معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور خطاب به دولت های خارجی گفت: اگر در آستانه انتخابات نیاز دارید که خود را قوی نشان دهید سی و چند بار تقاضای ملاقات مستقیم با ایران را سری نگه دارید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجتبی حسینی پس از پیروزی آلومینیوم از عملکرد بازبکنانش دفاع کرد و معتقد بود اشتباهات فردی با گذشت زمان حل خواهد شد.
مهاجم سی ساله استقلال در هفته اول رقابت های لیگ برتر برای این تیم گلزنی کرد تا تعداد گلهایش با پیراهن آبی را به عدد 29 برساند.
برای سی تی اسکن گرفتن از تمساح ابتدا می‌بایست بدن او را از چند ناحیه محکم به روی تخته بست و سپس آن را زیر دستگاه قرار داد.
والمارت، تارگت، کروگر، میسیز، سی وی اس و چند خرده فروش بزرگ دیگر در آمریکا تصمیم گرفته اند با همکاری شرکت های فناوری سیستم های نظارتی هوش مصنوعی پیشرفته برای مقابله با دزدی را توسعه دهند.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس مقابل فولام گلزنی کرد.
شکست بایرن مونیخ برابر سیتی و حذف از لیگ قهرمانان باعث شده که مشکلات گسترده این تیم در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری قرار بگیرد.
ناکامی تیم ملی کشتی آزاد ایران در سی و ششمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا هر چند دلایل مختلف و متعددی داشت اما نمی توان نقش «نادرست» سرمربی این تیم در رقم خوردن این نتیجه را نادیده گرفت.
هر کاری سختی خودش را دارد. برای مانکن بودن باید همیشه روی فرم باشی. به خصوص ظاهری. شما وقتی یک تیزر را تماشا می‌کنید شاید سی ثانیه یا یک دقیقه را خیلی سریع ببینید و تمام شود، اما برای همان ۳۰ ثانیه چند روز زمان صرف شده است، ولی خب درآمدش بهتر از داوری است.
گلر اتریشی تیم فوتبال فولاد در جدال با استقلال چند واکنش خوب از خود به نمایش گذاشت.
الکس رمیرو با هفت سیو که چند نجات بزرگ در بین آنها دیده می شود، مرد اول بازی رئال مادرید و رئال سوسیداد بود.
سرلشکر سلامی در تبیین سرنوشت خطاکاران و توهین کنندگان به مقام مرجعیت خاطرنشان کرد: فرانسوی ها و مدیران این موسسه را به سرنوشت سلمان رشدی ارجاع می دهم؛ با مسلمانان بازی نکنید، سلمان رشدی سی و چند سال پیش به قرآن و پیامبر اسلام اهانت و جسارت کرد و در مخفیگاه های مخوف پنهان شد.
احمد مهرابی پس از چند سیو بسیار خوب سرانجام از روی نقطه پنالتی دروازه خود را باز شده دید.
مرحله یک سی و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور امروز آغاز و فردا با برگزاری چند دیدار دیگر پایان می یابد.
با ورود دلار به کانال‌های سی و چند هزار تومانی از هفته گذشته، بهای سکه نیز با روند افزایشی مواجه شد و به کانال کم سابقه ۱۶ میلیون تومان رسید. در نتیجه سیاست گذار برای ممانعت از تداوم این روند، از بسته جدید با دو محور رونمایی کرد.
این روز‌ها، فعالان بازار ارز با جهش‌های بی سابقه دلار به کانال‌های سی و چند هزار تومانی مواجه شده اند، تا جایی که شاخص ارزی برای نخستین بار در تاریخ به کانال سی و شش هزار تومان رسید.
فعالان بازار ارز این روز‌ها با جهش‌های بی سابقه دلار به کانال‌های سی و چند هزار تومانی مواجه شده اند. تا جاییکه شاخص ارزی برای اولین بار در تاریخ به کانال سی و شش هزار تومان رسید.
فعالان بازار ارز این روز‌ها با جهش‌های بی سابقه دلار به کانال‌های سی و چند هزار تومانی مواجه شده اند. تا جاییکه شاخص ارزی برای اولین بار در تاریخ به کانال سی و شش هزار تومان رسید.
خبرگزاری فرانسه و شبکه جهانی «بی بی سی» از وقوع چند انفجار در کی یف پایتخت اوکراین خبر دادند. طبق این گزارش‌ها، صدای آژیر هشدار حملات هوایی هم در این شهر شنیده شده است.
کیهان نوشت: مدیر روزنامه‌ای که چند بار تحریریه اجاره‌ای اش پر و خالی شده و بسیاری از آن‌ها سر از بی‌بی سی و صدای آمریکا و دیگر رسانه‌های بدنام ضد انقلاب در خارج کشور سر در آورده‌اند و عارش نیامده، و ضمنا به طور اتفاقی مشغول رفاقت و کله پاچه خوری با شهرام جزایری بوده، طبیعی است که حمله به حیا و عفاف و حجاب اصلا برایش مسئله نباشد.
آقاتهرانی با بیان اینکه ۲ هزارم درصد بودجه فرهنگی برای امور دینی است بیان کرد: بودجه بی بی سی ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار است و چند برابر بودجه فرهنگی ایران و این نشان می‌دهد که آن‌ها برای فرهنگ خود پول خرج می‌کنند.
آقاتهرانی با بیان اینکه ۲ هزارم درصد بودجه فرهنگی برای امور دینی است بیان کرد: بودجه بی بی سی ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار است و چند برابر بودجه فرهنگی ایران و این نشان می‌دهد که آن‌ها برای فرهنگ خود پول خرج می‌کنند.
یاسوج_ چند فضای آموزشی و مدارس نوسازی شده شهر زلزله زده سی سخت با حضور وزیر آموزش و پرورش در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مراسم عظیم سی و پنجمین سالگرد تأسیس این جنبش که به صورت همزمان در غزه، جنین و چند کشور عربی برگزار شد،از سامانه جدید موشکی ساخت داخل رونمایی کرد.
حالا که مدیری این پول را گرفته، پرسش این است که چه کسی پول‌ها را داد. مگر نمی‌گویند همین چند روز پیش سی میلیارد تومان از صداوسیماگرفته؟ این پول‌ها مشروع است یا نامشروع؟ اگر مشروع است چه جای اعتراض؟ و اگر نامشروع است چرا جلوی پرداختش را نگرفتند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ