مربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازگشتم به تیم دست من نیست که انجامش دهم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحبت‌های خسرو حیدری درباره علاقه امید ابراهیمی برای بازگشت به استقلال یک جنجال بزرگ را به راه انداخته است.
صحبت‌های شب گذشته رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در گفتگو با هواداران و اعلام قطع همکاری این باشگاه با کریم باقری از جهاتی تاسف‌آور و ناراحت‌کننده است.
کریمی: صحبت‌های اولیه با آقای بیرانوند پس از فسخ قرارداد با باشگاه قبلی صورت گرفته و این موضوع از سوی بنده تایید می‌‌شود.
دنی آلوز از پنج ماه پیش به اتهام آزار جنسی یک زن به زندان رفته است. ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا یکی از معدود افرادی بود که در زمان بازداشت از آلوز حمایت کرد و خواستار آن شد که تا زمانی که دادگاه حکمی نداده، موضع منفی علیه آلوز گرفته نشود.
کریم بنزما در اولین صحبت‌هایش پس از امضای قرارداد انتقالش به الاتحاد عربستان در جده به زبان عربی سخن گفت و خطاب به هواداران الاتحاد گفت: از دیدن شما در جده هیجان زده هستم. کریم بنزما، مهاجم باتجربه فرانسوی، تا سال ۲۰۲۶ به الاتحاد عربستان پیوست. گفته می‌شود که ستاره سابق رئال مادرید برای هر فصل حضور در تیم عربستانی، مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو را دریافت می‌کند.
کریمی قدوسی، نماینده مجلس خطاب به قالیباف نوشت: ۱۰۴ میلیارد دلاری که سالانه مدیران آتش میزنند از چه محلی بدست می‌آید و در چه راهی و به دست چه کسانی نابود میشود تا دشمن از صحبت‌های شما بهره‌ای برای تشویش اذهان نبرد.
هواداران بروسیا دورتموند بعد چند ماه انتظار، پاسخ سنگینی به صحبت‌های اولیور کان، نایب رئیس باشگاه بایرن، در ابتدای فصل دادند.
هواداران استقلال با وجود صحبت‌های حجت کریمی اما نگران آینده مهدی قایدی و محمد محبی در تیم خود هستند.
سرپرست مدیرعاملی استقلال صحبت های تندی را علیه قنبرزاده، سهیل مهدی، فدراسیون و سازمان لیگ به زبان آورد.
کریم بنزما نشانی از آن ستاره درخشان فصل گذشته ندارد و افت او کاملا به ضرر رئال تمام شده است. اگر رئال بدون جام بماند، مدیران رئال در مورد ستاره فرانسوی صحبت‌هایی جدی خواهند داشت.
علی دایی افتخار فوتبال ایران است و هر کسی مقابلش باشد، قالب تهی می‌کند اما من به عنوان یک جوان ۱۶ ساله پنالتی ایشان را مهار کردم تا یک شبه زندگی فوتبالی‌ام تغییر کند...
کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: صحبت‌های صافی در خصوص من بی‌انصافی بود و همیشه به گونه‌ای کار کردم که توقعات را بالا بردم.
نمی‌توانم دائماً مسائل را لاپوشانی کنم. کاملاً مشخص بود. ما در ملا عام اینطور بازی کردیم و همه به‌وضوح می‌دیدند.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی، شاید صحبت‌هایی را درباره تیم ملی این کشور و دیدیه دشان مطرح کند.
هافبک میانی استقلال با انتقاد نسبت به عملکرد تیمش و تفاوت چشمگیر آن نسبت به پیش از تعطیلات، صحبت‌های جالبی را به زبان آورد.
«جای تاسف دارد که افرادی مثل کریم باوی بیرون نشسته بودند و نسل جوان آشنایی زیادی با ایشان پیدا نکردند. دیگر بازیکنی مثل کریم باوی به فوتبال ایران معرفی نخواهد شد...»
ظهر جمعه از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران، تیم ملی کشورمان در دومین دیدارش از گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه احمد بن‌علی شهر الریان به مصاف ولز خواهد رفت.
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید منچستریونایتد به دلیل صحبت‌های کریستیانو رونالدو در مصاحبه جنجالی اخیرش روند شکایت حقوقی از او را آغاز کرده است.
تقی آزاد ارمکی، استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران در صحبت هایی جنجالی گفت: این‌هایی که کف خیابان‌ها بودند نه اغتشاشگرند نه نمایندگان غرب‌اند نه مزدوران موساد؛ این‌ها بچه‌های کشورند. ما همه‌چیز را سیاسی کردیم و خودمان این بازی را شروع کردیم.
اینکه چطور حالا در عرصه ورزش هم نام آسیه باکری به میان آمده و به صحبت‌های او ارجاع داده می‌شود، مربوط به اتفاقات اخیری است که رخ داده؛ یکی واکنشش به حرف‌های رائفی‌پور و کامنت علی کریمی برای او و دیگری داستان مسابقه الناز رکابی در فینال رقابت‌های سنگ‌نوردی آسیا.
پس از اعتراض آسیه باکری، فرزند شهید باکری به صحبت‌های تند رائفی پور درباره شهدا، حالا علی کریمی به این اعتراض واکنش نشان داده است.
اساس پرونده ویلموتس به دلیل تحریم ما بوده که نتوانستیم به موقع پول را پرداخت کنیم. در شرح رای هم به صراحت به این موضوع اشاره شده است، همچنان هم تحریم هستیم و می‌خواهیم فیفا تحریم را بردارد
مهدی تاج بعد از پیروزی در انتخابات اعلام کرد همه اتفاقاتی که پیش از مجمع رخ داده بود را فراموش می کند.
ما آماده بازی با فولاد هستیم و همه تلاشمان را می‌کنیم تا در حضور هواداران ۳ امتیاز را بگیریم؛ چراکه این ۳ امتیاز بسیار ارزشمند است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ