جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه قدرت دفع هر نوع تهدیدی را داریم، گفت: امروز نیروی پدافند هوایی ارتش در بالاترین سطح از آمادگی رزمی قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپادی، سامانه‌های موشکی، رصد و رهگیری و جنگال، روزانه در حال تغییر و پیشرفت است.
فرمانده کل ارتش گفت: رشد و تعالی پدافند هوایی در بخش‌های مختلف، ماحصل اعتماد به نیروی مستعد، نخبه، معتقد و متعهد است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: همگام با تهدیدات متصور و چالش های احتمالی پیش رو، تولید تجهیزات راداری، موشکی و پهپادی پیشرفته با برد بلند در دستور کار پدافند هوایی است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان در بخش‌های مختلف علوم پدافندی به‌ویژه در زمینه ارتقای سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی با نیروی پدافند هوایی همکاری دارند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان در زمینه ارتقای سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی با نیروی پدافند هوایی همکاری مثبت و رو به رشدی دارند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تولید امنیت دائمی و پایدار در آسمان کشور راهبرد اساسی نیروی پدافند هوایی است و این نیرو توسعۀ شبکه‌ای گروه‌ها و سایت‌های موشکی و راداری را در دستور دارد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از تجهیز یگان‌های عملیاتی نیروی پدافند هوایی به سامانه‌های موشکی و راداری بومی پیشرفته خبر داد.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌ی علوم پدافندی به دست آورده و به قدرتی برتر در عرصه بین‌المللی تبدیل شده است.
نیروی پدافند هوایی ارتش در رزمایش روز ارتش تجهیزات و دستاوردهای جدید خود در حوزه راداری، کشف، سامانه‌های پهپادی، جنگال، انواع موشک و کنترل فرماندهی را به نمایش گذاشت.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی سال گذشته در دفاع مخلصانه، ایجاد امنیت پایدار در مرزهای هوایی کشور و همچنین در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشگام بود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در راستای گرامیداشت مقام شهدا با حضور در منزل شهید قاسم حمید به عنوان شهید شاخص نیروی پدافند، با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در سال جاری نیروی پدافند هوایی در بخش‌های فاوا، جنگال، پهپاد و سامانه‌های مختلف پدافندی، بسیار خوب درخشید.
امیر سرتیپ دوم محمد یوسفی خوش قلب به عنوان معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش منصوب شد.
بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و نیروی پدافند هوایی ارتش را مشاهده می‌کنید.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی ازهمافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی ازهمافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند.
جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
معاون طرح و برنامه نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند توانسته تا حد بسیار خوبی خودش را در ممقابله با نسل پنجم و ششم مجهز کند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی امروز بر لبه فناوری روز دنیا حرکت می‌کند و قدرت مطلق پدافندی در منطقه محسوب می‌شود.
در جریان رژه نیروهای مسلح در جوار مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی، توانمندی های نیروی پدافند هوایی ارتش به نمایش در آمد.
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: نیروی پدافند هوایی همگام با مردم شریف کشورمان و نیز در تعامل با سایر مجموعه‌ها در راستای اعتلای نظام اسلامی گام برمی‌دارد.
بوشهر- فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مواضع پدافند هوایی ارتش مستقر در جزیره خارگ از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.
معاون اجرایی و فرمانده قرارگاه مرکزی اربعین ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرز زمینی مهران از روند خدمات رسانی در موکب نیروی پدافند هوایی بازدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ