سرمربی آلومینیوم در بازگشت به کرمان خاطرات دوران خوش خود همراه مس را مرور کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست تیم های ملی تنیس ابراز امیدواری کرد که کمیته ملی المپیک برای فهرست نهایی خود جهت حضور در بازی های آسیایی، سهمیه های این رشته را افزایش دهد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان می‌گوید ندا شهسواری که سابقه حضور در دو دوره بازی‌های آسیایی را دارد، امیدوار است که ستاد عالی بازی‌های آسیایی با اعزامش به هانگژو موافقت کند.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: کاهش سهمیه بازی‌های آسیایی اشتباه است و امیدوارم مسئولان تجدید نظر کنند.
تیم ملی سپک تاکرا بانوان ایران در مسابقات جهانی به عنوان سوم دست یافت تا به حضور در بازیهای آسیایی امیدوار شود.
تیم ملی سپک تاکرا بانوان ایران در مسابقات جهانی به عنوان سوم دست یافت تا به حضور در بازیهای آسیایی امیدوار شود.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: تیم خوب و با انگیزه‌ای داریم و امیدواریم که در بخش تیمی بازی‌های آسیایی به مدال دست یابیم.
فرنگی کار جوان شیرازی که اکنون در تیم ملی نوجوانان آخرین سال حضورش را طی می‌کند و برای رقابت‌های اردن آماده میشود، امیدوارست حضور در بازی های آسیایی را با تیم ملی بزرگسالان تجربه کند امیدوار است.
تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد ایران با نتیجه ای فوق العاده مسابقات آسیایی را به پایان رساند، نتیجه ای که علاقه مندان کشتی را به آینده امیدوارتر کرد.
ورزشکاران سافت‌تنیس به عنوان یک رشته نوین در ورزش ایران می‌تواند با نگاه حمایتی به بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو اعزام شوند. رشته‌ای که با وجود نوپا بودن در ایران  پتانسیل بالایی دارد.
وینگر مس رفسنجان به کسب سهمیه آسیایی امیدوار است، گرچه این تیم رقابت تنگاتنگی با تراکتور و گل گهر دارد.
نتایج قابل قبول تراکتور با سرمربی اسپانیایی نه تنها هواداران این تیم تبریزی را امیدوار نگه داشته است بلکه نگاه کارشناسان فوتبال را نیز به خود خیره کرده است.
مربی تیم ذوب آهن ابراز امیدواری کرد هیچ تیمی از ایران از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشود.
کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران می‌گوید "کسب مدال نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا برای واترپلوی ایران تاریخ سازی بود و امیدوار هستیم شاهد تدارک خوب برای تیم ملی در بازی های آسیاییی هانگژو چین باشیم."
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی بازی‎های آسیایی 2018 جاکارتا گفت باشگاه فولاد آنها را هر هفته مجبور به وزن کم کردن می‌کرد که منجر به آسیب‌دیدگی او از ناحیه گردن شد.
هافبک تکنیکی تیم فوتبال فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد نمایش‌های آسیایی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی ادامه داشته باشد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ابراز امیدواری از اینکه شاگردانش مجوز حضور در بخش تیمی بازی‌های آسیایی را کسب کنند در مورد غیبت در مسابقات انتخابی جهان و برنامه جایگزین آن توضیح داد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ابراز امیدواری از اینکه شاگردانش مجوز حضور در بخش تیمی بازی‌های آسیایی را کسب کنند در مورد غیبت در مسابقات انتخابی جهان و برنامه جایگزین آن توضیح داد.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: امیدوارم که بتوانیم با رسیدن به شرایط ایده‌آل همچون سال‌های قبل که 12 مدال آسیایی و جهانی را به دست آوردیم، باز هم افتخارآفرینی کنیم.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: پاکستان با استفاده از امتیاز میزبانی خودش را فینالیست لیگ ملت‌های منطقه آسیای مرکزی می‌داند و امیدواریم تیم ایران دیگر فینالیست این رقابت‌ها باشد.
سرمربی تیم ملی جوانان گفت شنبه برای برگزاری 2 بازی تدارکاتی با تیم ملی امید بلاروس، عازم این کشور هستیم.
پیشکسوت باشگاه استقلال که زننده گل برتری بخش این تیم در اولین فینال آسیایی است، از کنار رفتن مصطفی آجورلو به شدت ابراز تعجب کرد.
تیم ملی وزنه برداری مردان ایران امیدوار است در روز پایانی مسابقات آسیایی به عنوان نایب قهرمانی برسد.
در 10 هزار شبیه‌سازی صورت گرفته از نتایج احتمالی جام جهانی، ایران تنها تیم آسیایی است که شانس صعود به دور بعدی را داراست.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران ابراز امیدواری کرد به بردهای خودشان ادامه بدهند و به قهرمانی برسند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ