پیکان در لیگ بیست و سوم نیز با ترکیبی از بازیکنان جوان حضور پیدا می کند و احتمالا باید منتظر معرفی چهره های جدید به فوتبال باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متولدان دهه ۶۰ درگیر یکی از پرچالش‌ترین دهه‌ها از آغاز تولد و در جریان مراحل زندگی بودند و به نظر می‌رسد که حتی در سالمندی نیز این چالش ادامه خواهد داشت. مرکز پژوهش‌های مجلس در یک گزارش به بررسی چالش‌های سالخوردگی در ایران پرداخته است. این گزارش دو نکته مغفول در بحث‌های سالخوردگی ساختار سنی کشور را معرفی کرده است: نخست عدم توجه به جمعیت سالمندان حال حاضر و دیگری وضعیت کنونی افرادی است که در آینده در اوج سالخوردگی قرار می‌گیرند. بر اساس برآوردهای این گزارش، تعداد افراد سالمند بالای ۶۵سال در سال۱۴۰۰ حدود ۵/ ۵میلیون نفر بوده و در سال۱۴۱۵ این رقم به ۱۰میلیون نفر و در ۱۴۲۰ به بیش از ۱۳میلیون نفر خواهد رسید. بنابراین نظام تامین اجتماعی کشور باید منتظر تامین اجتماعی و مراقبت بهداشتی از جمیعتی باشد که سه‌برابر جمعیت کنونی است. این نکته مهم است که تغییر روند باروری نیز تاثیری در این چالش ندارد و باید سیاست‌هایی در جهت شناسایی نیازهای جمعیت سالمند و برنامه‌ریزی برای اداره این گروه سنی در دستور کار قرار گیرد. نکته مهم دیگری که این گزارش به آن اشاره می‎کند، این است که سالخوردگی جمعیت کشور به سمت زنانه شدن رفته و زنان کشور در مقابل مشکلات اقتصادی و اجتماعی بسیار آسیب‌پذیرند. بنابراین توانمندسازی زنان، از ضروریات سالمندی فعال و موفق است.
تاکنون اصلاح‌طلبان در انتخابات‌های مختلف بیش از اینکه کنش داشته باشند، واکنش داشته‌اند. آن‌ها منتظر نشسته‌اند تا ببینند چند نفر از تیغ نظارت‌های تنگ‌نظرانه سر سالم به در می‌برند و بعد در خصوص معرفی یا عدم معرفی کاندیدا تصمیم بگیرند. به دیگر سخن، اصلاح‌طلبان در عمل نشسته‌اند تا شورای نگهبان برای آن‌ها تصمیم بگیرد که چه کسی کاندیدای آن‌ها باشد. گویی خود ما نیز در زمین بازی‌ای که شورای نگهبان برای‌مان تعریف کرده است، در ضمیر خود پذیرفته‌ایم که نیرو‌های ما اشکالاتی دارند یا صلاحیت کاندیداتوری ندارند.
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد شرایط جسمانی خود را به رییس جمهور توضیح داده و منتظر تصمیم نهایی آیت الله رییسی است.
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: سیاست ما، معرفی ستاره‌های جدید به فوتبال ایران و خدمت به تیم‌های ملی است و این فلسفه را به صورت جدی ادامه می‌دهیم.
رئیس فدراسیون والیبال اعلام کرد که این فدراسیون هیچ نفر اضافی را برای دریافت ویزا به سفارت آمریکا معرفی نکرده است.
باشگاه بارسلونا جزئیاتی از طرح مد نظر باشگاه برای استادیوم نوکمپ جدید را منتشر کرد. به گفته باشگاه این استادیوم بعد از تکمیل 105هزار نفر ظرفیت خواهد داشت.
تصاویری از بنرهای جدید شهرداری تحت عنوان «هدیه آمریکایی» با موضوع حقوق بشری در تهران را منتشر شد. / خبرگزاری دانشجو
سامان فلاح در گفت و گوی مفصل با "ورزش سه" از اتفاقات تلخ دو سال گذشته برای خودش صحبت کرد؛ او منتظر است تا مدیران پیکان تیم آینده‌اش را معرفی کنند.
مس رفسنجان: دیگر منتظر ربیعی نیستیم، فردا سرمربی جدید معرفی می‌شود
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد که فردا شب سرمربی این تیم معرفی خواهد شد.
طراح لانچرهای چندفروندی پهپادهای سری شاهد سید عمار موسوی معرفی شده که سال ۱۳۹۷ در فرودگاه T4 و با حمله اسرائیلی ها به این فرودگاه به شهادت رسیده است.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ایران گفت: هنوز تاج فردی را در هیأت رئیسه معرفی نکرده و ما منتظر این موضوع هستیم.
بریانی از آن دسته غذا‌هایی می‌باشد که هم در ایران و هم در کشور‌های عربی طرفداران بسیاری دارد. روش تهیه و پرملات بودن این غذا به گونه‌ای است که در سر صفره به شدت خودنمایی میکند و دل هر منتظر افطاری را خواهد برد! در داخل کشور بریانی اصفهان بسیار محبوب است و از نظر پرملاتی نیز که کاملا پرملات و به شدت سیرکننده می‌باشد.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی نمایش خوبی در برابر قطر داشت و با یک گل پیروز شد.
فهرست برگزیدگان بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منتشر شد.
رونالدو با انتشار ویدئویی در صفحه خود، پیامی برای هواداران النصر منتشر کرد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گزارش منتشر شده اخیر از سوی کارشناسان مستقل سازمان ملل، اثر تحریم‌ها در آلودگی هوای ایران بسیار زیاد بوده است که از موارد مطرح شده در این گزارش می‌توان به کیفیت سوخت و سیستم حمل و نقل اشاره کرد.
یک کاربر در تیک توک که خود را مسافر زمان معرفی کرده، از پیروزی سه بر یک ایران برابر آمریکا خبر داد.
اگر نویدکیا به فدراسیون پاسخ منفی بدهد، شرایط گزینه‌های دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا سرمربی تیم امید بعد از جام جهانی 2022 قطر معرفی شود.
تیم ملی عربستان فهرست بازیکنانش برای جام جهانی را منتشر کرد.
داده‌نگار معرفی گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب حرکة‌النضال منتشر شد.
امروز برخی از رسانه‌ها خبری منتشر کردند که محمدهادی زاهدی وفا در نامه‌ای به رییس جمهور استعفای خود را از کاندیداتوری و سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است.
لیست تیم ملی والیبال آرژانتین برای مسابقات قهرمانی جهان منتشر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ