رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی گفت: نزدیک به ۲۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سال گذشته به بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی با کارمزدهای متنوع پرداخت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک مرکزی اعلام کرد که پرداخت تسهیلات در شبکه بانکی در سال گذشته رشد ۴۵.۳ درصدی و در سه ماهه اول ۱۴۰۲ نیز رشد ۲۵.۸ درصدی داشته است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، از پرداخت ۲۵ هزار میلیارد تومان دیگر از پول گندم‌های خریداری شده به کشاورزان سراسر کشور خبر داد.
ارومیه - معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: در سفر رییس جمهور به استان ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که تاکنون ۱۲ درصد آن پرداخت شده است.
ارومیه - معاون اقتصادی استانداری آذربایجان غربی گفت: در سفر رییس جمهور به استان ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که تاکنون ۱۲ درصد آن پرداخت شده است.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: هفته گذشته ۲۵ هزار خودرو به نام مشتریان فاکتور و پلاک گذاری شد و برای هفته آینده نیز برای تخصیص و تحویل ۲۵ هزار دستگاه خودرو برنامه ریزی شده است.
با احتساب افزایش ۲۵ درصدی، شهروندان تهرانی از سال آینده باید برای هر سفر درون شهری با مترو تهران رقمی معادل ۳۱۲۵ تمان پرداخت کنند.
بانک سپه بیش از ۲۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب ۲۵ هزار فقره به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت کرد.
وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی از افزایش ۲۵ درصدیِ حقوق کارمندان در سال آینده خبر داد و گفت که میزان عیدی کارگران نیز تقریبا معادل دو حکم حقوقی آنان است که ان‌شاءلله پرداخت می‌شود.
امروز یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
«افزایش نرخ سود بانکی تا پایان امسال اجرایی می‌شود» این خبری بود که یک هفته قبل از زبان وزیر اقتصاد مطرح شد. حال امروز خبر افزایش نرخ سود سپرده به رقم ۲۵ درصد مطرح شد؛ خبری که دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و غیر دولتی نسبت به آن واکنش نشان داد.
بورس کالای ایران چهارشنبه این هفته و شنبه آینده در حالی به ترتیب میزبان عرضه ۲ هزار دستگاه تارا و ۲ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو است که درصد پیش پرداخت سفارش خرید این خودروها ۲۵ درصد و تاریخ تحویل آنها ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ است.
خزانه داری کل کشور در مقابل انتشار ۶۱ هزار و ۷۳۶ میلیارد تومان اوراق از ابتدای سال تا ۲۵ مهر ماه، مبلغ ۱۱۷ هزار و ۸۴۱ میلیارد تومان برای تسویه اصل و سود اوراق در سال جاری پرداخت کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کلاهبرداری میلیاردی با شگرد دعانویسی و رمالی/ ۶ کشته در برخورد شاخ به شاخ ۲ پرشیا/ نقشه اخاذی دختر طمعکار از صاحبکار ثروتمند/ کشف عتیقه‌های ۳ هزار ساله در یک خانه مسکونی/ ارتباط پنهانی به قیمت جان مرد جوان ختم شد/ پرداخت مهریه همسر دوم مرا ورشکست کرد/ ۲۵ سال زندان برای بادیگارد‌های اسیدپاش!‌/ نمی‌خواستم دوستم را بکشم
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد پی پاد با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده است و در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام ایستاده است. در چندروز گذشته شاهد انتشار اخباری از این نماد در سامانه کدال بودیم که در این مطلب به تشریح این اخبار می پردازیم.
ارزش این باشگاه بسکتبال در ان بی‌ای ۲.۵ تا ۴ میلیارد دلار ارزش دارد و اوباما آماده پرداخت ۴ میلیارد دلار برای خرید این باشگاه ورزشی است.
باشگاه استقلال از ۲۵ درصد مبلغ خود در بورس برای پرداخت بدهی‌هایش استفاده کرده است.
روز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده است و در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام ایستاده است. در این مطلب به مشخصات و موضوع فعالیت این شرکت می پردازیم.
فناوری تبلیغاتی گوگل برای این شرکت دردسرساز شده و احتمال دارد به پرداخت غرامتی ۲۵ میلیارد یورویی در هلند و انگلیس منجر شود.
در شروع فصل نقل‌وانتقالات قیمت دیاباته ۲۵۰هزار دلار بود، ولی پرسپولیس در جدیدترین پیشنهادش به این بازیکن، حاضر به پرداخت ۴۰۰هزار دلار هم شده است.
مدیرعامل بانک تخصصی بخش مسکن از پرداخت ۲۵ هزار و ۵۲۷ میلیارد تومان به حساب سازندگان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۳۵۷۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۷۹ هزار و ۲۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: هر فردی به هر دلیلی مشمول دریافت یارانه نشده است، ۳ ماه فرصت دارد تا اعلام کند.
درخواست حقوق ۲۵ میلیون تومانی برای دو طلبه از شهرداری اهواز چند روزی است که در فضای مجازی خبرساز شده است. عده‌ای انگشت اتهام خود را به سمت حوزه گرفته و عده‌ای نیز شهرداری اهواز را به عدم رعایت قانون و پرداخت حقوق‌های نجومی متهم کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ