کوین‌ یامگا و مهرداد محمدی ۴ سال قبل در تیم آوس در‌کنار هم به میدان رفتند و دیدار مقابل ملوان می‌تواند این اتفاق را مجدد رقم بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره خط دفاعی تراکتور در دیدار تدارکاتی تیمش با اولین مربی و کاپیتانش رودررو و خاطراتش را مرور کرد.
رهبر انقلاب فرموده‌اند: به راه انداختن دسته های عزاداری برای سیدالشهداء و اصحاب او علیهم السلام و شرکت در امثال این مراسم امری بسیار پسندیده و مطلوب است و از بزرگترین اعمالی است که انسان را به خداوند نزدیک می کند، ولی باید از هر عملی که باعث اذیّت دیگران شود و یا فی نفسه از نظر شرعی حرام باشد، پرهیز شود.
اصلاح‌طلبان هیچ‌وقت روی خوشی به شرق و چین نداشته‌اند. البته وقتی پای تضعیف نظام جمهوری اسلامی باشد، نزدیک‌شدن عربستان به چین را هم بر سر نظام چماق می‌کنند و از پس این تناقض برنمی‌آیند که اگر نزدیکی به چین بد است، چرا حسرت نزدیکی سعودی به چین را می‌خورید!
میلان با جذب مهدی طارمی فاصله چندانی ندارد اما یک مانع بزرگ باعث شده تا روسونری برای جذب مهاجم ایرانی دست نگه دارد.
آخرین تمرین تیم فوتبال نوجوانان ایران قبل از بازی با کره جنوبی برگزار شد.
حضور همبازی کریس رونالدو در ترکیب ازبکستان یکی از اتفاقات جذاب فینال تورنمنت کافا خواهد بود.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان سابق بارسا که اخیرا با این تیم خداحفظی کرد در مصاحبه‌ای با تلویزیون بارسا به مرور خاطرات خود در این تیم پرداخت.
لیگ برتر فوتبال امشب تمام می‌شود. یک جام در قائمشهر و یک جام در کرمان، انتظار تیم قهرمان را می‌کشند.
تمرین یک ساعته امروز پرسپولیس به مرور کارهای تاکتیکی اختصاص یافت.
مهرداد کفشگری، بازیکن سابق پرسپولیس خاطرات جالبی از دربی‌هایی که تجربه کرده تعریف می‌کند؛ او علاوه‌بر مرور دربی خاطره‌انگیر چهار بر دو، از گریه کردنش به خاطر نیمکت‌نشینی در فصل اول حضور در این تیم پرده برداشت.
سرمربی آلومینیوم در بازگشت به کرمان خاطرات دوران خوش خود همراه مس را مرور کرد.
میرسلاو بلاژویچ آنقدر برای فوتبال ایران چهره جذابی داشت که حالا به بهانه درگذشت او فوتبال دوستان ایرانی خاطراتش را از گنجه خارج کنند و به احترامش گرد و خاک آن ها را پاک کنند و مروری به آن داشته باشند.
مسئولان سه فدراسیون دیگر برنامه های خود برای حضور در بازیهای آسیایی هانگژو را با کمیته ملی المپیک در میان گذاشتند و به نقاط ضعف و قوت فدراسیون خود اشاره کردند.
مسئولان سه فدراسیون دیگر برنامه های خود برای حضور در بازیهای آسیایی هانگژو را با کمیته ملی المپیک در میان گذاشتند و به نقاط ضعف و قوت فدراسیون خود اشاره کردند.
فارغ از دیالوگ‌ها، به سراغ تیتراژ‌های ماندگار سریال‌های تلویزیونی برویم که زمانی نه، چون حالا، نقطه قوت و از عناصر شهرت یک سریال بودند. اتفاقی که این روز‌ها کمتر شاهد آن هستیم و دیگر خبری از خلق آثار ماندگار برای تیتراژ‌های تلویزیونی نیست. برای تجدید خاطرات و یادآوری آثار ارزشمندی که روزی از قاب تلویزیون شنیده شدند، بر بهترین و ماندگارترین تیتراژ‌های تلویزیون مروری داشته‌ایم.
در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا جدال با آمریکا مرور خاطرات آخرین دیدار با این حریف به یک بازیکن خوش قلب و فقید منتهی شد؛ زنده یاد مهرداد میناوند.
تقابل ایران و آمریکا، ناخودآگاه ذهن ها را به سمت یکی از حساس‌ترین دیدارهای تاریخ جام جهانی در سال 98 می برد.
شکست در اولین بازی هیچ‌گاه حکم به حذف تیمی نداده و نیز پیروزی در آن هرگز جواز صعود به مرحله بعد را امضا نکرده است. کما اینکه تیم شایسته ایران در سال 2018 نیز علیرغم پیروزی در بازی اول با بدشانسی محض از رسیدن به جمع 16 تیم برتر بازماند.
علی فتح‌الله‌زاده در شرایطی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب شد که در گذشته 4 بار روی صندلی مدیریت این باشگاه نشسته است.
مرور برخی از رفتارها با افراد نابینا می تواند زندگی بهتری را برای این افراد رقم بزند برخی رفتارهایی که موجب آزردگی خاطر آنها نشود و یا در جهت کمک به آنها باشد نه ایجاد مانع بیشتر.
در شرایطی که اعلام خطای پنالتی به سود استقلال آنها را در موقعیت پیروزی قرار داده بود، اما عصبانیت ساپینتو باعث اخراج او شد.
با اضافه شدن دو چهره غیرمنتظره به لیست بزرگسالان تیم فوتبال سپاهان حالا لیست بزرگسالان این تیم کامل شده ولی این فهرست تغییراتی خواهد داشت.
چهارمین روز سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با نمایش شماری از فیلم‌ها و برگزاری تعدادی از کارگاه‌ها به سرانجام رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ