رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به خلوت بودن معابر در صبح پنج شنبه گفت: تیم های پلیس راهور به منظور کنترل سرعت و سبقت ها در تمامی تقاطع ها و معابر پایتخت حضور دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سال ۱۳۰۷ خیابان پهلوی بالا به‌دست «بلدیه تهران» سنگفرش شد و سپس با راهیابی آسفالت به پهنه خیابان‌سازی شهرها، در سال ۱۳۰۹ مجلس شورای ملی قانونی را برای ساخت و گسترش خیابان‌های تهران تصویب کرد و پس از آن گام‌های ساخت «جاده مخصوص پهلوی» آغاز و برای نخستین بار این خیابان قیرریزی شد.
پرسه زدن خودرو BMW با شماره پلاکی رند در یکی از خیابان های تهران را ببینید.
گران‌ترین BMW با روکش طلایی و پلاک ملی در یکی از خیابان های تهران در حال خودنمایی است.
قاتل برادرکش در پرونده جنایت هولناک خیابان فرشته تهران در اعترافات خود بیان کرد که صحنه های جنایتش اقتباسی از سریال خون سرد بوده است.
تهران در این سالها روزهای آلوده و آسمان خاکستری زیادی را تجربه می کند، امسال در پایتخت فقط دو روز هوای پاک داشتیم و دیدن آسمانی آبی آرزوی اکثر ما تهرانی ها شده است.
تهران در این سالها روزهای آلوده و آسمان خاکستری زیادی را تجربه می کند، امسال در پایتخت فقط دو روز هوای پاک داشتیم و دیدن آسمانی آبی آرزوی اکثر ما تهرانی ها شده است.
خیابان امیرکبیر یا چراغ گاز یکی از خیابان‌های ارگ سلطانی بود که به دلیل تاریک بودن اولین بار کارخانه برق در آنجا دایر شد، برای همین در ابتدا آن را «چراغ گاز» و بعد‌ها «چراغ برق» نامیدند.
بارش برف موجب یخ زدگی و حرکت کند ماشین ها در خیابان شد و اکثر اتوبان ها و خیابان ها دچار ترافیک های سنگین و نیمه سنگین شدند.
خیابان های تهران با برف امروز قفل شده، پلیس از عدم شن پاشی خیابان ها گلایه دارد و شهرداری هیچ واکنشی ندارد.
به مناسبت رحلت حضرت ام البنین (س) تصاویر مادران شهدا در سازه های تبلیغاتی شهر تهران اکران شد.
خیابان سعدی تا دهه ۴۰ به کوچه لختی­‌ها معروف بود؛ دلیلش هم کمین کردن باجگیر‌ها و زورگیر‌ها حوالی زیر پل اکباتان بود که اصطلاحاً مردم را لخت می­‌کردند و هرچه در جیب­هایشان بود از آن­ها می­‌گرفتند. به طوری که با تاریک شدن هوا کسی جرئت عبور از این گذر را نداشت.
اعضای شورای شهر تهران با تغییر نام خیابان های نیلوفر جنوبی و قدس به نام شهید آرمان علی وردی موافقت کردند.
در چهلمین روز درگذشت مهسا امینی خیابان های مرکزی تهران فضای ملتهبی را پشت سر گذاشت.
در چهلمین روز درگذشت مهسا امینی خیابان های مرکزی تهران فضای ملتهبی را پشت سر گذاشت.
شهردار منطقه ۱۳ از بازگشایی دوربرگردان شرق به شرق محور خیابان پیروزی تقاطع بزرگراه امام علی (ع) پس از کارشناسی های ترافیکی و طرح در کمیته‌های مربوطه در شهرداری تهران و پلیس راهور خبر داد.
فیلمی از وضعیت امروز ظهر خیابانهای مناطق مختلف تهران از دوربین مانیتورینگ یگان ویژه فراجا را مشاهده می‌کنید.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که چگونه وزارت دفاع آمریکا با استفاده از بات‌ها و ربات‌ها و ایجاد شخصیت‌های جعلی در فضای مجازی، فضای فکری و روانی مردم ایران را دستکاری می‌کند.
اقشار مختلف مردم، هیئت عزاداری و قاریان قرآن امروز ساعت ۱۶ در حمایت از مسجد، قرآن کریم و پرچم مقدس کشور در تهران به سمت میدان انقلاب راهپیمایی می کنند.
فارس نوشت: «هم اکنون مغازه های میدان و خیابان ولیعصر و چهارراه تئاترشهر باز است و تردد خودروها به صورت روان انجام می شود. در نقاط دیگر تهران نیز تردد خودروها روان است.»
نیروهای انتظامی در میدان فردوسی، چهارراه تئاتر شهر، میدان و خیابان ولیعصر، میدان انقلاب، ابتدای خیابان حجاب، خیابان طالقانی و خیابان های اطراف میدان ولیعصر تا تئاتر شهر حضور دارند.
موش هایی که در تهران جا خوش کردند به موش های نروژی معروفند و سال‌هاست در کوچه و خیابان های شهر جولان می‌دهند. به گفته مسئولان شهری تاکنون ۵۰ هزار کلونی موش در شهر تهران شناسایی شده است.
هارلی دیویدسون‌بازهای تهران بار دیگر در خیابان‌های پایتخت ایران خودنمایی کردند.
عضو شورای شهر تهران گفت: کتابفروشی «اسم» یکی از معروف ترین کتاب فروشی های خیابان انقلاب در حال تبدیل شدن به شعبه بانک تجارت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ