نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: اعضای کمیسیون تلفیق برنامه هفتم در مصوبه‌ای با حرفه‌ای شدن خدمت سربازی موافقت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع راست پرسپولیس که دوران سربازی‌اش را در تراکتور پشت سر گذاشته، اکنون با انگیزه یک نمایش موفق در تبریز پا به این جدال خواهد گذاشت.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دوران سربازی بهترین فرصت برای آموزش مهارت های زندگی و افزایش مسئولیت پذیری جوانان نسبت به جمعیت و خانواده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ارائه لایحه مهارت‌ورزی و اشتغال‌پذیری کارکنان وظیفه نیروهای مسلح به مجلس، گفت: باید از تخصص سربازان استفاده و مهارت‌هایی به آنان آموزش داده شود.
ارزشمندترین بازیکن دنیا یک تصمیم مهم برای آینده خود گرفته است و درباره آن با ورزش سه صحبت کرده است.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: برای کسانی که قبل از دوران سربازی دوره مهارت آموزی گذرانده باشند امتیازات ویژه‌ای مثل کسر دو ماه از مدت زمان دوره سربازی دیده شده است.
بر اساس ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی دریافت هرگونه وام مستلزم ارائه مدرک دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت وظیفه عمومی مردان است. اما چند سالی هست که دیگر وضعیت نظام وظیفه به عنوان شرط پرداخت وام ازدواج مطرح نیست و پرداخت وام ازدواج به مردان از این شرط مستثنی شده است.
سرنوشت میلاد سرلک برای فصل آینده، تفاوت معناداری با پیشبینی ناظران داشت.
مشکل سربازی ستاره کلیدی پرسپولیس حل شد
در خانواده دارای یک فرزند پسر سالم و یک فرزند معلول، در صورت تایید معلولیت شدید فرزند از سوی سازمان بهزیستی و شورای پزشکی وظیفه عمومی، تنها فرزند پسر سالم خانواده از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شود.
یک گزارش موردی تاریخی نشان می‌دهد که سربازی در جریان جنگ داخلی اسپانیا پس از سوراخ شدن مغزش به دلیل اصابت گلوله جهان را در جهت معکوس و عقب می‌دید.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، فرآیند معافیت از خدمت برای مشمولان و کارکنان دارای ۳ فرزند و بالاتر را تشریح کرد.
ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: همه مشمولان و کارکنان وظیفه دارای ۴ فرزند و بالاتر و مشمولان وظیفه غایب و غیرغایب و کارکنان وظیفه دارای ۳ فرزند، از خدمت سربازی معاف می‌شوند.
این دستور شامل فراخوان ۱۴۷ هزار روسی ۱۸ تا ۲۷ ساله به خدمت سربازی اجباری است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید در شیوه خدمت سربازی تجدیدنظر و تغییراتی ایجاد شود و تلاش می‌کنیم طرح اصلاح قانون نظام وظیفه در مجلس به سرانجام برسد.
سه بازیکن شاغل در لیگ حرفه‌ای امارات، برای سپری کردن دوران سربازی، تیم‌های خود را ترک می‌کنند.
سه بازیکن شاغل در لیگ حرفه‌ای امارات، برای سپری کردن دوران سربازی، تیم‌های خود را ترک می‌کنند.
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: دوران سربازی تمرینی برای روابط انسانی، برادری و کار تیمی است، و فرصتی است که جوانان در آن جامعه‌پذیری و مسئولیت‌پذیری و مهارت‌های زندگی را فرامی‌گیرند.
قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: در بودجه ۱۴۰۲ پیشنهادی درباره فروش خدمت سربازی از سوی دولت وجود ندارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره آخرین وضعیت طرح سربازی حرفه‌ای در مجلس، گفت: باید قانونی تصویب شود تا خدمت سربازی حرفه‌ای شود که این موضوع را در مجلس پیگیری می‌کنیم.
سایت معتبر World of volley به مصاحبه اخیر امین اسماعیل نژاد درباره وضعیت سربازی اشاره و در این باره گزارشی منتشر کرده است.
بر خلاف سربازان حرفه‌ای که به عنوان داوطلب خدمت می‌کنند بسیاری از سربازان روس سرباز وظیفه هستند. در باره کیفیت دوره‌های آموزشی گذرانده شده توسط سربازان روس تردید وجود دارد و به دلیل ماهیت وحشیانه این محیط روس‌های مرفه‌تر و با روابط خوب با مقام‌های عالی رتبه عموما به دنبال فرار و دوری از طی کردن این دوره‌ها هستند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجاگفت: افرادی که به هر دلیلی وارد غیبت شده‌اند به هیچ عنوان چه در شرایط عادی و چه غیر عادی و ویژه مانند سفر اربعین اجازه خروج از کشور را ندارند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا وضعیت خروج از کشور سربازی نرفته‌ها و مشمولان غایب را تشریح کرد.
مرادی چیزی حدود ۲۰ روز از خدمتش باقی مانده بود و در این فرصت آن را پشت سر گذاشته و حالا با پایان دوران خدمت سربازی می‌تواند به هوادار برگردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ