محمدجواد نظافت، عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان می‌گوید الان خیلی از این بدحجاب‌ها، مادران باحجابی دارند که به دخترشان حق می‌دهند بدحجاب باشند. بهانه برخی این است که زیبایی دختر دیده شود و برایش خواستگار بیاید! همین مادر را اگر چادر از سرش بردارید، سکته می‌کند! چرا؟ چون عادت کرده است و حجاب انتخاب او نیست. ما باید حجاب را تبدیل کنیم به انتخاب؛ دختران جوان ما باید برسند به این انتخاب.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار قربانی عضو شورای عالی ورزش شد
رئیس جمهور در حکمی محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی المپیک را به عنوان «عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی» منصوب کرد.
رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: زمینه‌های به وجود آمده پس از انقلاب اسلامی برای آشنایی طلاب با فناوری آی تی، افق کاربست هوش مصنوعی را امیدوار کننده و چشم انداز آن را نوید بخش کرده است؛ در گذشته این مسئله در حوزه علمیه کاملا مغفول بود، اما اکنون برخی از طلاب با هوش مصنوعی آشنایی مقدماتی پیدا کرده و مؤسسات مختلفی نیز در این زمینه فعالیت دارند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به دونوبته شدن کنکور از سال جاری گفت: بر این اساس، داوطلبان محدودیتی برای شرکت در ۲ نوبت کنکور ندارند و می‌توانند شانس خود را هر دو نوبت امتحان کنند. داوطلبانی که در هر ۲ نوبت شرکت می‌کنند، می‌توانند از هر آزمون که نتیحه بهتری دارد، بهره ببرند. نتیجه هر آزمون به مدت ۲ سال اعتبار دارد.
رئیس جمهور طی حکمی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران را به عنوان عضو شورای عالی مدیریت بحران کشور منصوب کرد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور به موضوع مسکن اهتمام ویژه ای دارد به گونه‌ای که شش جلسه شورای عالی مسکن با حضور وی برگزار شده است.
رییس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد سهم آلایندگی شهر تهران مربوط به منابع آلاینده متحرک است، افزود: مدیریت شهری با وجود تمام مشکلات مالی با تامین منابع مالی لازم، اقدامات گسترده و موثری را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی که در سال‌های اخیر در تهران به دست فراموشی سپرده شده بود، بر داشته است؛ اما برای موتورسیکلت‌ها باید تصمیم ملی اتخاذ شود و شهرداری به تنهایی نمی‌تواند برای جایگزینی موتور‌های کاربراتوری به انژکتوری و برقی اقدام کند؛
با تصویب هیئت وزیران، وزیر امور اقتصادی و دارایی، به جای مجید دوستعلی به عنوان عضو شورای عالی کار تعیین شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری و مدیر شورای عالی حوزه علمیه قم با ابزار ناراحتی از اتفاق حرم حضرت شاهچراغ (ع)، گفت: این‌ها کاری با تظاهرات مردم ندارد بلکه این‌ها کسانی هستند که علیه نظام و مردم انقلابی قصد سوء دارند.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: گاهی یک شوک به اعضای خانواده وارد می‌شود و افراد متاثر از فضای خانواده، در جامعه متناسب با نقش خود مشکلاتی ایجاد می‌کنند؛ هر شوک منفی و مثبتی که کارکرد طبیعی خانواده را از بین ببرد به طور مستقیم به جامعه وارد می‌شود.
۷۳ عضو شورای عالی دولتی لیبی با امضای بیانیه ای با توافق نفتی دولت این کشور با ترکیه به دلیل مفاد مبهم آن، مخالفت کردند.
پزشک اسبق باشگاه استقلال طی حکمی از سوی وزیر ورزش به عنوان عضو شورای عالی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ انتخاب شد.
وزیر ورزش و جوانان طی حکمی دکتر امین نوروزی را به عنوان عضو شورای عالی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت مجلس شورای اسلامی از اقدام شورای عالی فضای مجازی در اصلاح مصوبه شرح وظایف، اختیارات و ترکیب اعضای کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی کشور انتقاد کرد.
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: پیشرفت در بخش زیرساخت ارتباطی بالای ۷۰-۸۰ درصد و میزان پیشرفت در حوزه زیرساخت اطلاعاتی نیز ۵۰ درصد است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شورای عالی سینما به دلیل اینکه نیازمند تعیین اعضا بود وزرای مورد نیاز یعنی آقایان امیر عبداللهیان و نوری پیشنهاد شدند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و تغییرات برگزاری و قبولی کنکور، ماراتن یک ساله کنکور را سه ساله می‌کند و با این اقدام سود مافیا دوچندان خواهد شد.
با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، علیرضا ورناصری به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی انتخاب شد.
رئیس جمهور در حکمی محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک را به عنوان «عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی» منصوب کرد.
رئیس جمهور در حکمی محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک را به عنوان «عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی» منصوب کرد.
رئیس جمهور در حکمی محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک را به عنوان «عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی» منصوب کرد.
فعالان بازار ارز در پنجمین روز هفته شاهد نوسان محدود شاخص ارزی هستند. این در حالی است که بهای دلار در بازار آزاد و غیررسمی با کاهش نسبی همراه بوده است.
محمدحسین ساعی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به نامه احمد توکلی گفت: آقای توکلی زمانی احمدی نژاد را متهم می‌کرد به اینکه چرا مصوبات مجلس را ابلاغ نمی‌کند و می‌گفت که دیکتاتوری است و احمدی نژاد را با الفاظ زشتی متهم می‌کرد، اما الان برعکس آن رفتار عمل می‌کند.
عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: انتشار مطالب کذب و تخریب ها به دلیل مواضعم در رابطه با بی حجابی است، با رانت خواری مخالفم و به هیچکس اجازه سوء استفاده از نامم را نمی دهم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ