هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با رقم خوردن نتایج قابل توجه و درخشش چندین بازیکن به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان محمود فکری در اولین هفته از رقابت های لیگ برتر به نتیجه ای بهتر از صفر، صفر دست پیدا نکردند.
در حالی که روز پنجشنبه لیگ برتر به طور رسمی آغاز می‌شود اما تعدادی از چهره‌های مطرح سال‌های گذشته اکنون بدون تیم هستند.
به نظر می‌رسد تا قبل از شروع لیگ شاهد حضور چهره‌های خارجی جدید در برخی تیم‌های لیگ برتری باشیم.
سرپرست‌های استقلال و پرسپولیس چهره‌های مورد توجه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر بودند.
پیکان در لیگ بیست و سوم نیز با ترکیبی از بازیکنان جوان حضور پیدا می کند و احتمالا باید منتظر معرفی چهره های جدید به فوتبال باشیم.
شاگردان محمود فکری در دومین جدال دوستانه خود برابر حریف دیگری از لیگ برتر بزرگسالان تهران به پیروزی رسیدند.
خداد عزیزی می گوید باید چهره های ورزشی و هنری اجازه دهند زندگی آنها نوشته شود چون خواندن زندگی نامه این افراد برای مردم همیشه جذاب بوده است.
بازیکنان تیم پرسپولیس یک به یک از تیم نساجی جدا می شوند و به نظر می رسد تیم مازنی در فصل آینده بازی های لیگ برتر با چهره ی جدید حاضر می شود.
دومین نکوداشت چهره های ماندگار میراث فرهنگی ایران
رئیس جامعه بوم گردی با بیان اینکه در نظر داریم روز ۳۱ اردیبهشت را به عنوان روز ملی بوم گردی در تقویم ملی ثبت کنیم گفت: می‌خواهیم سال‌های آینده در این روز از چهره های برتر تقدیر شود.
با پایان مسابقات لیگ برتر برگزاری کلاس های مربیگری فوتبال در شهرهای مختلف آغاز شده تا مربیانی که فاقد مدرک هستند، موفق به برگزاری دوره ها و نشستن روی نیمکت تیم ها شوند.
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: سیاستمداران غربی به جای مداخله در امور داخلی سایر کشور‌ها و نمایش چهره‌ای به ظاهر بشردوستانه از خود، بهتر است صدای اعتراضات شهروندان خود را بشنوند و وقت خود را مصروف تامین حقوق انسانی و مطالبات شهروندی آنان کنند.
حجت الاسلام رئیسی رییس جمهوری در جشنواره بین المللی خوارزمی گفت: چهره های برتر باید به صورت جدی مورد تشویق و حمایت قرار گیرد.
مس کرمان باحضور چهره های جدید در ترکیب خود برای بقا در لیگ برتر تمام تلاش خود را به کار گرفته است.
رالی اتومبیلرانی داکار 2023 با مشخص شدن چهره‌های برتر به پایان رسید.
نساجی مازندران تا پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ‌ برتر دو جدال سخت با تراکتور و پرسپولیس خواهد داشت.
کاخ سفید، ترامپ را به خاطر دیدار با برتری طلبان سفیدپوست محکوم کرد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و نساجی در سوپرجام فوتبال ایران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند.
مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به نتایج هفته گذشته رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: پرسپولیس حالا چاره ای جز پیروزی مقابل سپاهان در بازی بزرگ هفته ندارد.
داوران هفته هشتم لیگ برتر ایران اعلام شدند در حالی اعلام شدند که سوت بازی پرسپولیس و استقلال در اختیار عرب براقی و حاج ملک خواهد بود.
با انجام‌ دیدارهای فینال رقابت های تنیس رده های سنی، چهره نفرات برتر این مسابقات مشخص شد.
تیم های لیگ برتری برای تحقق آرزوی هواداران خود چاره ای جز نتیجه گرفتن در بازی های امروز از هفته ششم ندارند.
در حالی که رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با حضور مس کرمان در اواخر همین هفته رسما آغاز می شود، این تیم هنوز فرصت و جای خالی برای تکمیل چهره خود را دارد.
فضای مجازی نه تنها انتخاب‌های تازه‌ای فراتر از شبکه‌های ماهواره‌ای به مخاطبان داده، بلکه بسترهای تازه‌ای برای تبلیغ محصول به وجود آورده که بسیاری از مشتریان ثابت صداوسیما را از تبلیغ در این قاب منصرف کرد و به سمت تبلیغات ارزان‌تر در این بستر تازه سوق داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ