داوران هفته هشتم لیگ برتر ایران اعلام شدند در حالی اعلام شدند که سوت بازی پرسپولیس و استقلال در اختیار عرب براقی و حاج ملک خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوره دابل پاس که با هدف اصلی رساندن بازیکنان تیم‌های پایه به تیم اصلی در باشگاه سپاهان برگزار گردید، به پایان رسید.
چهره های مطرح ورزش، قهرمانان ایران و جهان و بسیاری از مسئولان و اهالی ورزش در ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) با حضور در مساجد، تکیه ها و هیات ها به عزاداری و ارائه خدمات به مردم پرداختند
به نظر می‌رسد تا قبل از شروع لیگ شاهد حضور چهره‌های خارجی جدید در برخی تیم‌های لیگ برتری باشیم.
پیکان در لیگ بیست و سوم نیز با ترکیبی از بازیکنان جوان حضور پیدا می کند و احتمالا باید منتظر معرفی چهره های جدید به فوتبال باشیم.
مراسم بزرگداشت محمد عباس‌تبار با حضور چهره‌های فوتبالی و مسئولان استانی برگزار شد.
همان‌گونه که پیش از این در بخشی از گزارش اشاره شد، انتصاب و انتخاب فردی با موقعیت دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر مستلزم درنظر گرفتن دو مولفه اخلاق و عقلانیت است. عبور از چهره‌ای مانند هاشمی‌گلپایگانی و تندروی‌های افراطی‌اش که داد قشر مذهبی را هم درآورد، امیدوارکننده بود، اما حضورش، بی‌هیچ تحلیل و واکاوی نشان داد که انتخاب فرد نادرست در چنین موقعیتی، برای جامعه و انقلاب اسلامی چه عواقب و خطر‌هایی می‌تواند داشته باشد.
احسان حاج‌صفی از حضور چهره‌های جدید در تیم‌ملی ابراز خوشحالی کرد.
بازیکنان پرسپولیس امیدوار به پیروزی مقابل هوادار و حضور در فینال جام حذفی هستند.
دو تیم بسکتبال گرانقیمت لیگ NBA صبح امروز در لس‌آنجلس به مصاف هم رفتند که برنده این دیدار، تیم نیویورگی بود.
در شرایطی که چهره‌های شاخص کشتی فرنگی ایران از عملکرد رئیس هیات استان خوزستان گلایه مند هستند، باید دید رئیس فدراسیون بدون حضور نایب رئیس خود به غائله نارضایتی‌ خوزستانی‌ها پایان می‌دهد یا خیر؟
مراسم بزرگداشت سرکار خانم عالیه روحانی، همسر شهید آیت الله مطهری، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری، آیت‌الله سید مصطفی محقق داماد، اسحاق جهانگیری، محمدجواد ظریف، سید عباس عراقچی، محمدرضا عارف، حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله علیخانی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، محمدرضا باهنر، علی جنتی، محمد سلامتی، عباسعلی زالی، یونس شکرخواه، محسن حاجی‌میرزایی، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نقویان، حسنیعلی امیری، عبدالله جاسبی، حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، عبدالرضا رحمانی فضلی، محمد نهاوندیان، محمود واعظی، سید محمد بطحایی، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالواحد موسوی لاری، آیت الله رحیمیان، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی رحمانی، علی‌عسگری، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، محمد دهقان، حجت‌الاسلام والسملین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، صادق محصولی، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، علی اکبر صالحی، مرتضی الویری، حجت الاسلام و المسلمین اشرفی اصفهانی، مسعود پزشکیان، حسین انواری، حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین شریعتی، حجت الاسلام و المسلمین احمد مازنی، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، محمدباقر ذوالقدر، حسین میر محمد صادقی، عباسپور تهرانی، حسین علایی، نادر قاضی‌پور، بیژن نوباوه، مرتضی تمدن، امیررضا خادم، عباس جدیدی و ... در مسجد اعظم قلهک برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر، سرکار خانم عالیه روحانی، همسر گرامی شهید مطهری، صبح امروز از منزل آن مرحومه برگزار شد.
چهره‌های شاخص و عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک در عملیات امداد و نجات زلزله‌زدگان در شهرهای هاتای و قهرمان ماراش ترکیه حضور دارند.
چهره‌های شاخص و عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک در عملیات امداد و نجات زلزله‌زدگان در شهرهای هاتای و قهرمان ماراش ترکیه حضور دارند.
مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی بوکس طی روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن‌ماه برگزار و در نهایت ۱۸ بوکسور موفق شدند جواز ادامه حضور در اردو را کسب کنند.
دروازه‌بان مس رفسنجان با چهره‌ای جدید در تمرین این تیم حضور یافت.
دروازه‌بان مس رفسنجان با چهره‌ای جدید در تمرین این تیم حضور یافت.
کدخدا ادامه داد: وجود حضور نیروهای پیشکسوت و دلسوز در حوزه آموزش اعم از شخصیت‌های فرهنگی کارآمد و مشفق و چهره‌های مذهبی و روحانی همگام و همیار یکی دیگر از امتیازات مثبت برای تقویت بعد آموزشی منطقه است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نام ۱۶ بازیکن را برای حضور در برنامه‌های آتی پیش‌رو اعلام کرد. در این فهرست چهره‌های جدیدی نیز به چشم می‌خورند.
کلاس A آسیا در حالی به پایان رسید که حضور ستاره‌های سابق پرسپولیس و استقلال در آن جالب توجه بود.
مدیرمسؤول روزنامه کیهان با اشاره به حضور گسترده مردم در اجتماعات در سراسر کشور گفت: امروز مردم آرزوهای دشمنان را لگدمال کردند و نشان دادند اگر درنگی می‌کنند برای این است که حقایق روشن شود.
ماجرای مهسا امبنی دختر ۲۲ ساله‌ای که چند روز قبل توسط ماموران گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال از وزرا به بیمارستان کسری جان باخت واکنش چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است. در همان ساعات اولیه انتشار خبر جان باختن مهسا امینی پلیس ویدیویی از حضور او در وزرا منتشر کرد که این ویدیو با واکنش‌های انتقادی مواجه شد. امروز دوباره پلیس ویدیوی جدیدی از حضور مهسا امینی در ورزا و لحظات احیا او منتشر کرده است.
جوابیه «سازمان امور مالیاتی» به گزارش تابناک اقتصادی
حضور سیدمحمد خاتمی، سید حسن، سید یاسر و سید علی خمینی، اسحاق جهانگیری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم چهلمین روز ارتحال سید محمود دعائی در حرم مطهر امام / جماران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ