حسین نورانی‌نژاد می‌گوید: تفاوتی که امسال داریم این است که در کنار سخنرانی و مناجات، طی سه شب خانم دکتر صدیقه شکوری‌راد، عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران و دکترای مطالعات زنان، بحث فشرده و پیوسته‌ای با عنوان «اندیشمندان مسلمان ایرانی و مسئله زن» خواهد داشت تا بلکه به سهم خودمان حرکتی در این حوزه انجام داده باشیم و اگر بازتاب خوبی بگیریم، نواندیشان دینی را به‌سمت مباحث راهگشا و همسو با مطالبات برابری‌خواهانه سوق دهیم و دست‌کم از جانب مسلمانان برابری‌خواه، این مطالبه را تقویت کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عضو تالار مشاهیر WWE معتقد است تیم نویسندگان WWE می توانند با بازگرداندن سمی زین به ماجرای بلادلاین، بر جذابیت آن اضافه کنند.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان گفت: در جریان مرمت تالار برلیان، بخشی از کاشی‌هایی که در معماری اولیه این بنا به کار رفته بود، کشف شد.
دبیر اجرایی همایش نهضت مشروطه ایران با بیان اینکه بخشی از نفایس مخزن کاخ گلستان که کمتر دیده شده در تالار برلیان به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: چیدمان تالار را به دوره مظفری بر می‌گردانیم.
دبیر اجرایی همایش نهضت مشروطه ایران با بیان اینکه بخشی از نفایس مخزن کاخ گلستان که کمتر دیده شده در تالار برلیان به نمایش گذاشته می شود، گفت: چیدمان تالار را به دوره مظفری برمی گردانیم.
مرمت آئینه کاری تالار برلیان کاخ گلستان با حضور متخصصان هنر گچ بری و آئینه کاری آغاز شد تا برای برنامه‌های روز مشروطیت آماده شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: افرادی که کلیپ تقطیع شده و نادرستی را از اجرا‌های سال‌های گذشته به عنوان اجرای تالار وحدت به مردم داده‌اند، باید نزد خدا استغفار کنند. این کلیپ مربوط به سال ۹۴ و ۹۷ است. من به کسانی که اعتراض کردند و آمدند جلوی در وزارت ارشاد حق می‌دهم.
سنندج - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پروژه تالار مرکزی سنندج از جمله مهمترین طرح های عمرانی استان کردستان بوده و به اصحاب فرهنگ و هنر قول می دهیم تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری برسد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور در آئین تکریم و معارفه مدیران جدید مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، بر راه‌اندازی سریع‌تر تالار «رجال عصر پهلوی» تاکید کرد.
تبریز- تالار فرش موزه شهر تبریز، خانه امن و زیبای قالی‌های منحصر به فردی است که قصه های فراوانی در دل خود دارند.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از افتتاح تالار و برپایی همایش یادمان «اتابک اعظم میرزا محمد تقی خان امیرکبیر نظام فراهانی» در این مجموعه جهانی خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: در پی انتشار کلیپی مبنی بر هنجارشکنی پرسنل یک گروه مربوط به بخش خصوصی در قالب یک جشن، دستورات قضایی لازم جهت پلمب تالار و طلافروشی مربوط به این گروه صادر شد.
در آستانه روزجهانی صلیب سرخ و هلال احمر، نوای صلح و بشردوستی هلال احمر با اجرای ارکستر ملی ایران از تالار وحدت در تهران برخاست.
به دنبال اضافه شدن آرسن ونگر و سر الکس فرگوسن به تالار مشاهیر لیگ برتر در اوایل سال جاری میلادی، اکنون سه چهره معروف دیگر این افتخار را پیدا کرده‌اند.
طارمی عضو تالار مشاهیر فوتبال پرتغال شد
فدراسیون جهانی پیوند اعضا با تقدیر از فاطمه هاشمی رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای کشورمان نام وی را در تالار مشاهیر این فدراسیون ثبت کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران نامزد ورود به تالار مشاهیر بین‌المللی والیبال در سال ۲۰۲۳ شد.
پس از سپری کردن چهار بازی بدون گل زده، طارمی روزه گلزنی خود را باز کرد و روزنامه اوجوگو نیز آن را با جمله معروف رونالدو مقایسه کرده است.
درگیری خونین میهمانان در تالار عروسی
ستاره‌های پیشین لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا در لیست تالار مشاهیر سال 2023 قرار دارند.
تیم ملی بسکتبال ایران در حضور تماشاگران چینی و در غیاب هواداران ایرانی از حریف خود میزبانی می کند.
نماد 2 باشگاه بزرگ کشور روزهای سختی را در بورس سپری می‌کنند و در صف فروش، قفل شده‌اند.
شب گذشته در بلگراد، چند قهرمان کشتی جهان و المپیک به عضویت تالار مشاهیر اتحادیه جهانی درآمدند.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس و جواد نکونام سرمربی فولاد به تالار گفتگوی مربیان برتر فوتبال آسیا دعوت شدند.
عضو شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری برای حل مشکلات شهروندان نیازمند گفتگو است و تالار گفتگو باید در تهران شکل بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ