کارشناس دفتر مقام معظم رهبری در پاسخ به این سوال که با توجه به آیه کنز، آیا نگهداری دلار از نظر فقهی مشکلی دارد یا نه، گفت: اگر این کار خلاف قانون نباشد، از نظر شرعی مشکلی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات علمی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: در بخش جانورشناسی مرکز تحقیقات گیاه پزشکی کشور ۶ هزار و ۵۰۰ نمونه جانور خشک شده نگهداری می‌شود که شامل ۴۸۰ گونه است.
مواد غذایی مثل ماهی و میگو فسادپذیری بیشتری دارد و باید در خرید و سپس نگهداری آنها در یخچال دقت بیشتری شود. غذاهای دریایی نباید بیشتر از یک یا دو روز در یخچال نگهداری شود.
از حرف‌های اهالی پیدا بود که هیچ‌کس قیمت قبر در امامزاده را نمی‌داند. عده‌ای هم باور داشتند که قیمت قبر در امامزاده زید (ع) بیشتر از ۳۰ و ۴۰ میلیون تومان است. برای اینکه درستی این خبر را بدانم سراغ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصحی، تولیت امامزاده می‌روم. حاج آقا ناصحی درباره این خبر می‌گوید: «این خبر صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست. هزینه‌ای که بابت قبر از افراد دریافت می‌شود مبلغ ناچیزی است که آن هم به دلیل این است که امامزاده موقوفه‌ای ندارد، و این مبلغ برای هزینه دفن و نگهداری قبور از فرد دریافت می‌شود.»
ریحان یکی دیگر از گیاهان محبوب در آشپزی است که رایحه قوی، آن را به یکی از اجزای اصلی غذا، از ایتالیایی تا تایلندی، تبدیل می‌کند. اگر می‌خواهید پستو درست کنید، یا می‌خواهید پشه‌ها را دور نگه دارید کافی است یک گلدان ریحان داشته باشید. جالب اینکه حتی مجبور نیستید بین استفاده از برگ‌ها در آشپزی یا خرد کردن آن‌ها برای از بین بردن پشه‌ها انتخاب کنید چرا که ریحان در تمام تابستان برگ‌های تازه می‌دهد و کافی است آن‌ها را بچینید تا گیاه به تولید خود ادامه دهد.
در بعضی مواقع به دلیل خرید زیاد میو‌ها و سبزیجات دچار مشکل برای نگهداری از آن‌ها می‌شویم، اما همیشه استفاده از میوه‌های خوشرنگ و سبزیجات تازه لذت بخش‌تر است.
مجموعه جواهرات ارزشمند جورجینا رودریگز، باید جایی مناسب برای نگهداری داشته باشند. کریستیانو رونالدو یک جعبه جواهرات شگفت انگیز از لویی ویتون به ارزش ۱۳۳,۳۳۶ دلار برای جورجینا خرید تا جواهرات او، جعبه ای متناسب با ارزششان داشته باشند. جورجینا هدیه خود را در اینستاگرام به نمایش گذاشت.
دبیرخانه دولتی امور اقتصادی سوییس (SECO) گزارش کرد که در حال حاضر دارایی‌ها و ذخایر متعلق به بانک روسیه به ارزش ۷.۴ میلیارد فرانک (۸.۳ میلیارد دلار) در سوئیس نگهداری می‌شود.
به گفته یک مقام ارشد کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، زندانیانی که سال‌ها پیش در بازداشتگاه گوانتانامو نگهداری شده‌اند یا هنوز هم در آنجا گرفتار هستند، به پیری زودرس دچار می‌شوند.
به گفته یک مقام ارشد کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، زندانیانی که سال‌ها پیش در بازداشتگاه گوانتانامو نگهداری شده‌اند یا هنوز هم در آنجا گرفتار هستند، به پیری زودرس دچار می‌شوند.
یک موزه دار در واکنش به تخریب بافت و بناهای تاریخی گفت: آیا ارزش بیسکوئیت نیم خورده چرچیل که در خانه اش نگهداری می شود بیشتر از بناهای تاریخی ماست که این طور آنها را از بین می بریم؟
شاهرود- سایت نگهداری یوزهای آسیایی در توران شاهرود حالا میزبان پنج توله است فیروز نر حدوداً ۱۲ ساله، دلبر و ایران دو ماده و در نهایت آذر و توران دو توله ۱۴ هفته‌ای که در سلامت هستند.
«ربیع الله قربانی» گفت: یک معلول ذهنی در یکی از مراکز نگهداری معلولان زیرپوشش بهزیستی در حرکتی اقدام به روشن کردن فندک در کنار تخت یک بیمار اعصاب و روان که به منظور جلوگیری از وارد کردن آسیب به خود به تخت بسته شده بوده، کرد که در این حادثه بیمار اعصاب و روان دچار آتش‌سوزی شده و فوت می‌کند.
بخشی از پاساژ علاالدین که محل نگهداری ضایعات است، دچار حریق شده بود که با حضور به‌موقع آتش‌نشانان آتش اطفا شد.
بخشی از پاساژ علاالدین که محل نگهداری ضایعات است، دچار حریق شده بود که با حضور به‌موقع آتش‌نشانان آتش اطفا شد.
بخشی از پاساژ علاالدین که محل نگهداری ضایعات است، دچار حریق شد که با حضور به‌موقع آتش‌نشانان آتش‌سوزی خاموش شد.
در بعضی مواقع به دلیل خرید زیاد میو‌ها و سبزیجات دچار مشکل برای نگهداری از آن‌ها می‌شویم، اما همیشه استفاده از میوه‌های خوشرنگ و سبزیجات تازه لذتبخش‌تر است.
حسین خوشبخت گفت: خودروهای وارداتی در بنادر نگهداری می شود و آمار دقیق این واردات را وزارت صمت می داند.
برای اینکه بدانید تتر چیست، چرا خرید و فروش می‌شود و در چه مواقعی خرید تتر به کارتان می‌آید این مطلب را دنبال کنید. در این مطلب قرار است بیشتر با مفهوم تتر یا دلار دیجیتال آشنا ‌شوید؛ درباره کاربردهای تتر خواهید خواند و اینکه چرا باید ارز دیجیتالی خرید که همواره قیمت آن ثابت است؛ و در آخر اگر تصمیم به خرید تتر دارید، چه کیف پول‌هایی برای نگهداری آن مناسب است.
یاسوج _ دلالان در سایه ضعف زیرساخت های سردخانه‌ای و فرآوری، محصول کشاورزان کهگیلویه و بویر احمد را ارزان می خرند و دسترنج مردم محروم را به یغما می برند.
سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران نگهداری ۸۰۰ شیت نقشه در گنجینه موزه نقشه تهران را یک فرصت طلایی برای مطالعه در خصوص اطلاعات جغرافیایی دانست.
سخنگوی فراجا با بیان اینکه برخی چاره ای جز سرقت ندارند گفت: برای نگهداری یک سارق در زندان ماهیانه ۱۰ میلیون تومان هزینه می شود.
وب‌سایت فرانس‌ ۲۴ در گزارشی به این مسئله پرداخته که نگهداری اسناد «فوق‌محرمانه» چه عواقب حقوقی برای رئیس‌جمهور آمریکا خواهد داشت؟
غیبی با اشاره به اینکه استفاده از رمزارز‌ها در کشور دو جنبه مختلف و مهم دارد، گفت: در وهله اول اگر بخواهیم به رمزارز به عنوان یک ابزاری نگاه کنیم که تنها از قِبَل آن مردم بخواهند سودی کسب کنند، این موضوع در نهایت به دلالی و سفته‌بازی ختم می‌شود، همان اتفاقی که در بازار دلار نیز ما هر روز مشاهده می‌کنیم، که میلیارد‌ها دلار از سرمایه‌های کشور تحت عنوان دلار‌های خانگی در اختیار مردم است و هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود و تنها مردم برای پس‌انداز و حفظ ارزش دارایی خود این ارز‌ها را نگهداری می‌کنند.
در تعریف حیوان خانگی می‌خوانیم به آن دسته از حیواناتی که برای یک شرکت یا سرگرمی فرد نگهداری می‌شوند و هدف از نگهداری آن‌ها کار‌کشیدن یا استفاده‌های آزمایشگاهی نیست، حیوان خانگی می‌گویند. در‌این‌میان گاهی هم هدف از نگهداری حیوانات، سرگرمی نیست و سرپرستی آن‌ها مثلا در گروه حیوانات رها‌شده و بی‌سرپرست، به منظور کمک به بهداشت و سلامت خود حیوان و با هدف نوع‌دوستی انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ