علی کریمی که امسال دو بار برای کایسری اسپور بازی کرده، با اعلام سرمربی این تیم در فهرست مسابقه هفته دهم سوپر لیگ ترکیه مقابل گالاتاسرای که از ساعت ۲۰:۳۰ امشب آغاز خواهد شد، قرار گرفته و این شانس را دارد تا دوباره در خط میانی تیمش به میدان برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار منطقه یک تهران: هنوز جریمه خشک کردن عمدی درختان در خیابان ولیعصر (عج) پرداخت نشده است. ما هم برای مالک پایان کار و مجوز انشعابات را صادر نکرده‌ایم.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، تخریب بخشی از بنا و سردر بیمارستان باهنر را تایید کرد و گفت: این بنا واجد ارزش تاریخی نبوده و تخریب آن با هماهنگی و مجوز میراث فرهنگی صورت گرفته است.
باشگاه سايپا اولين باشگاه دسته اولي و دارنده مجوز حرفه اي در فوتبال كشور است.
آئودی در بیانیه‌ای گفت: "ایالات متحده مقررات خاصی داشت که فقط نور بالا یا پایین را مجاز می‌کرد، اما هیچ چیز در این بین وجود نداشت! مقررات جدید به روش‌ها و معیار‌های تست متفاوتی نسبت به سایر نقاط جهان نیاز دارد و به نظر می‌رسد هیچ سیستم فعلی نمی‌تواند این الزامات را برآورده کند".
این گوشی هوشمند آنر به تراشه دایمنسیتی ۶۰۲۰ به‌همراه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.
جنگنده جدید سوپر رافال به رادار جمینگ (joint jamming radars) مجهز خواهد شد و در کنار آن با استفاده از سیستم دفاعی جدید حبابی غیرقابل نفوذ دور هواگرد ایجاد خواهد کرد.
ازبکستان با 17 تیم دارای مجوز حرفه‌ای، بهترین عملکرد را در غرب آسیا داشته است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا فهرست باشگاه‌هایی که موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای شده‌اند را منتشر کرد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان 2023-2024 را معرفی کرد.
این ربات امنیتی برای گشت‌زنی ساخته شده و به دو مشت پنوماتیک و تفنگ‌های آبپاش مجهز است تا در مواقع اضطراری به کار گرفته شوند.
Nevera که به تایر‌های قانونی و جاده‌ای میشلن Cup ۲ R مجهز شده بود، توانست تنها در ۱.۷۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد؛ بنابراین از زمان رسمی ۱.۸۵ ثانیه به نقل از Rimac را سریع‌تر بود.
شورای تامین باید ظرف چند روز نظر قطعی خود را صرفا در رابطه با مجوز حضور تماشاگران و یا بدون تماشاگر بودن دیدار هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین تهران و در تاریخ چهار خرداد ماه اعلام نماید.
تیم ملی مچ اندازی بانوان که در سال های اخیر با محدودیت هایی برای اعزام مواجه شده بود، نتیجه خیره کننده ای را در مسابقات آسیایی 2023 کسب کرد.
فارس نوشت: بالگرد ۲۰۶ هوانیروز ارتش به پهپاد انتحاری مجهز شدند.
این تفنگ هوشمند برای کاربران مجاز مانند هر سلاح گرم دیگری عمل می‌کند. موتور بیومتریک اختصاصی Biofire از سیستم‌های یکپارچه اثر انگشت و تشخیص چهره سه بعدی برای تأیید هویت کاربر مجاز در هر شرایطی استفاده می‌کند و به محض به دست گرفته شدن توسط صاحبش، فورا قفل آن بدون نیاز به وارد کردن هر گونه کد یا فشردن دکمه یا استفاده از هر ابزار دیگری باز می‌شود.
فرصت باشگاه‌های آسیایی برای کامل کردن مدارک و ارائه مستندات مجوز حرفه‌ای روز جمعه به پایان می‌رسد و باشگاه استقلال ساعات دلهره آوری را برای حل مشکلات مالی پیش روی خود می‌بیند.
تانک آلتای مجهز به تفنگ ۱۲۰ میلی متری و سیستم دفاع CBRN (شیمیایی، میکروبی، هسته‌ای و پرتو زاینده) است. حداکثر سرعت برنامه ریزی شده ۷۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود که از طریق موتوری با قدرت ۱،۸۰۰ اسب بخار تامین می‌شود. این MBT همچنین می‌تواند تا عمق ۴.۱ متری زیر آب عملکرد خود را حفظ کند. تانک مورد نظر نه تنها از سیستم‌های بومی توسعه یافته سود می‌برد بلکه بر اساس موافقت نامه‌ای که با کره جنوبی به امضا رسیده است، قادر به استفاده از تکنولوژی توپ K ۲ بلک پانتر نیز خواهد بود.
مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال در مذاکره با ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت گل‌گهر توانست مجوز حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی را بگیرد.
سردار آزمون به اولین کنسرت مجاز یک خواننده واکنش نشان داد.
شماری از شهروندان قندهار افغانستان در یک تجمع اعتراضی، هتک حرمت قرآن کریم توسط سیاستمدار سوئدی را به شدت محکوم کردند و پرچم این کشور را آتش زدند. راسموس پالودان، شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه یکم بهمن ماه در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.
سرمربی مشهور کالیاری با وجود دوری از سطح اول فوتبال اروپا سوژه رسانه‌ها شد.
گوشی جدید موتورولا مجهز به نرخ بروزرسانی (refresh rate) ۱۶۵ هرتزی و شارژ سریع (fast charging) ۱۲۵ واتی است. با قیمتی حدود ۴۹۰ دلار این دستگاه به طرز باور نکردنی ارزان است.
نیز دایی فرزند بزرگ علی دایی که ساکن لندن و در انگلیس مشغول به تحصیل است پیش از این نشان داده بود که یک سگ خانگی بسیار کوچک دارد. چند هفته قبل هم او یک ویدیو منتشر کرد که نشان می‌داد سگی دیگر خریده و در آرایشگاهی مخصوص مشغول کوتاه کردن مو‌های این حیوان خانگی است.
منابع عراقی با انتشار سندی اعلام کردند که مجوز ساخت ساختمانی که امروز در بغداد فرو ریخته در دولت مصطفی الکاظمی صادر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ