با وجود اینکه هنوز فرصت مناسبی به ابراهیم اشکش داده نشده، اما اخبار جدایی احتمالی این مربی پیش از آغاز نیم فصل شکل گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس در حضور طرفداران پرتعداد تراکتور موفق شد یک نیمه از گل خود دفاع کند.
مبین عظیمی سومین طلای ایران را در مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان از آن خود کرد.
یک گاو بی نوا که رشد شاخ هایش باعث شده بود، بخش تیز شاخ در گونه اش فرو برود، با ابزارهای برش نجات پیدا کرد.
آتش نشانان کاشان در عملیاتی سخت جنازه فردی که در چاه سقوط کرده بود را خارج کردند. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در پی فوت یک فرد ۳۹ ساله در چاهی به عمق ۵۰ متر، آتش نشانان پس از یک عملیات سخت و نفس گیر، جسد وی را خارج کردند.
سرمربی پارس جنوبی جم نسبت به اقدام همتای خود در شهرداری آستارا مبنی بر بیرون کشیدن تیم از زمین گلایه کرد.
یک دستگاه خودروی شاسی بلند اسپورتیج که عصر دیروز در مجموعه گردشگری سد امند در نزدیکی تبریز غرق شده بود بیرون کشیده شد. منبع: خبرفوری
دو قایقران ایرانی در سمرقند طلا بیرون کشیدند!
رحمان عموزاد با پشت سر گذاشتن سه کشتی سخت به ویژه یک فینال دشوار، به مدال طلای وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد آسیا رسید.
مهدی بالی با سر و صورتی زخمی و در ثانیه های پایانی توانست یک طلای ناب را برای کشتی فرنگی ایران به ارمغان بیاورد.
پلیس مالباخته را از چنگ زورگیرها بیرون کشید!
رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا، از تصمیم ژاوی برای بیرون کشیدن او از زمین در دیدار برابر یونایتد بسیار عصبانی شد.
سازمان اسناد و کتابخانه ملی همزمان با ایام دهه فجر با بیرون کشیدن آرشیو تصویری خود، بخشی از این تصاویر را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از بازیکنانش خواست زمین را ترک کنند.
مراسم تشییع و خاکسپاری دسته جمعی قربانیان انفجار انتحاری مسجد پاکستان برگزار شد. این در حالی است که بیرون کشیدن اجساد از زیر آوار همچنان ادامه دارد. این حمله در داخل مقر پلیس در شمال غرب پاکستان رخ داد و تا کنون بیش از ۸۳ کشته و ۱۵۰ زخمی برجای گذاشته است. هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.
حسن عبدلیان‌پور؛ رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه اظهار کرد: مجازات بیرون کشیدن سلاح برای ترساندن مردم، همان مجازات «محارب» است؛ ماموران هم جزو مردم هستند و محسن شکاری یک مامور امنیت را با سلاح سرد یا چاقو مجروح کرده بود. وی افزود: هر چند بعضی از حقوقدانان معتقدند سلاح بیرون کشیدن در مقابل مامورین شاید به دلیل ایجاد مانع برای فرار کردن باشد و مصداق اخافه نیست و داخل در عنوان محاربه نیست.
زمانی که عوامل انتظامی داخل موتور تریلر را بررسی می‌کردند متوجه لوله‌های بخاری خودرو شدند که برآمدگی خاصی داشت. با بیرون کشیدن لوله‌های درون موتور، مشخص شد که راننده تریلر حتی از طریق لوله‌های بخاری هم «تریاک کشی» می‌کند تا آن‌ها را به شهر‌های دیگر کشور انتقال دهد.
سرمربی تیم ملی ایران در شروع نیمه دوم سه تغییر در ترکیب تیمش به وجود آورد.
صحنه پاس گل دانیال اسماعیلی‌فر به یورگن لوکادیا با اعتراض‌های تند در فضای‌مجازی همراه شده است.
ژیل ویسنته با وجود نمایش موثر مهاجم ایرانی خود در حضور کوتاه مدت‌اش در زمین نتوانست به برتری مقابل فامالیسائو برسد.
پلیس موریانه دیوار را بیرون کشید
به‌دنبال کاهش سطح آب در تالاب بین‌المللی چغاخور و نمایان شدن خودروی ۲۰۶، با حضور و تلاش عوامل پلیس و امدادگران جمعیت هلال‌احمر، خودرو به همراه سرنشین غرق‌شده از آب بیرون کشیده شد.
به‌دنبال کاهش سطح آب در تالاب بین‌المللی چغاخور و نمایان شدن خودروی ۲۰۶، با حضور و تلاش عوامل پلیس و امدادگران جمعیت هلال‌احمر، خودرو به همراه سرنشین غرق‌شده از آب بیرون کشیده شد.
حسن حسین نیا کارشناس بازار سرمایه گفت: به نظر می‌رسد در روز‌های آینده همچنان روند فعلی شکل گرفته حالت غالب بازار باشد و البته گروه خودرویی که نوسانات زیادی را تجربه می‌کند می‌تواند تا حدودی برای بازار تعیین کننده عمل کند!
سرمربی استقلال ملاثانی می گوید برای جلوگیری از مصدومیت شاگردانش تیمش را بیرون کشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ