امیر سرتیپ دوم محمد یوسفی خوش قلب به عنوان معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تحلیلگر امور سیاسی عراق اعلام کرد که سفر نخست وزیر این کشور به سوریه در کنار حل بحران برق با همکاری ایران، به مذاق کاخ سفید خوش نیامده است.
باشگاه استقلال به دنبال تسویه حساب با بازیکنان خود برای ادامه همکاری است.
امیر عابدزاده بسیار دورتر از روز حماسی‌ای قرار گرفته، که در کنار پدرش در ورزشگاه آزادی تمام چشم‌ها را به خود معطوف کرده بود.
قرعه‌کشی جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر دقایقی پیش در دوحه به اتمام رسید و تیم ملی ایران با آسان‌ترین حریفان ممکن همگروه شد تا شانس به امیر قلعه‌نویی و تیمش روی خوش نشان دهد.
قرعه‌کشی جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر دقایقی پیش در دوحه به اتمام رسید و تیم ملی ایران با آسان‌ترین حریفان ممکن همگروه شد تا شانس به امیر قلعه‌نویی و تیمش روی خوش نشان دهد.
امیر قلعه‌نویی توانست با خاطره‌ای بسیار خوش سیرجان را به مقصد تیم ملی ترک کند.
امیر خوش خبر، سرپرست سابق تیم ملی بزرگسالان والیبال ایران به عضویت باشگاه شهداب یزد در آمد.
یک ربات از شاهزاده مقرن بن عبدالعزیز در جریان بازدید وی از دانشگاه شاهزاده مقرن در مدینه استقبال کرد. ویدئویی از این ربات خودکار در هنگام پذیرایی از شاهزاده سعودی منتشر شده که او می‌گوید: امیر به دانشگاه خود خوش آمدید. من خود را به شما معرفی می‌کنم. من ربات هستم، که دانشجویان دانشگاه ساخته شده‌ام.
سفر اخیر رئیس فدراسیون فوتبال به مالزی حاوی اتفاقات مثبتی بوده است.
دقایق پایانی بازی با استقلال به دراماتیک ترین و البته بدترین شکل ممکن برای گل گهر و امیر قلعه نویی پیش رفت.
بازیکن تیم هورسان رامسر تمجید ویژه ای از امین اسماعیل نژاد انجام داد.
تیم فوتبال الشحانیه به لطف درخشش امیر روستایی، توانست از سد حریف خود عبور کند.
امیر خوش خبر، سرپرست سابق تیم ملی والیبال ایران و یکی از با تجربه ترین والیبالی ها در گفتگو با ورزش سه تاکید کرد که جدایی داورزنی از والیبال اصلاً برای این رشته ورزشی خوب نیست.
محمدطاهر وادی تاکید کرد که هیچ گونه صحبتی در رابطه با امیر خوش خبر انجام نداده است.
وزارت امور خارجه آمریکا با این ادعا که از سر گیری روابط سوریه و جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، به «ضرر فلسطینیان» است، به آغاز مجدد روابط طرفین تاخت.
وحید امیری و مهدی ترابی از فرم ایده‌آلی که از آنها سراغ داریم دوره شده‌اند.
مربی سابق ملوان در زمان امیر قلعه‌نویی حس دوگانه‌ای از پیروزی امروز دارد.
ساپینتو سرمربی استقلال پیش از شروع مسابقه و هنگام ورود به زمین با امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر خوش و بش کرد و به قلعه‌نویی گفت اجازه ندهید در کنار زمین و نیمکت دو تیم ایجاد شود.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از مصدومیت امید عالیشاه، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست که برای او و هم تیمی‌هایش خوش یمن بود.
رییس پیشین کمیته ملی المپیک گفت: ۶ بار به خسروی وفا مراجعه و از او خواهش کردم که در انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام کند و من به این کمیته خوشبین هستم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پرداخت پاداش پایان خدمت ماده ۳۸ جانبازان از همین ماه پرداخت می شود. مطالبه ای که پس از ده سال در دولت سیزدهم محقق شد.
توضیحات امیر محمد یوسفی خوش قلب معاون عملیات پدافند هوایی آجا درباره پهپادهای بومی ایرانی را مشاهده می‌کنید.
مدافع ایرانی حاضر در لیگ ستارگان قطر با درخشش در اولین دیدار توانست خود را به همراه امید ابراهیمی در تیم منتخب هفته جای دهد.
امیر خوش خبر، سرپرست سابق تیم ملی والیبال ایران، فعلا هیچ واکنشی به حواشی ایجاد شده نشان نداده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ