بر خلاف سربازان حرفه‌ای که به عنوان داوطلب خدمت می‌کنند بسیاری از سربازان روس سرباز وظیفه هستند. در باره کیفیت دوره‌های آموزشی گذرانده شده توسط سربازان روس تردید وجود دارد و به دلیل ماهیت وحشیانه این محیط روس‌های مرفه‌تر و با روابط خوب با مقام‌های عالی رتبه عموما به دنبال فرار و دوری از طی کردن این دوره‌ها هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شنیده می شود که برای حضور در تیم امید، هفت بازیکن استقلال توسط رضا عنایتی رجیستر شده اند که نام سیدحسین حسینی و ارسلان مطهری نیز در این فهرست دیده می شود.
با وجود اینکه طلایی پوشان اصفهانی مهره‌های سرشناسی را در پنجره تابستانی جذب کردند، آنها در خط میانی شرایط مساعدی ندارند.
راب تیلور، فوتبالیست فنلاندی اینترمیامی، می‌گوید لیونل مسی بر خلاف شایعات خیلی خوب انگلیسی صحبت کرده و همزمان برای بهتر شدن زبانش در کلاس‌های خصوصی شرکت می‌کند.
راب تیلور، فوتبالیست فنلاندی اینترمیامی، می‌گوید لیونل مسی بر خلاف شایعات خیلی خوب انگلیسی صحبت کرده و همزمان برای بهتر شدن زبانش در کلاسهای خصوصی شرکت می‌کند.
باشگاه مس شهربابک به طور رسمی سرمربی جدید خود را معرفی کرد.
نقدهای زیادی به کمیته داوران وارد است اما نباید آنها را مسبب تمام اتفاقات داخل مستطیل سبز دانست.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره ۵ چالش بزرگ محیط زیستی در کشور گفت: توجه به راهبردهای توسعه پایدار در اجرای فعالیت‌ها حائز اهمیت است.
آرسن ونگر در اظهاراتی جالب می‌گوید فیفا تا جام جهانی بعدی قصد دارد در تمام کشورهای عضو، حداقل یک آکادمی استاندارد بنا کند.
اختلاف امتیازی 5 با جدی‌ترین مدعی سقوط شاید حاشیه امنیت مناسبی برای مس کرمان محسوب شود، اما این تیم طی هفته‌های باقیمانده جدال‌های سختی پیش رو خواهد داشت.
«آرتم زیوبا» مهاجم سابق تیم ملی فوتبال روسیه گفت: اگر برای بازی تدارکاتی با ایران به تیم ملی دعوت بشوم با کمال میل به تهران می‌روم!
شاگردان «یحیی گل‌محمدی» به حساس‌ترین روز‌های خود در لیگ بیست‌ودوم رسیده‌اند.
اولین و شاید جدی‌ترین چالش بزرگ برای سیاست خارجی ایران در خاورمیانه ۲۰۲۳ مواجهه با سناریویی خطرناک تحت عنوان «امکان وقوع حمله نظامی به ایران» است. سناریویی که وقوع آن می‌تواند همچون زلزله‌ای ۱۰ ریشتری معادلات منطقه‌ای را دگرگون کند. سناریویی که حتی فکر کردن به آن نیز می‌تواند ترسناک باشد. چالشی که احتمال وقوع آن بسیار پایین، اما تامل در ابعاد آن برای استراتژیست‌های سیاست خارجی ایران بسیار دارای اهمیت خواهد بود
نشست ۲۰۲۳ مجمع جهانی اقتصاد در حالی برگزار می‌شود که یک هفته پیش، کریستالینا جورجیوا، رییس صندوق بین‌المللی پول در اظهاراتی عنوان کرد که «سال ۲۰۲۳ «سال سختی» برای اقتصاد جهان خواهد بود.» او همچنین در ابتدای ژانویه هشدار داده بود که «در سال ۲۰۲۳ میلادی یک سوم از اقتصاد جهانی وارد رکود خواهند شد.» اقتصاد دنیا امروز با چالش‌های بزرگی روبروست.
کریم بنزما این شانس را دارد تا از محرومیت سه جلسه‌ای روبرت لواندوفسکی نهایت استفاده را ببرد و فاصله‌اش با ستاره لهستانی در جدول گلزنان را کم کند.
سرخیو بوسکتس می تواند در پایان فصل به تنهایی رکورددار کسب جام در رقابت های کوپا دل ری شود و از لیونل مسی عبور کند.
بزرگ‌ترین چالش ریکاردو ساپینتو در روزهای باقیمانده تا دیدار با تراکتور مصدومان پرتعداد این تیم است.
درخواست بی سابقه پیراهن‌های آرژانتین با نام و شماره مسی، کمپانی آدیداس را با چالشی بزرگ روبرو کرده است.
لیونل مسی با کیلیان امباپه؟ یکی یکشنه شب نام خود در دل تاریخ ثبت خواهد کرد.
کاپیتان تیم ملی قطر به همراه فلیکس سانچز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با اکوادور حاضر شد.
مراسم معارفه ژابی آلونسو در بایر لورکوزن امروز برگزار شد و مربی جوان اسپانیایی گفت که از قبول هدایت این باشگاه خوشحال است و می خواهد لورکوزن را به دوران اوجش برگرداند.
مدیران باشگاه استقلال تلاش زیادی کردند تا برای فسخ قررداد با او به توافق برسند، اما وی حاضر به انجام این کار نشد تا چالش بزرگی را برای آبی‌پوشان به وجود آورد.
تال لیو رام، افسر سابق صهیونیست و تحلیلگر مسائل نظامی در یادداشتی به پنج چالش اصلی که رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با آنها روبرست، اشاره کرده است.
لورکوزن در هر سه بازی اخیر خود گل های زودهنگامی دریافت کرده است. دقیقه 3 بازی با اِلوِرسبرگ، دقیقه 10 بازی با دورتموند و دقیقه 15 بازی با آگسبورگ.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ