در شرایطی که اعلام خطای پنالتی به سود استقلال آنها را در موقعیت پیروزی قرار داده بود، اما عصبانیت ساپینتو باعث اخراج او شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همتی نوشت: یک لحظه با خدای خود خلوت کنید و با مرور وعده‌های خود ببینید طی ۲ سال با زندگی مردم و اقتصاد کشور چه کرده اید.
برای حیوانات پستاندار گیاهخوار احتمالاً وضع رو به وخامت خواهد رفت. منابع غذایی آن ها در آینده به تدریج از میان خواهد رفت. به مرور زمان جنگل ها و گیاهان کمتری بر روی کره زمین وجود خواهد داشت، و برخی گیاهان به کلی از میان خواهند رفت.
در این مقاله قرار است تصاویر دسر‌های شیرینی را با هم مرور کنیم که آن‌قدر زیبا، هنرمندانه و بی‌نقص هستند که حتی تماشای تصاویر آن‌ها هم لذت‌بخش است.
مرور سخنرانی‌ها و اظهارات مومن‌نسب وجود یک موضوع مشترک در گفته‌های او را اثبات می‌کند؛ او عموما آمار‌هایی را ارایه می‌دهد که منبعی ندارد به این معنی که با جست‌وجوی گفته‌های وی تنها همان اظهارات مومن‌نسب منبع قرار می‌گیرد.«ساخت ۵ اپلیکیشن بومی جایگزین برای اینستاگرام»، یا طرح داده‌هایی مشابه اینکه «۳۰درصد دانش‌آموزان به بازی‌های اینترنتی معتادند»، «۱۴۵ دلار در آمد اسراییل از عضویت هر کاربر در وایبر» یا «۱۲۰۰ آسیب روانی و جسمی در فضای مجازی شناسایی شده» از مواردی است که البته منبعی جز خود مومن نسب ندارد.
میلان با جذب مهدی طارمی فاصله چندانی ندارد اما یک مانع بزرگ باعث شده تا روسونری برای جذب مهاجم ایرانی دست نگه دارد.
سنگربان شماره یک استقلال پس از هفت سال از جمع آبی‌های پایتخت جدا خواهد شد.
لیگ برتر فوتبال امشب تمام می‌شود. یک جام در قائمشهر و یک جام در کرمان، انتظار تیم قهرمان را می‌کشند.
تمرین یک ساعته امروز پرسپولیس به مرور کارهای تاکتیکی اختصاص یافت.
رئال مادرید تی وی با پخش یک ویدیوی جنجالی، اشتباهات کلوس گومز، داور سابق اسپانیایی، در جریان بازی های رئال را مرور کرد.
در این مدرسه هیچ انفجار و یا صدایی در مورد پخش مواد مسموم‌کننده دیده یا شنیده نشده است و فقط به مرور زمان تعدادی از دانش‌آموزان احساس مسمومیت کرده‌اند که به سرعت با ورود عوامل اورژانس دانش آموزان مسموم به دو بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر و یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شدند.
پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شد نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آنها را مرور می‌کنیم.
به گفته دانشمندان، شبیه‌سازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر جریان عبور و مرور در جهان واقعی نشان می‌دهند که این ایده قطعا شایستگی دارد. به عنوان مثال، چراغ سفید در برخی موارد می‌تواند تاخیر‌های ناشی از ترافیک را تا بیش از ۹۰ درصد کاهش دهد.
مرور عملکرد نتانیاهو دربیش از ۱۲ سال زمامداری قدرت در رژیم صهیونیستی بیانگر آن است که در دوره جدید حکمرانی وی قرار است فلسطینیان بیشتری قربانی سیاست های وی بشوند.
جنگ داخلی سوریه که به مرور تبدیل به یک بحران منطقه‌ای با ابعاد بین‌المللی شد، نقطه مبنای روابط سیاسی و ژئوپلیتیک ایران و روسیه در سطح منطقه‌ای بوده که از دیدگاه برخی تبدیل به یک اتحاد سیاسی-نظامی بین دو کشور شده است. به این معنی که تجربه مناسب همکاری بین دو کشور باعث شد تا تصمیم‌گیرندگان تهران و کرملین نسبت به گسترش روابط به دیگر عرصه‌ها و کانون‌ها تمایل بیشتری نشان دهند.
طبق تصمیم مجلس، لایحه الحاق یک بند به ماده ۱۰۹ قانون مجازات اسلامی مبنی بر اینکه جرایم مربوط به تغییر کاربری اراضی زراعی مشمول مرور زمان نشود، به صورت عادی بررسی می‌شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عامل جنایت مسلحانه در دامداری بازداشت شد/ مجازات مرگ برای عامل قتل در قهوه خانه/ جنجال آفرینی، شگرد کیف زنان حرفه ای!/ بازداشت یک کشتی گیر به اتهام قتل/ اعترافات هولناک زنی که در صحنه جنایت غش کرد!/ قصاص و حبس مجازات قتل خواهر/ واژگونی مرگبار اتوبوس بنز در محور بندرعباس- حاجی آباد
نساجی یک بار دیگر بعد از شکست استقلال در حال پیدا کردن خود و نمایش شایسته در بازی های لیگ برتر است.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به نتایج تیم ملی در جام‌جهانی و در پیش بودن مسابقات جام ملت‌های آسیا، گفت: باید اشتباه تکراری نکنیم و فدراسیون هرچه زودتر به یک تصمیم جمعی صحیح برسد.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: نمایندگان مردانه جلوی آینه بایستند و صحبت های خودشان را زمان انتخابات مجلس مرور کنند و بگویند چند درصد آن وعده ها محقق شده است.
مرور برخی از رفتارها با افراد نابینا می تواند زندگی بهتری را برای این افراد رقم بزند برخی رفتارهایی که موجب آزردگی خاطر آنها نشود و یا در جهت کمک به آنها باشد نه ایجاد مانع بیشتر.
رائفی‌پور، نظریه‌پرداز جنجالی اصولگرا با حضور در یکی از برنامه‌های گفتگو محور شبکه یک سیما به نقد و بررسی حوادث اخیر کشور از زاویه امر جنسی پرداخته که در فضای مجازی خبرساز شده است.
تماشای فیلم زندگی وحید هاشمیان؛ سردار برای موفقیت در بوندسلیگا یک الگوی بزرگ پیش چشم خود دارد.
حس طردشدگی یک نوع اختلال اضطرابی است که می‌تواند به مرور زمان فرد مبتلا به این اختلال را دچار استرس و نگرانی کند. به‌وجودآمدن این احساسات در زندگی فرد تغییراتی ایجاد می‌کند که گاهی این تغییرات کاملا منفی است. به بیانی دیگر می‌توان طردشدن و رهاشدگی را محرومیت از عاطفه و توجه از افرادی دانست که برای فرد مبتلا‌شده به اختلال از اهمیت زیادی برخوردار باشد.
روز گذشته سه شنبه مورخه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ برخی از اهالی رسانه بازدیدی را از شرکت پتروشیمی پلی پروپیلن جم در عسلویه داشتند و در این بازدید، نشستی صمیمانه ای را با مهندس حمید مرادی مدیرعامل این شرکت برگزار کردند. گفتگوی جذاب با مدیرعامل جم پیلن را در ادامه بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ