در اولين ديدار حياتي هفته اول ليگ برتر در فصل ٢٤-٢٠٢٣، چلسی در برابر لیورپول قرار خواهد گرفت و فشار و استیصال، پیش از گرم شدن نبرد قهرمانی لیگ جزیره بر سرمربی و هواداران دو تیم غالب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال گفت: امیدوارم طبق برنامه‌ریزی که کرده‌ایم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان آغاز شود، چون سال شلوغی در پیش داریم و نباید به لیگ لطمه بخورد.
هوادار که به عنوان نخستین تیم لیگ برتری پیش فصل خود را آغاز کرده بود، با تعویق هفته اول تمریناتش ادامه پیدا کرد.
تبریز- با نزدیک شدن به بازی های لیگ برتر بیست و سوم فوتبال، فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بیش از پیش شده و در این گزارش آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار بررسی می شود.
تیم گهرزمین سیرجان با محرومیت دو جلسه‌ای دو ستاره خود پیش از آغاز لیگ برتر مواجه شده است.
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین دیدار‌های تدارکاتی خود پیش از آغاز لیگ برتر را پنجشنبه و جمعه به ترتیب برابر مس رفسنجان و هوادار برگزار می‌کند.
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین دیدارهای تدارکاتی خود پیش از آغاز لیگ برتر را پنجشنبه و جمعه به ترتیب برابر مس رفسنجان و هوادار برگزار می‌کند.
آبادان- یک مسئول در شرکت پالایش نفت آبادان از پایان کار تعمیر، نوسازی و آماده سازی ورزشگاه تختی پیش از برگزاری نخستین بازی خانگی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خبر داد.
قرعه رقابت های لیگ برتر بیست و سوم برای ساکت الهامی طوری رقم خورده که تیم او از ابتدا تا پایان مسابقات کار سختی در پیش خواهد داشت.
مدیران باشگاه مس رفسنجان این روزها در تلاش برای تمدید قرارداد محمد ربیعی هستند.
روبرتو دی زربی و کریستین استلینی، سرمربیان ایتالیایی برایتون و تاتنهام، به شکل عجیبی پیش از آغاز بازی و در حین برگزاری مسابقه با هم درگیر شدند.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
با وجود اینکه هنوز فرصت مناسبی به ابراهیم اشکش داده نشده، اما اخبار جدایی احتمالی این مربی پیش از آغاز نیم فصل شکل گرفته است.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید قهرمانی مس سونگون در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تا اندازه زیادی قطعی است.
هوادار در دیدار دوستانه‌ای که به جنجال کشیده شد و ناتمام ماند دو گل زیبا به ثمر رساند.
برای پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی پیش از آغاز تعطیلات اجباری چه چیزی بهتر از تضمین جایگاه اول، آن هم با گلزنی شیخ دیاباته.
برنامه سازمان لیگ کشتی تغییر زمان برگزاری لیگ برتر سال آینده است تا اهداف مدنظر اسپانسرها و باشگاه‌ها هم بیش از پیش تأمین شود.
از لحظاتی پیش آخرین مسابقه از هفته پنجم لیگ برتر بین دو تیم استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی آغاز شده است.
بعد از انتقادهای تند توماس توخل از داور دیدار چلسی و تاتنهام، تصمیم لیگ برتر درباره بازی‌هایی که این داور انگلیسی در دو هفته آینده قضاوت خواهد کرد جنجالی شده است.
یکی از مربی هایی که تصور می شد پیش از آغاز لیگ برتر به ایران بیاید، تنها مربی ایرانی حاضر در فوتبال ایتالیاست.
ساعاتی پیش از شروع دور جدید لیگ برتر دو تیم استقلال و پرسپولیس با انتشار نامه‌ای خطاب به صداوسیما خواهان رعایت برخی از حقوق حقه دو باشگاه شدند.
عبدی ۲۰ گل برای پرسپولیس در لیگ برتر به ثمر رسانده و باید دید این فصل در رقابت آقای گلی حضور خواهد داشت یا خیر؟
تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز رسمی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، دو بازی دوستانه را پیش روی خود دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز رسمی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، دو بازی دوستانه را پیش روی خود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ