حضور همبازی کریس رونالدو در ترکیب ازبکستان یکی از اتفاقات جذاب فینال تورنمنت کافا خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجموعه دوربین‌های گلکسی زد فولد ۵ در دنیای گوشی‌های تاشو عملکرد خوبی دارد و می‌تواند از بهترین‌ها باشد. این گوشی برای فیلم‌برداری در حالت نیمه‌باز نیز بهینه‌سازی شده تا با قرار دادن آن در حالت مذکور، بتوانید بدون نیاز به پایه و استند عکاسی یا فیلم‌برداری کنید.
حضور دو چهره سرشناس فوتبال ایران در حاشیه بازی گل‌گهر و پیکان از جذابیت‌های این مسابقه است.
دیدار سلتا-رئال مادرید در هفته سوم لالیگا دو روز زودتر از موعد قبلی برگزار خواهد شد؛ دیداری که با حضور رافا بنیتس روی نیمکت سلتا جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت.
حضور محمد نوازی در کادرفنی استقلال یکی از جذابیت‌های این فصل آبی‌ها خواهد بود.
تمرینات گلرهای تیم ملی همواره از جذابیت‌های بالایی برخوردار است.
لیونل مسی با انتشار پستی در اینستاگرام، با اشاره به یکی از جذابیت‌های عربستان، باعث نگرانی هواداران بارسا و اینتر میامی شد.
با توجه به جذابیت‌های ایجاد شده جهت احداث پتروپالایشگاه‌ها در کشور این طرح‌ها ظرفیت جذب نقدینگی مردمی با ابزارهای مختلف بازار سرمایه را دارند.
یک کارشناس بازار سهام گفت: یکی از جذابیت‌های بازار سهام P.E پایین این بازار است.
شهدادی با اشاره به مهمترین رویداد‌های نجومی در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: ۱۵ رویداد نجومی مهم در سال جاری رخ خواهد داد و با معرفی آن‌ها امیدواریم از جذابیت‌های بی نظیر طبیعت آسمان شب در این سال غافل نشویم و مهمتر آن که برای دیدن و رصد این پدیده‌های نجومی به هیچ ابزار خاصی مانند "تلسکوپ" و یا "دوربین دوچشمی" نیازی نیست و با چشم غیر مسلح قابل رؤیت هستند.
با وجود جذابیت‌های بسیاری که فوتبال برای علاقه‌مندان به این رشته دارد، همواره خطر مصدومیت بازیکنان را تهدید می‌کند و امدادرسانی به فوتبالیست‌ها تبدیل به یکی از مهم‌ترین عوامل شده و به تازگی در دیدار ذوب آهن و تراکتور پزشکان دو تیم جان دو بازیکن مصدوم خود را نجات دادند؛ با این حال باز هم نگرانی‌هایی درباره چگونگی امدادرسانی به فوتبالیست‌ها وجود دارد.
تقابل دوباره سروش رفیعی با فولاد خوزستان می‌توانست از جذابیت‌های بالایی برخوردار باشد.
یکی از جذابیت‌های دو هفته پایانی نیم فصل اول، تقابل تیم‌های پایین جدولی با یکدیگر است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و لجستیک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: برای رونق اقتصادباید روی اقتصاد و جذابیت های دریا در بخش های باری، مسافری و گردشگری متمرکز شد.
ضرغامی با اشاره به جذابیت‌های معماری یزد و توجه به جنبه‌های جنسیتی معماری یزد عنوان کرد: حقوق زنان در بطن فرهنگ مردم یزد و حتی معماری آنها وجود داشته است و خارجی‌ها که در این شهر قدم می‌زنند، متوجه این موضوع می‌شوند.
یکی از جذابیت‌های بازی‌های این فصل استقلال تحرکات لب خط سرمربی پرتغالی این تیم است. مردی که با توجه به رزومه‌اش، همه انتظار چنین سکانس‌هایی را از او داشتند.
ایجاد و ساخت شهرهای زیر زمینی همیشه برای گردشگران جالب بوده است استانی مانند همدان تا کنون توانسته با کشف و کاوش در سه دستکندها و شهرهای زیرزمینی این جاذبه را به جذابیت های استان اضافه کند.
تصاویری که از درگیری ساپینتو منتشر شده بخشی از جذابیت‌های فوتبال است و البته با توجه به نسبت هواداران و علاقه آنها به سرمربی ممکن است تفسیرهای مختلفی داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: دربی شهر اصفهان همیشه جذابیت‌های خاص خودش را داشته و از دربی‌های تهران قشنگ‌تر است.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: دربی شهر اصفهان همیشه جذابیت‌های خاص خودش را داشته و از دربی‌های تهران قشنگ‌تر است.
دیدار تیم ملی فوتبال ایران با اروگوئه جذابیت‌های زیادی خواهد داشت.
یکی دیگر از جذابیت‌های بالای این بازی بی تردید حضور محمد دانشگر مقابل استقلال و البته سجاد شهباززاده مقابل سپاهان است
دیدار استقلال و سپاهان در هفته اول رقابتهای لیگ برتر جذابیت‌های زیادی دارد که فقط یکی از آنها تقابل زودهنگام و رو در رو یاغیان دو تیم است.
نیمکت پرستاره تیم فوتبال سپاهان یکی از جذابیت‌های همیشگی لیگ بیست و دوم خواهد بود.
در حالی که مهدی طارمی یکی از گزینه‌های تقویت خط حمله باشگاه میلان است اما بعید به نظر می‌رسد این باشگاه ایتالیایی ۲۰ میلیون یورو برای مهاجم ایران هزینه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ