پیروزی نساجی برابر فجرسپاسی در نشست خبری حاضر شد و از حمید مطهری تشکر کرد.
نیکو پاز، هافبک 18 ساله آرژانتینی رئال مادرید، امشب این شانس را دارد تا اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان باشگاه را انجام دهد. روی او برای سال های پیش رو حساب ویژه ای باز کرده اند.
استفان بایچتیچ با اصالتی صرب ولی متولد ویگو اسپانیا، شب گذشته گل سوم لیورپول را به استون ویلا زد و نوید ظهور یک پدیده جدید را داد.
در مواجهه با نمونه‌های متنوع از سخنان عجیب و پرحاشیه میرسلیم نگاه ساده‌انگارانه آن است که تصور شود با تذکر و توجیه یک شخص مثل جناب میرسلیم، روند دامنه‌دار وایرال‌شدن اظهارنظر‌های این‌چنینی برخی مسئولان دیگر هم در بین افکار عمومی قطع خواهد شد. این‌درحالی است که به‌نظر می‌رسد ما در بررسی این جنس اظهارات عجیب، با یک طرز فکر مواجه هستیم نه اظهارنظر شخصی چند مسئول خاص دولتی یا حاکمیتی.
شبکه اسکای آلمان در خبری اختصاصی اعلام کرد مذاکرات بین مدیر برنامه‌های دومینیک لیواکوویچ، دروازه‌بان کرواسی، و باشگاه بایرن مونیخ آغاز شده است.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، آنخل دی ماریا را بهترین خرید تابستانی سری آ توصیف کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ