نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل با بیان اینکه جو بایدن ضعیف‌ترین رئیس‌جمهور در تاریخ معاصر آمریکاست، گفت که زمان برکناری او فرا رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدیویی جالب از شوخی‌های امین حیایی با نیکی کریمی در پشت صحنه فیلم «زن ها فرشته‌اند» در فضای مجازی منتشر شد. منبع: حاشیه پلاس
علاقه ناصرالدین‌شاه به اسب و اسب‌دوانی باعث شده بود تنها مجسمه‌ای که از خود به یادگار گذاشت او را سوار بر اسب نشان دهد. هر چند این مجسمه سرنوشت نیکی نداشت و در دوره رضاشاه به دستور رئیس بلدیه ذوب‌شد و برای ساخت اسلحه مورد استفاده قرار گرفت.
سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل که نامزد ریاست جمهوری است، گفت: اینکه اجازه دهیم اوکراین در میدان جنگ به روسیه ببازد، جنگ جهانی به راه خواهد انداخت. به گفته او، هدف از مسلح کردن کی‌یف پیشگیری از جنگ با ارسال پیام به رقبای آمریکا بود.
قطبی‌سازی آمریکا برای بار دیگر کاملا به نفع چین پیش خواهد رفت. ترامپ اگرچه پشتوانه مردمی دارد، اما هیچ‌یک از جمهوری‌خواهان قدرتمند حزبی از او حمایت نمی‌کنند. غیر از تدکروز سناتور تگزاس که سعی در عادی‌سازی حمله به کنگره داشت تا مایک پنس و نیکی هیلی هیچ‌کدام اعمال او را تایید نکردند
رقبای جو بایدن در انتخابات مقدماتی درون حزبی، در حال حاضر ماریان ویلیامسون و رابرت اف کندی جونیور هستند. در حزب جمهوری‌خواه تاکنون دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین، نیکی هیلی، سفیر پیشین امریکا در سازمان ملل متحد، ویوک راماسماوی، نویسنده و کارآفرین و آسا هاچینسون، فرماندار پیشین آرکانزاس اعلام نامزدی کرده‌اند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که ران دی‌سانتیس، فرماندار فلوریدا، مایک پنس، معاون پیشین رییس‌جمهور امریکا و تیم اسکات، سناتور کارولینای جنوبی نیز برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه اعلام آمادگی کنند.
سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل و نامزد جمهوریخواه انتخابات سال ۲۰۲۴ در این کشور در سخنانی تأکید کرد: آمریکا اکنون بسیار پریشان شده است.
درگذشت بانوی پارسا، مقاوم و دریادل مادر والامنش تان را صمیمانه به جنابعالی، اخوان گرامی و همه بستگان داغدار تسلیت می‌گویم و از خداوند منان می‌خواهم که پاداش نیکی، پاکی، شکیبایی و مقاومت این بانوی گرانقدر را از خزانه رحمت گسترده خود عنایت فرماید و به همه بازماندگان معزّز، تندرستی، شکیبایی و پاداش نیکو عنایت کند.
استقبال از پمپئو و هیلی در این نشست چندان مناسب نبود. حاضران در سالن با صدای بلند فریاد می‌زدند که «ما ترامپ را دوست داریم، ما ترامپ را دوست داریم.» آسوشیتدپرس می‌نویسد: «شرایط برای نیکی هیلی چندان مناسب نبود و او و همراهانش مجبور شدند به سرعت به داخل یک آسانسور رفته و سالن را ترک کنند.»
نیکی بات می گوید باشگاه تحت هدایت اریک تن هاخ از لیورپول در زمین فوتبال پیشی گرفته است.
نیکی هیلی نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل که رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد، در این نشست سخنرانی کرد و بار دیگر پیام تبلیغاتی خود را برای جذب آرای طرفداران حزب جمهوری‌خواه تکرار کرد.
میرزا آقاخان نوری ملقب به اعتمادالدوله، وزیر جاه‌طلبی بود که به ایران خیانت کرد و از سوی ناصرالدین شاه عزل شد. تلاش برای خلع ید امیرکبیر و قتل او در حمام فین کافی است تا هیچ‌گاه از میرزا آقاخان نوری در تاریخ ایران به نیکی یاد نشود.
پرش «نیکی هیلی» به سکوی رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ میلادی به رابطه پیچیده او با «دونالد ترامپ» رئیس سابق‌اش پیچیدگی بیش‌تری می‌بخشد.
نیکی هیلی در این ویدئوی اعلام نامزدی خود، موضع تندی علیه چین و ایران اتخاذ کرد و به اتهام پراکنی علیه پکن و تهران پرداخت.
سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد که برای دوره بعدی ریاست جمهوری در این کشور نامزد خواهد شد.
وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: محتوا و فرایند و فناوری آموزش، شایسته است در جهت فطری انسانی خدایی، معادی و دارای پیوست اخلاقی باشد تا مدارس رسالت خود را برای نسل آینده بشر به نیکی انجام داده باشد.
طبق گزارش‌ها، نیکی هیلی قرار است کاندیداتوری خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را در تاریخ ۱۵ فوریه اعلام کند.
سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رقیب او در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا خواهد شد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: نامگذاری سالروز شهادت آیت‌الله مدرس به عنوان «‎روز مجلس» بیانگر این واقعیت است که آنچه در تاریخ به نیکی می‌ماند، شجاعت و آزادگی است.
نیکی هیلی گفت: اگر بایدن در بازگرداندن ما به توافق ایران موفق شود، به شما یک قول خواهم داد. رئیس‌جمهور بعدی (نیکی هیلی) در روز اول ریاست‌جمهوری، آن را پاره خواهد کرد.
نیکی پوپ، دروازه بان نیوکسل، مردود شدن گل جنجالی کریستیانو رونالدو را تصمیمی درست توصیف کرد.
نیمیر عبدالعزیز، فوق ستاره هلندی دنیای والیبال، در گفتگو با ورزش سه از دوران حضور در ایران به نیکی یاد کرده است.
روزنامه نیکی آسیا در گزارشی نوشت اتحادیه اروپا که به دلیل جنگ اوکراین در آستانه شروع فصل سرما قرار گرفته، مشتاقانه در انتظار ورود نفت ایران به بازارهای بین‌المللی است.
کریم همیشه از پرسپولیس به نیکی یاد و بار‌ها اعلام کرده پرسپولیس را خانه‌ی خودش می‌داند و دوست دارد یک روز به تیم محبوبش برگردد.
نیکی کریمی که به عنوان یکی از داوران بخش اصلی بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم «شانگهای» انتخاب شده، مجبور شد این داوری را به دلیل محدودیت‌های دوران کرونا و شرایط قرنطینه دوهفته‌ای داوران در محل جشنواره رد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ