ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: همه مشمولان و کارکنان وظیفه دارای ۴ فرزند و بالاتر و مشمولان وظیفه غایب و غیرغایب و کارکنان وظیفه دارای ۳ فرزند، از خدمت سربازی معاف می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال برای انجام امور اداری مربوط به معافیت موقت ابوالفضل جلالی اقدام کرد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا از معافیت بخشی از مشمولان سربازی از دوره آموزش رزم مقدماتی خبر داد.
دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: به درخواست معافیت تیم جوانان از خدمت سربازی هنوز پاسخی داده نشده و بازیکنان صبور باشند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا شرایط معافیت از سربازی مشمولان دارای فرزند را تشریح کرد.
پوریا حسین خانزاده می‌گوید پس از قهرمانی در جوانان جهان تقدیری از آنها نشده اما بهترین پاداش را معافیت از سربازی می‌داند.
ملوان به‌عنوان تنها تیم نظامی لیگ برتر خیلی دوست دارد شماره ۱۰ پرسپولیس را در اختیار بگیرد و به همین خاطر است که گفته شده تربیت بدنی نیروی دریایی وضعیت سربازی این بازیکن را رصد می‌کند، اما سرلک در حالی که جام جهانی را از دست داده اصلاً دوست ندارد در آستانه جام ملت‌ها در ملوان بازی کند و احتمال حضور در این تورنمنت را برای خود کاهش دهد.
ارزشمندترین بازیکن دنیا یک تصمیم مهم برای آینده خود گرفته است و درباره آن با ورزش سه صحبت کرده است.
سازمان وظیفه عمومی برای فرزندان شهدا و آزادگان شرایطی برای معافیت از سربازی در نظر گرفته است.
اصفهان- معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از معافیت جدید سربازی برای تنها فرزند پسر خانواده‌هایی که دارای فرزند با معلولیت شدید هستند، خبرداد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تنها فرزند ذکور سالم خانواده‌های دارای فرزند معلولیت شدید، از خدمت سربازی معاف می‌شود.
در خانواده دارای یک فرزند پسر سالم و یک فرزند معلول، در صورت تایید معلولیت شدید فرزند از سوی سازمان بهزیستی و شورای پزشکی وظیفه عمومی، تنها فرزند پسر سالم خانواده از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شود.
پس از ارائه درخواست متقاضی معافیت سربازی به بهزیستی شهرستان‌ها و در صورت واجدالشرایط بودن، مستندات مربوطه به بهزیستی استان ارسال گردیده و سپس در شورای معافیت پزشکی بهزیستی، معلول بودن فرد بررسی و در صورت تایید به اداره وظیفه عمومی معرفی می‌گردد.
به گفته دکتر سلمان اسلامی، جراح کلیه و مجاری ادراری برگشت‌های اداری و عفونت‌های ادراری شدید منجر به معافیت سربازی می‌شود.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، فرآیند معافیت از خدمت برای مشمولان و کارکنان دارای ۳ فرزند و بالاتر را تشریح کرد.
ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: همه مشمولان و کارکنان وظیفه دارای ۴ فرزند و بالاتر و مشمولان وظیفه غایب و غیرغایب و کارکنان وظیفه دارای ۳ فرزند، از خدمت سربازی معاف می‌شوند.
رییس فراکسیون ورزش مجلس از احتمال تصویب طرح معافیت از خدمت ملی‌پوشان فوتبال خبر داد.
از سال ۱۳۹۰ بود که طرح تجمیع و یکسان‌سازی کارت‌های سربازی به مرحله اجرا درآمده و پس از آن بنا شد تا تمامی کارت‌ها اعم از معافیت و پایان خدمت با یک شکل و از سوی سازمان وظیفه عمومی صادر شود، کارت‌هایی که به کارت‌های هوشمند سربازی معروف است و برای تمام افرادی که از سال ۱۳۹۰ و پس از آن خدمت خود را به پایان رسانده یا از انجام آن معاف شده باشند، صادر شده است.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: حداکثر مدت زمان صدور کارت‌های سربازی اعم از کارت‌های پایان خدمت، معافیت و ... ۱۵ روز است و طی این مدت کارت پایان خدمت فرد به آدرس پستی که سرباز مشخص کرده، ارسال می‌شود.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: افرادی که امسال دیپلم گرفتند تا پایان شهریور سال ۱۴۰۲ فرصت دارند که تحصیل و در کنکور شرکت کنند، اما کسانی که در سال ۱۴۰۰ دیپلم گرفته و امسال هم در کنکور قبول نشدند باید خدمت سربازی خود را تعیین و تکلیف کنند.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپوليس در ۳۱ شهریور وارد ۳۰ سالگی خواهد شد تا شایعات درباره مشمول سربازی شدن وی شکل گیرد.
نام مدافع استقلال پس از دریافت معافیت از سربازی در فهرست این تیم قرار نگرفته است.
با افزایش تنش‌ها در تنگه تایوان، مقامات این جزیره، شرایط خدمت سربازی و معافیت از سربازی را تغییر دادند.
سیاوش یزدانی سرانجام موفق شد معافیت خود را از خدمت سربازی دریافت کند.
سیاوش یزدانی سرانجام موفق شد معافیت خود را از خدمت سربازی دریافت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ