علی فتح‌الله‌زاده در شرایطی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب شد که در گذشته 4 بار روی صندلی مدیریت این باشگاه نشسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه بریتانیایی سان در گزارشی ضمن مرور کارنامه ورزشی هادی چوپان، به بررسی وضعیت زندگی این بدنساز ایرانی نیز پرداخته است.
کوین‌ یامگا و مهرداد محمدی ۴ سال قبل در تیم آوس در‌کنار هم به میدان رفتند و دیدار مقابل ملوان می‌تواند این اتفاق را مجدد رقم بزند.
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ بود که نامه‌ای ازسوی ۱۰۰ نفر از اساتید و اندیشمندان اقتصاد ایران در حمایت از رئیسی منتشر شد. در این نامه آمده بود: «با توجه به کارنامه درخشان جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در مبارزه با فساد اقتصادی، ضمن اعلام حمایت از ایشان، خواستار پیگیری مطالبات بحق مردم از سوی ایشان برای رفع ظلم و نابرابری در معیشت آن‌ها هستیم.» موضعی که به مرور پس از دو سال با تغییراتی همراه شد.
رهبر انقلاب فرموده‌اند: به راه انداختن دسته های عزاداری برای سیدالشهداء و اصحاب او علیهم السلام و شرکت در امثال این مراسم امری بسیار پسندیده و مطلوب است و از بزرگترین اعمالی است که انسان را به خداوند نزدیک می کند، ولی باید از هر عملی که باعث اذیّت دیگران شود و یا فی نفسه از نظر شرعی حرام باشد، پرهیز شود.
اصلاح‌طلبان هیچ‌وقت روی خوشی به شرق و چین نداشته‌اند. البته وقتی پای تضعیف نظام جمهوری اسلامی باشد، نزدیک‌شدن عربستان به چین را هم بر سر نظام چماق می‌کنند و از پس این تناقض برنمی‌آیند که اگر نزدیکی به چین بد است، چرا حسرت نزدیکی سعودی به چین را می‌خورید!
برخی رسانه‌های داخلی بدسابقه که بار‌ها در نقش همکار داخلی رسانه‌های معاند در کارزار‌های رسانه‌ای علیه مردم ایران حضور فعال داشته‌اند، از یک‌سو یارانه و بودجه از دولت دریافت کرده و از سوی دیگر از برخی نهاد‌ها نیز در قالب خبر و آگهی، هزینه دریافت می‌کنند. بر همین اساس و با توجه به کارنامه سیاه این قبیل رسانه‌ها، خلاف انصاف و مروت و قانون است که پول بیت‌المال صرف حمایت از آنان شود.
میلان با جذب مهدی طارمی فاصله چندانی ندارد اما یک مانع بزرگ باعث شده تا روسونری برای جذب مهاجم ایرانی دست نگه دارد.
سنگربان شماره یک استقلال پس از هفت سال از جمع آبی‌های پایتخت جدا خواهد شد.
آخرین تمرین تیم فوتبال نوجوانان ایران قبل از بازی با کره جنوبی برگزار شد.
لیگ برتر فوتبال امشب تمام می‌شود. یک جام در قائمشهر و یک جام در کرمان، انتظار تیم قهرمان را می‌کشند.
تمرین یک ساعته امروز پرسپولیس به مرور کارهای تاکتیکی اختصاص یافت.
پیام نیازمند در مصاف با تیم سابقش پیکان به دنبال چهاردهمین کلین شیت فصل است.
نقدعلی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری جهت شکستن آقایی دلار با مبنا قرار دادن دلار در قیمت گذاری کالا‌های پایه‌ای و انرژی محقق نمی‌شود، چطور انتظار داریم مبنای قیمت گذاری خودمان دلار باشد و مردم برای عدم سقوط سرمایه شان به خرید سکه، طلا و دلار هجوم نیاورند؟ البته آقایانی که با کم کاری در عرصه اقتصادی، انرژی، آب، خودرو و... چالش‌های امروز را به ارمغان آوردند فراموش نکنند افزایش ۹۰۰ درصدی دلار در زمان آن‌ها رخ داد، هرچند امروز نیز از وضعیت تورمی راضی نیستیم، اما توصیه می‌کنیم یک بار دیگر کارنامه اقتصادی خودشان را مرور کنند.
مسئولان سه فدراسیون دیگر برنامه های خود برای حضور در بازیهای آسیایی هانگژو را با کمیته ملی المپیک در میان گذاشتند و به نقاط ضعف و قوت فدراسیون خود اشاره کردند.
مسئولان سه فدراسیون دیگر برنامه های خود برای حضور در بازیهای آسیایی هانگژو را با کمیته ملی المپیک در میان گذاشتند و به نقاط ضعف و قوت فدراسیون خود اشاره کردند.
تقابل ایران و آمریکا، ناخودآگاه ذهن ها را به سمت یکی از حساس‌ترین دیدارهای تاریخ جام جهانی در سال 98 می برد.
شکست در اولین بازی هیچ‌گاه حکم به حذف تیمی نداده و نیز پیروزی در آن هرگز جواز صعود به مرحله بعد را امضا نکرده است. کما اینکه تیم شایسته ایران در سال 2018 نیز علیرغم پیروزی در بازی اول با بدشانسی محض از رسیدن به جمع 16 تیم برتر بازماند.
تیم ملی فوتبال ایران که در دوحه بسر می برد، امروز در آخرین بازی دوستانه خود پیش از شروع جام جهانی به مصاف تونس می رود.
شهردار منطقه ۹ از احداث ۱۱ سرعتکاه آسفالتی با هدف افزایش ایمنی و کاهش تصادفات وسایل نقلیه با عابران پیاده در غرب پایتخت خبر داد.
مرور برخی از رفتارها با افراد نابینا می تواند زندگی بهتری را برای این افراد رقم بزند برخی رفتارهایی که موجب آزردگی خاطر آنها نشود و یا در جهت کمک به آنها باشد نه ایجاد مانع بیشتر.
معاون نخست وزیر روسیه امروز و ساعاتی پس از وقوع انفجار در پل کریمه اعلام کرد: عبور و مرور ریلی در پل کریمه از سر گرفته شد.
در شرایطی که اعلام خطای پنالتی به سود استقلال آنها را در موقعیت پیروزی قرار داده بود، اما عصبانیت ساپینتو باعث اخراج او شد.
تماشای فیلم زندگی وحید هاشمیان؛ سردار برای موفقیت در بوندسلیگا یک الگوی بزرگ پیش چشم خود دارد.
چهارمین روز سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با نمایش شماری از فیلم‌ها و برگزاری تعدادی از کارگاه‌ها به سرانجام رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ