نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی یک درد است و عدم کنترل بازار و تفاوت فاحش قیمت ها درد مضاعف است و لازم است نهادهای نظارتی تلاش بیشتری برای کنترل بازار کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتخابات هیأت فوتبال استان تهران با نظارت مستقیم مسئولان حراست وزارت ورزش برگزار خواهد شد.
تعدادی از بازیکنان پیش از شروع فصل گذشته این پول را دریافت کرده‌اند که این مساله یکی از سوالات نهادهای نظارتی است. آن‌ها معتقدند مدیرعامل باشگاه در پایان فصل باید چنین پرداختی را تایید می‌کرده نه اینکه پیش از فصل یا ابتدای فصل این پول پرداخت شود.
پرداختی‌هایی که در قرارداد ثبت نمی‌شود را نهادهای نظارتی بررسی می‌کنند. وقتی یک باشگاه در بورس است و نهاد بالادستی دارد، برای دخل و خرج باید سند داشته باشد.
صورت های مالی شما باید در مجامع سالیانه به تصویب برسد و اگر این کار انجام نشود نهادهای نظارتی می توانند عملکرد شما را زیر سوال ببرند. همچنین حسابرسی درباره هیات ها نیز باید انجام شود
دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها گفت: تسهیلات اعطایی به کارکنان بانک‌ها وفق مقررات و ضوابط تعیین شده بوده و نهادهای مختلف نظارتی همواره بر عملکرد بانک‌ها نظارت دارند؛ لذا تخلفی رخ نداده است.
هنوز خبری درباره تعیین تکلیف پاداش‌های قبلی منتشر نشده است، باید دید نهادهای نظارتی به مبالغ هنگفت قبلی ورود می‌کنند یا خیر؟
نماینده مردم اراک گفت: ۸۲ ابرشرکت دولتی صورت حساب‌های مالی خود را در اختیار مجلس و دیگر نهادهای نظارتی قرار نمی‌دهند.
انتظار می رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهادهای نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد و قرائن حکایت از شکل گیری تکاپوهایی در این خصوص دارد. تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: گزارشات دریافتی از نهادهای نظارتی نشان از قصورهای متعدد برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی و به‌طور خاص وزارت جهاد کشاورزی در اجرای تکالیف خود در خصوص برنامه‌های مرتبط با صنعت مرغ لاین آرین دارد.
مراسم قرعه کشی طرح بزرگ پیش فروش محصولات ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.
صبح امروز ۱۷ بهمن بهمن ماه، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه از دادسرای انتظامی قضات بازدید و با قضات این دادسرا دیدار کرد.
نهادهای نظارتی قوای سه گانه و همچنین وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه، درچارچوب وظایف ذاتی خود، موظف به همکاری و تهیه گزارش‌های نظارتی در جهت اجرا و میزان تحقق سیاست‌های کلی شدند.
قرعه کشی فروش فوق العاده حمایت از خانواده و مرحله ششم جایگزینی خودروهای فرسوده با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ۲۹ آذر گفت: تاریخ و ساعت شهرآورد تهران تغییر نکرده است.
رئیس فدراسیون فوتبال جلسه مهمی را برای ورود سیستم کمک داور ویدئویی به ایران برگزار کرده است.
رئیس دیوان محاسبات گفت: ارائه زودهنگام تفریغ بودجه و یا نظارت حین اجرای بودجه و سایر اقدامات نهادهای نظارتی به اثربخشی بودجه کمک می‌کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: گویا شهردار منطقه ۱۹ توانایی مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز را ندارد و نظارت نهادهای نظارتی بر این ساخت و سازها کم شده است.
طبق اعلامیه مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس، حداکثر ۲۰ درصد از سود حاصل از فروش سهام پرتفوی در شرکت‌های هلدینگ و مادر، قابل تقسیم است و مابقی بایستی به حساب اندوخته منتقل و افزایش سرمایه دهند. با این مصوبه، خروج پول توسط شرکت‌های هلدینگ و مادر، کنترل خواهد شد.
سومین مرحله قرعه کشی فروش خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت با حضور نهادهای نظارتی و به میزبانی گروه صنعتی ایران خودرو در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.
حمیدرضا سجادی می‌گوید هیچ مخالفتی با کاندیداتوری تاج در انتخابات فدراسیون از سوی نهادهای نظارتی نشد.
عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ می گوید که نهادهای نظارتی درخصوص انتخابات مکاتباتی داشته اند.
خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا طی ۵ روز آینده
عده‌ای هم معتقدند هشدار نهادهای نظارتی به بهاروند موجب این تغییر نظر شده است و او نسبت به تأیید صلاحیت خود مطمئن نبوده است.
منطق حکم می‌کند اگر اعتراضی به قواعد بازی وجود دارد، تا زمان تغییر قواعد بازی در آن شرکت نکنیم؛ اما اگر با پذیرش قواعدی که ممکن است حتی اشکالات وارده به آن نیز صحیح باشد، وارد بازی شدیم، در میانه بازی و زمانی که احتمال باخت را دادیم، با اعتراض به قواعد بازی صحنه را ترک نکنیم و نتیجه بازی را نیز بپذیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ