معاون دفتر سلامت روان وزارت بهداشت می‌گوید: «اگر افراد می‌خواهند از مشاوره آنلاین پزشکی استفاده کنند حتما به این موارد دقت کنند که این سایت خاص آیا مجوز فعالیت دارد یا نه و اگر دارد باید از سازمان‌هایی مثل وزارت بهداشت، سازمان نظام روانشناسی یا سازمان بهزیستی باشد. در واقع هیچ سازمان دیگری نیست که صلاحیت صدور فعالیت پزشکی در حوزه سلامت در هر شکل آن را داشته باشد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس مرکز وکلا استان سمنان از راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی وکلای استان خبر داد و گفت: سامانه تلفنی هر روز صبح ها پذیرای تماس مردم است.
در برخی مواقع با کم و زیاد کردن جلسات تراپی می‌توان روند درمان را بهبود بخشید.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، پیش از پیوستن به اینترمیامی به پاری سن ژرمن پیشنهاد داده بود که هری کین را به خدمت بگیرد.
معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: برای حدود ۶ هزار دانش آموز شناسایی شده که به شدت در معرض آسیب بودند برنامه‌هایی به کمک گروه‌های جهادی داشتیم.
سمنان- مرکز مشاوره اسلامی «سماح» استان سمنان با هدف ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناختی با رویکرد اسلامی مورد بهره برداری قرار گرفت.
مشاوره اختصاصی و رایگان سبدگردانی ترنج به صورت آنلاین ادامه خواهد داشت
یک مجموعه فناور در مرکز رشد پارک فناوری پردیس توانست مجموعه نرم افزار حسابداری آنلاین، هوش تجاری (BI)و چت بات هوش مصنوعی مشاور مالیاتی را طراحی کند.
کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در طول ۷ روز ابتدایی برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، به بیش از ۳۵۰ نفر از بازدیدکنندگان نمایشگاه، به صورت رایگان، مشاوره حقوقی ارائه کردند.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: در حال حاضر بیش از ۵۵۰ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده وابسته به وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند.
دزفول- معاون فرهنگی- اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول از آغاز فعالیت دفاتر مشاوره و مددکاری رایگان ویژه عموم مردم در تمام کلانتری‌های این شهرستان خبر داد.
به منظور ارائه خدمات مشاوره در زمینه تقویت بعد شناختی بازی به طراحان و سازندگان بازی در کشور، کلینیک مشاوره و منتورینگ شناختی تاسیس شد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: در ۳ ماهه گذشته حدود ۱۹ هزار تماس از سوی دانش آموز و ۵ هزار تماس از سوی والدین با خط ملی ۱۵۷۰ جهت مشاوره تلفنی ثبت شده است.
مراکز مشاوره ژنتیک یکی از مهم‌ترین مراکز برای کنترل و اجرای غربالگری پیش از اقدام برای بارداری و زایمان است.
سمنان- معاون اجتماعی سازمان بسیج با بیان اینکه مرکز مشاوره خانواده مهر در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود، گفت: این مرکز در سمنان افتتاح شد.
اختتامیه دومین دوره کارگاه مشاوره ای تخصصی ازدواج ویژه کارکنان مجرد آجا با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز برگزار شد.
مقدم فر گفت: سالانه چندین دختر توسط پلیس آمریکا کشته می شود، اما هیچ صدایی بلند نمی شود، در کشور ما دختری به سبب بیماری زمینه ای می میرد و پلیس متهم و چنین سرو صدایی بلند می شود، رسانه های بیگانه با همین مدیریت ادراک افکار عمومی چنین سرو صدایی را به پا می کنند.
مقدم فر گفت: سالانه چندین دختر توسط پلیس آمریکا کشته می شود، اما هیچ صدایی بلند نمی شود، در کشور ما دختری به سبب بیماری زمینه ای می میرد و پلیس متهم و چنین سرو صدایی بلند می شود، رسانه های بیگانه با همین مدیریت ادراک افکار عمومی چنین سرو صدایی را به پا می کنند.
مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: سالانه حدود ۲ میلیون تماس به خط ۱۴۸۰ برای استفاده از خدمات روانشناختی برقرار می‌شود.
مدیرکل سیاست گذاری و توسعه اشتغال وزارت کار گفت: راه‌اندازی مراکز کاریابی و مشاوره کارآفرینی نوجوانان از جمله کارویژه‌هایی است که می‌توان به طور اختصاصی برای سنین ۱۵ تا ۱۸ سال ایجاد کرد.
معاون ریاست جمهور در امور زنان و خانواده از اجرای طرح مشاوره در پنج استان کشور که بیشترین آمار طلاق را دارند، خبر داد.
معاون مشاوره و امور روان شناختی مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی، از راه اندازی اتاق مشاوره در طول مسیر تهران تا کربلا برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در کاروان «سرزمین امید» خبر داد.
رئییس سازمان پزشکی قانونی گفت: موضوع حضانت طفل در پرونده های طلاق از موارد مهمی است که توسط قضات ارجاع و در بخش روانپزشکی بررسی می شود.
رئییس سازمان پزشکی قانونی گفت: موضوع حضانت طفل در پرونده های طلاق از موارد مهمی است که توسط قضات ارجاع و در بخش روانپزشکی بررسی می شود.
حمید پورشریفی، رئیس انجمن روان‌شناسی سلامت ایران، می‌گوید: مسئله اینجاست که مراکز حوزه علمیه در بهترین شرایط جایی برای تربیت نیروی انسانی هستند و درواقع ادغام اینکه یک مرکز هم نقش تربیت نیروی انسانی را داشته باشد و هم نقش بررسی صلاحیت آن افراد و هم نقش نظارت بر صلاحیت آن‌ها را آسیب‌زننده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ