از نشانه‌های آشکار ناکارآمدی تشکیلاتی که با هدف کنترل هوشمند ترافیک تحت مدیریت مجموعه تخصصی مسوول در حوزه ترافیک قرار دارد، خرابی ۲۴‌درصد از دوربین‌های نظارت تصویری و ۶۰‌درصد از دوربین‌های کنترل سرعت در دوران مدیریت قبلی شرکت کنترل ترافیک است که تا چندی پیش بر کرسی ریاست تکیه زده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳ مردادماه) پهپاد جنگی آزمایشی والکری نیروی هوایی آمریکا برای اولین‌بار با کنترل هوش مصنوعی به پرواز درآمد و یک پرواز سه‌ساعته را با موفقیت در فلوریدا به پایان رساند.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
یک مقام سابق سرویس اطلاعاتی آمریکا در تحلیلی از دورنمای جنگ اوکراین گفت: غرب به دنبال تحریک روسیه در جنگ اوکراین است، اما پوتین یک فرد نظامی راهبردی و به دنبال پایان جنگ و کنترل اوضاع است.
کادر فنی تیم ملی فوتبال برنامه ویژه‌ای را برای بازیکنانی که وظایف باشگاهی‌شان به پایان رسیده، تدارک دیده است.
پس از سه سال افزایش مداوم رشد نقدینگی بانک مرکزی با همکاری دولت در سال ۱۴۰۱ توانست رشد نقدینگی را که مهمترین متغیر در کنترل تورم است، در مسیر نیل به میانگین بلندمدت این متغیر قرار دهد.
شهردار تهران گفت: با پایان مهلت دو هفته‌ای گزارش مربوط به شرکت کنترل ترافیک فردا در صحن شورا ارائه خواهد شد.
مهلت دو هفته‌ای کمیته تخصصی بررسی حواشی و وضعیت شرکت کنترل ترافیک روز شنبه به پایان می‌رسد و اعضای این کمیته باید روز یکشنبه نتیجه بررسی‌های خود را در صحن علنی شورای شهر ارائه دهند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته و عید فطر را تشریح کرد.
الهام علی‌اف در شرایطی که رژیم صهیونیستی با چالش‌های درونی متعدد همراه است، مسافر پرواز در حال سقوط تل‌آویو به ناکجا آباد شده است و ساده لوحانه خواستار پایان صبر تهران است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: بیشترین انباشت خودرو را در دو استان گیلان با ۲۰۰ هزار خودرو و مازندران با ۱۹۶ هزار خودرو داشته‌ایم.
معاون بهره برداری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تخفیف ۳۰ درصدی بدهی عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا تا پایان فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.
مشهد ـ رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: طرح تشدید کنترل بهداشتی مواد پروتئینی از سیزدهم اسفند امسال تا پایان عید فطر اجرا می‌شود.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده پل حصارک، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه تهران – قم و بالعکس محدوده کمالیه و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع سنگین است.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل عملیات سازمان امداد و نجات گفت: تا شب گذشته و با پایان عملیات برپایی اسکان اضطراری نزدیک به ۴۱ هزار تخته چادر در مناطق زلزله زده شهرستان خوی برپا شده‌است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی از تشدید بازرسی‌ها از دفاتر خدمات مسافرت هوایی و شرکت‌های هواپیمایی با هدف بررسی وضعیت بازار فروش بلیت هواپیما و گرانفروشی احتمالی تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد.
مهم‌تر از همه آن که ایران می‌تواند توقف مذاکرات به موازات اعتراضات در آن کشور را به مثابه توطئه‌ای خارجی قلمداد کند. در این میان، مقامات ایرانی این گونه تصور خواهند کرد که قدرت‌های خارجی می‌خواهند با استفاده از اعتراضات موضع آن کشور را تضعیف کرده و ایران را مجبور به ارائه امتیازات بیش‌تر پای مذاکره کنند. این امر می‌تواند پیامد‌های شدیدی داشته باشد که از کنترل خارج خواهد بود.
سناتور اد مارکی از ایالت ماساچوست آمریکا از کنگره خواسته قانون جدیدی برای کنترل شرکت های فناوری وضع کند و فرایند شکست خورده خودقانونمندسازی شرکت های فناوری را پایان دهد.
مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: مجتمع‌های پتروشیمی منطقه ویژه پارس با توجه به پایان بزرگ‌ترین عملیات تعمیرات اساسی واحد آبگیر شرکت مبین انرژی خلیج فارس، در عملیاتی هستند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.
کرج- رئیس سازمان فضایی گفت: تا پایان سال سه مرکز دیگر کنترل و عملیات ماهواره‌های سنجش در نقاط مختلف کشور راه‌اندازی خواهد شد.
دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در رده نوجوانان با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.
وزرای خارجه گروه هفت، به رغم کمک های جنگ افروزانه خود به اوکراین، خواستار پایان دادن مسکو به درگیری با کی یف شدند.
در میان تلاقی بیرحمانه شوک‌های امروزی جهان شاهد شکست پکس امریکانا (اصطلاحی در مورد مفهوم صلح نسبی در نیمکره غربی و سپس در جهان در نتیجه برتری قدرت ایالات متحده امریکا که از میانه قرن بیستم آغاز شده است) است که بیش از ۷۰ سال پس از جنگ جهانی دوم زیربنای امور جهانی بود. آغاز دوره‌ای از بحران‌های جهانی غیرقابل برگشت و بالقوه غیرقابل کنترل محتمل است.
هرچند دولتمردان معتقد نیستند که این وضعیت ناشی از فشارهای ناشی از تحریم‌ها و اوضاع و احوال برجامی باشد ولی همه کارشناسان بر این باورند که اوضاع و احوال جاری اجتماعی و اقتصادی، ناشی از عدم مدیریت اصولی و واقع‌گرایانه برای پایان دادن به تحریم‌های ظالمانه بوده و شرایط را پیچیده‌تر کرده و باعث افزایش فشارهای اقتصادی به جامعه و دست کردن دولت در جیب مردم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ