در حالی که رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با حضور مس کرمان در اواخر همین هفته رسما آغاز می شود، این تیم هنوز فرصت و جای خالی برای تکمیل چهره خود را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به احتمال فراوان شروع مسابقات لیگ برتر بیست و سوم با تاخیر خواهد بود؛ این تصمیم احتمالا عصر امروز به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام می‌شود.
ورود بازیکنان جدید از سوی تیم‌های ملی پایه فوتبال ایران می‌تواند بهترین خبر برای مربیان به خصوص امیر قلعه نویی در تیم ملی بزرگسالان باشد.
مسئولان باشگاه استقلال در انتظار حضور سرمربی اسپانیایی در ساختمان باشگاه هستند.
به دنبال انتشار گزارش مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر سازمان ملل متحد نظرات و ملاحظات خود را در مورد گزارش مدیرکل به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره موافقتنامه پادمانی NPT با جمهوری اسلامی ایران (GOV/۲۰۲۳/۲۶، ۳۱ May ۲۰۲۳) اعلام کرد.
رئیس کمیته غواصی آزاد فدراسیون نجات غریق گفت: حضور تیم‌های ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان (استخری) برای نخستین بار و در راستای اضافه شدن غواصی آزاد به بازی‌های جهانی و همچنین برنامه‌ریزی‌های المپیکی انجام شد.
مسئول کمیته غواصی آزاد فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: این‌ اعزام برای نخستین بار و در راستای اضافه شدن غواصی آزاد به «بازی های جهانی» و همچنین برنامه ریزی های المپیکی انجام شد.
پیکانی‌ها کار خود را برای مسابقه سخت و حساس با تراکتور تبریز شروع کردند.
مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته با وجود حضور همه اعضای مجمع تاکنون آغاز نشده و حاضرین در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک در انتظار ورود معاون وزیر هستند.
مدیر پروژه مرکز مبادلات ارز و طلا گفت: یکسری با نگاه سفته بازانه ورود پیدا کنند که توصیه می‌کنم واقعاً به نوسانات نرخ بازار ارز توجه کنند. فعلاً بنا نیست تقاضاهای سفته بازی را پاسخ دهیم.
سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد که بازی پاری‌سن‌ژرمن در نیمه اول باعث تعجب آنها شده است.
پاری سن ژرمن امشب در مقابل موناکو شکست خورد تا در آستانه دیدار بزرگ مقابل بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ دو شکست پیاپی را تجربه کرده باشد.
بعد از اطلاعیه دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال، توجهات در بین فوتبال‌دوستان برای کمک به زلزله‌زدگان خوی افزایش یافته است.
گرگ جیکوب در نامه مورخ ۱۸ ژانویه به آرشیو ملی آمریکا گفته است: «بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره پیدا شدن اسناد محرمانه در اقامتگاه بایدن، پنس از سر احتیاط اقدام به بررسی مدارکی کرد که در منزلش وجود داشت. مشاور حقوقی، یک تعداد سند را که احتمالا حاوی اطلاعات حساس یا محرمانه هستند، در میان اسناد شناسایی کرد. مایک پنس فورا آن‌ها را به مکان امنی منتقل کرده و برای جابجایی بهتر منتظر نظرات آرشیو ملی شد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه سرد بارشی جدید به استان از سه‌شنبه ۶ دی خبر داد.
تمرینات تراکتور با حضور محمد نصرتی برگزار می‌شود.
یوفا از آغاز تحقیقاتش در مورد پرونده اتهام فساد مالی باشگاه یوونتوس خبر داد که این می‌تواند منجر به اعمال مجازات‌هایی علیه این باشگاه شود.
شهرداری تهران به دنبال ورود به حوزه فروش مسکن متری است و در بستر این برنامه شهروندان می‌توانند به صورت خُرد خُرد مسکن خریداری کنند و البته انجام این کار نیازمند اجازه شورای شهر است.
تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از یک ماه تا برگزاری اولین بازی خود در جام‌جهانی شرایط سختی را تجربه می‌کند اما امیدوار است در سه دیدار مرحله مقدماتی نتایج قابل قبولی کسب کند.
با بازگشت بازیکنان از تیم‌ملی ایران، تمرینات پرسپولیس با نفرات کامل‌تری برگزار خواهد شد.
بالأخره بعد از روزها انتظار اولین کاروان اربعینی شیعیان افغانستان، بدون علم و پرچم و هیچ نشانه‌ای از اربعین، از مرز دوغارون وارد ایران شدند. روایت حضور مشتاقانه و غریبانه آنان را بخوانید.
سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: از تیم ملی انتظار بیشتری داشتیم ولی به دلیل عدم هماهنگی، برنامه‌ریزی و اولویت قرار دادن قهرمانی تیمی، امتیازات نفرات نادیده گرفته شد و قهرمان نشدیم.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: با وجود آمادگی‌کامل مرز دوغارون و حسینیه شهید سلیمانی؛ ورود زائران افغانستانی اربعین در انتظار تصمیم کشور عراق است.
قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور فساد ستیز انتظار می‌رود به موضوع فوتبال ورود کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ