نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و نساجی در سوپرجام فوتبال ایران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نساجی مازندران و ملوان انزلی به تساوی بدون گل مقابل هم رضایت دادند.
دیدار تدارکاتی استقلال و آلومینیوم اراک با تساوی به پایان رسید.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نتیجه تساوی در دربی به درد استقلال و پرسپولیس نمی‌خورد، گفت: استقلال تیم قابل احترامی است ولی ما هدفی جز پیروزی نداریم.
استقلال و نساجی در شرایطی به تساوی رضایت دادند که جدال برادران حردانی نیز برای دومین بار متوالی برنده ای نداشت.
دیدار تیم های استقلال و نساجی در روزهای پایان سال 1401 با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.
تیم فوتبال استقلال در دیدار با نساجی مازندران پیروزی را با تساوی عوض کرد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم موقعیت‌هایی برای باز کردن دروازه ها داشتند اما بازیکنان دقت لازم را نداشتند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال بدشانس بود که مقابل نساجی سه امتیاز را کسب نکرد گفت: حق آبی پوشان برد بود نه تساوی!
مربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که تیمش باید در دیدار برابر نساجی با ۵ گل حریف را شکست می داد گفت: موقعیت های زیادی را خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها برای پیروزی استفاده کنیم.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران با اظهار این که نساجی می توانست برنده بازی با استقلال باشد، گفت: از نتیجه تساوی ناراحت هستیم.
تیم فوتبال استقلال که در حساس‌ترین روزهای رقابت با پرسپولیس و سپاهان برای صدرنشینی قرار داشت، دیدار هفته بیست و یکم خود را برابر نساجی مازندران با تساوی به پایان برد تا دو امتیاز عقب بماند.
استقلال و نساجی در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال به تساوی یک، یک رضایت دادند که یک نتیجه ایده‌آل برای مدعیان قهرمانی است.
تیم فوتبال استقلال که در حساس‌ترین روزهای رقابت با پرسپولیس و سپاهان برای صدرنشینی قرار داشت، دیدار هفته بیست و یکم خود را برابر نساجی مازندران با تساوی به پایان برد تا دو امتیاز عقب بماند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال نساجی و استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر در شرایطی با تساوی به پایان رسید که شاگردان ساپینتو تیم برتر میدان بودند اما توپ هایشان به تور نرسید.
شاگردان ساپینتو پس از پیروزی روحیه بخش مقابل ملوان در خانه، حالا در کرمان به دنبال یک پیروزی دیگر هستند.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی که کیفیت بالایی هم نداشت، با تساوی در ۹۰ دقیقه به پایان رسید تا کار دو تیم به وقت های اضافه کشیده شود.
نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در شرایطی با تساوی به پایان رسید که عملکرد سرد و کسل کننده دو تیم از یخبندان و سرمای شدید تهران نیز سردتر بود.
مصاف صنعت نفت آبادان و استقلال در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت برگزار شد و غیبت تماشاگران حتی گل های به ثمر رسیده را هم سرد و بی روح کرده بود.
نیمه نخست بازی دو تیم فوتبال استقلال و ذوب آهن با نتیجه تساوی به پایان رسید. هر دو تیم در این نیمه نمایش سرد و کسل کننده ای داشتند.
دربی نوجوانان تهران در ورزشگاه درفشی‌فر با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
استقلال بعد از دو تساوی بدون گل در لیگ برتر موفق شد یک برد پرگل را در ورزشگاه آزادی به دست بیاورد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان که از آن به عنوان بازی بزرگ هفته اول نام برده می‌شد در شرایطی به پایان رسید که موقعیت خطرناکی روی دروازه تیم ها ایجاد نشد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ