دادستان‌های نیویورک قصد دارند ترامپ را به دلیل پرداخت پول به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی برای سکوت، متهم کنند به همین دلیل رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته که روز سه‌شنبه بازداشت می‌شود. همین موضوع دست‌مایه کنایه‌های آتشین جیمی فالن دموکرات علیه دونالد ترامپ شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحبت‌های جنجالی جواد خیابانی مورد حمله تند یک مجری تلویزیون قرار گرفت.
علی ضیا، مجری مشهور در ویدئویی که از خودش منتشر کرده به گرانی اقلام خوراکی و وعده‌های عمل نشده رئیسی کنایه تندی زده است.
سعید قاسمی، چهره جنجالی و خبرساز اصولگرا بابت عدم کنترل قیمت‌ها و گرانی به رئیسی کنایه تندی زد. قاسمی در این ویدیو می‌گوید: آقای رییسی تکلیف مارو معلوم کن، یا خودت با اون‌ها همدستی و داری شامورتی بازی در میاری؟ یا اصلا فرمون دست تو نیست.
مدافع باشگاه استقلال همچنان بابت خوشحالی جنجالی علیرضا بیرانوند شاکی است.
کارشناس صداوسیما گفت: اگر تعهدی از سوی طالبان وجود داشت حداقل آب بیش از پنج میلیون افغانی داخل ایران را فراهم می‌کردند.
حسن روحانی در دیدار با وزرای دولت یازدهم و دوازدهم گفت: انشاءالله برای صداوسیما و ائمه جمعه و نیروهای مسلح فرق نمی‌کند که چه دولت یا مجلسی سر کار باشد.
مجری برنامه سلام تهران پس از صحبت با کارگر هفت تپه خطاب به مسئولان گفت: یکماه از این حقوق تصویب شده کارگران استفاده کنید ببینید چند روز تمام میشود.
مجتبی پوربخش برای چندمین بار به علیرضا دبیر کنایه زده است.
عادل فردوسی‌پور در گفت وگوی اخیرش کنایه‌ای به حسین شریعتمداری و وزیر نفت زده است.
محمود کریمی هنگام خواندن نامه مولا علی علیه‌السلام به مالک گفت: « یعنی وقتی قرارداد خارجی میبنده فرق لغو با تعلیق رو بدونه.»
هاشمی تشکری عضو شورای شهر تهران گفت: اجازه ندهید برخی افراد که حکمشان باطل شده در کار‌های شهرداری دخالت کنند.
جلال محمودزاده نماینده مهاباد طی تذکری به رئیس مجلس و اعضای هیأت رئیسه به عدم ارجاع سوالات خود از وزیر کشور به صحن علنی اعتراض شدیدی کرد و گفت: یعنی باید برای پیگیری سوال ملی و قانونی خود از سردار جوکار به سردار قالیباف شکایت کنم؟!
محمدرضا احمدی حین اجرای برنامه فوتبال برتر به افزایش قیمت دلار کنایه زد و گفت: این روزها انقدر با نرخ‌های جدید روبه‌رو هستیم که خودمان هم سردرگمیم!
خدایی، نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: اگر قیمت‌ها به شهریور ۱۴۰۰ بازگردد، افزایش حقوق سال قبل کارگران را به دولت پس می‌دهیم.
نماینده مجلس در انتقادی کنایه‌آمیز روی آنتن تلویزیون گفت: سازمان برنامه تنها کاری که نمی‌کند برنامه‌ریزی است!
انسیه خزعلی در مناظره با معصومه ابتکار به محمد علی نجفی کنایه زد و به دفاع از دولت رئیسی پرداخت.
کنایه مجری تلویزیون به قیمت بالای بلیت استادیوم آزادی: می‌خواهید کسی نیاید بگویید بازی بدون تماشاگر باشد.
مجری برنامه پایش شبکه یک سیما در مورد برق‌کشی مردم بوشهر گفت: برخی مسئولین چه کار بلدند بکنند که مردم را عصبانی‌تر کنند؟
جانشین پلیس راهور گفت: بعد از ادیسون و پاستور و ...، خودروسازان هم قیمت خودرو را کشف کردند. به تنها چیزی که از خودرو اهمیت نمی‌دهیم، امنیت خودرو است.
نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی در آیین گرامیداشت روز دانشجو گفت: وقتی دنبال رای بودید از فالوور اینستاگرام می‌گفتید، اما حالا شیر اینترنت را بسته‌اید. آشوب‌های سه ماه گذشته حاصل فعالیت‌های دشمن است، البته این آشوب‌ها در بستر مسائل رقم خورده طی سال‌های گذشته به وجود آمده است. مشکلات با کار‌های نمایشی مثل معاونت مردمی‌سازی حل نمی‌شود. راه اعتراض به عملکرد شما و دولت چیست؟ صف اعتراض را به ما نشان دهید و ساز و کاری برای اعتراض اقشار مختلف فراهم کنید.
کارشناس صداوسیما به ماجرای مهاجرت فرزند انسیه خزعلی در برنامه شیوه که به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، کنایه تندی زد و گفت: جای آقای رییسی باشم او را عزل می‌کنم.
مناظره حسین سلیمی و ابراهیم متقی به عنوان دو چهره مطرح در قامت موافق و مخالف برجام را در یک برنامه زنده تلویزیونی ببینید.
ویدیو منتشر شده از کنایه مجری تلویزیون به آفتابی نشدن مسئولین سازمان حج و زیارت در روز‌های پیاده‌روی اربعین و شلوغی مرزها را ببینید.
دین محمدی در گفتگو با برنامه تلویزیونی در واکنش با رفتار‌های بعضی از مربیان لیگ گفت: کلوپ پیام من را سریع جواب می‌دهد آنوقت مربی لیگ دو برایم قیافه می‌گیرد و جواب سلام نمی‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ