رییس جمهور گفت: نظارت و کنترل بازار، به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی از اولویت‌های اساسی دولت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس جمهور گفت: نظارت و کنترل بازار، به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی از اولویت‌های اساسی دولت است.
قوانینی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای کنترل رقم قرارداد فوتبالیست ها می گذارند نه تنها قابلیت اجرا و نظارت را ندارد بلکه باعث به وجود آمدن انواع قراردادهای زیرمیزی می شود.
رسانه‌های عراقی از فعالیت فاز نخست عمرانی نیروهای مرزبانی عراق در احداث جاده جدید در نوار مرزی با ایران در شهر سلیمانیه اقلیم کردستان عراق برای نصب برج‌های دیده‌بانی و نظارت خبر دادند.
حوادث ایجاد شده در بلندمرتبه ها درس عبرت نشده است و کیفی سازی ساختمان های بلند مرتبه همچنان بلاتکلیف است و این موضوع موجب تشدید نگرانی ها شده است.
آلفابت و اتحادیه اروپا تصمیم دارند قبل از وضع قوانینی برای نظارت بر هوش مصنوعی، پیمانی برای توسعه این فناوری با شرکت های اروپایی و غیر اروپایی ببندند.
پس از آن که به شرکت کنندگان بادام دادیم، آنها را در فواصل هر 30 دقیقه یکبار بررسی کردیم تا ببینیم که بدن چگونه به مصرف بادام پاسخ می دهد. پس از آن یک گام جلوتر رفتیم و نظارت مداوم بر سطح گلوکز شرکت کنندگان را آغاز کردیم.
از نشانه‌های آشکار ناکارآمدی تشکیلاتی که با هدف کنترل هوشمند ترافیک تحت مدیریت مجموعه تخصصی مسوول در حوزه ترافیک قرار دارد، خرابی ۲۴‌درصد از دوربین‌های نظارت تصویری و ۶۰‌درصد از دوربین‌های کنترل سرعت در دوران مدیریت قبلی شرکت کنترل ترافیک است که تا چندی پیش بر کرسی ریاست تکیه زده بود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از مشارکت با خودروسازی سایپا برای هم افزایی در ارتقای کیفیت محصولات خبر داد و گفت: بر اساس توافق با سایپا، با تملک بخشی از سهام ایتراک توسط مرکز نوآوری سایپا، این شرکت به عنوان مرکزی مشترک برای آزمایش و کنترل کیفیت قطعات و خودروهای دو خودروساز توسعه خواهد یافت.
نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی یک درد است و عدم کنترل بازار و تفاوت فاحش قیمت ها درد مضاعف است و لازم است نهادهای نظارتی تلاش بیشتری برای کنترل بازار کنند.
قالیباف با اشاره به افزایش قیمت ارز در روز‌های اخیر بیان کرد: مدیریت قیمت ارز اهمیت زیادی برای کنترل ثبات در همه عرصه‌های اقتصادی دارد؛ مجلس در جلسه نظارتی خود راه حل‌های زیرساختی و کوتاه مدت مدیریت بازار ارز را ارائه کرده بود، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی می‌خواهم تا به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.
عضو کمیسیون اقتصادی با تأکید بر لزوم اخذ مالیات بر عایدی سرمایه در بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا، گفت: نظم دادن به بازار تنها با اعمال و نظارت دقیق قانون شدنی است.
جولان شرکت های خارجی صنعت دخانیات در کشور فراتر از حضور در بازار بخش خصوصی رفته و فراگیری این شرکت ها در فقدان نظارت و کنترل، به اماکن دولتی همچون فرودگاه امام خمینی نیز رسیده است.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه باید نظارت کافی بر عملکرد مدیران و مسئولان وجود داشته باشد، ادامه داد: باید با مردم به ملایمت برخورد کرد، مرهم بر زخم او گذاشت و او را توجیه کرد.
امسال Zhuhaiyun برای چندین کار نظارتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، ازجمله نقشه‌برداری دریایی و نظارت. هوش مصنوعی مورد استفاده در کشتی با اطلاعات سنسور‌ها و ماهواره‌ها می‌تواند در دریا حرکت کند و البته اپراتور‌ها آن را از راه دور زیرنظر دارند تا در صورت نیاز، کنترل آن را در اختیار بگیرند.
وزیر دادگستری گفت: دولت در موضوع نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها با جدیت عمل می‌کند و از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در این حوزه بهره می‌برد.
بورس کالای افغانستان تحت نظارت و کنترل گروه «پراید» از سال ۲۰۱۲ میلادی به‌ طور رسمی راه‌اندازی شد و از اواخر سال ۲۰۱۳ توانست در عرصه تجارت کالایی در این کشور به‌عنوان بازاری پویا معرفی شود و بعد از امضای قراردادی در سال ۲۰۱۵ با یک شرکت عرب و جذب سرمایه ۲۰ میلیون دلاری، بازار تجارت کالای آنلاین افغانستان در کابل آغاز به کار کرد و تجارتش را توسعه داد.
ایتالیا در واکنش به انفجارهای رخ‌داده در خط لوله نورد استریم، نظارت و کنترل بر کابل‌های انرژی و مخابراتی زیردریایِ سواحل خود را تشدید کرد.
زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: کنترل قیمت مسکن و جلوگیری از جهش‌های غیرواقعی در این بخش، نیازمند نظارت مجلس است.
گروه اعزامی سازمان مدیریت بحران تهران که با هماهنگی ستاد اربعین شهرداری تهران راهی مبادی مرزی کشور شده اند، بر کیفیت و کمیت نکات ایمنی و بهداشتی محل‌های استقرار و گذر زائران نظارت دارند.
طبق اعلامیه مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس، حداکثر ۲۰ درصد از سود حاصل از فروش سهام پرتفوی در شرکت‌های هلدینگ و مادر، قابل تقسیم است و مابقی بایستی به حساب اندوخته منتقل و افزایش سرمایه دهند. با این مصوبه، خروج پول توسط شرکت‌های هلدینگ و مادر، کنترل خواهد شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به خلوت بودن معابر در صبح پنج شنبه گفت: تیم های پلیس راهور به منظور کنترل سرعت و سبقت ها در تمامی تقاطع ها و معابر پایتخت حضور دارند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران جزو کشورهای موفق در کنترل بیماری کرونا بوده و ما نظارت دقیق و کاملی بر کیفیت واکسن‌های کرونا داریم.
نیرو‌های بهره‌برداری شرکت واحد که از طریق نظارت به صورت هوشمند و همچنین کنترل میدانی، ایستگاه‌ها و خطوط را رصد می‌کنند، بر اساس تراکم مسافر و تقاضای سفر در برخی ساعات، تعدادی از اتوبوس‌ها را به صورت کامل به آقایان و در بعضی ساعات به طور کامل به بانوان اختصاص می‌دهند تا با توجه به تعداد مسافران در ایستگاه‌ها، نسبت به برداشت بخشی از مسافران و ایجاد تعادل و توازن در خطوط اقدام کنند.
نماینده مردم فومن در ادامه، با اشاره به اصلاح ساختار اقتصادی دولت و مردمی کردن یارانه‌ها اظهار داشت: باید دقت و توجه ویژه ای نسبت به تامین اقلام عمومی و کالاهای اساسی برای مردم داشته باشید، کنترل و نظارت در قیمت کالاها و مبارزه جدی با احتکار و گران فروشی، تحت هیچ عنوان و بدون ملاحظه با افراد متخلف برخورد قاطع و قانونی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ