محمدرضا زنوزی نزدیک به شش میلیون دلار از بدهی‌های باشگاه تراکتور را پرداخت کرده تا این باشگاه را از کسر امتیاز، بسته شدن پنجره و حذف از لیگ قهرمانان آسیا نجات دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه، ضمن اشاره به منابع غنی انسانی و طبیعی موجود در استان گلستان، گفت: رفع موانع حقوقی سرمایه‌گذاری در پتروشیمی گلستان، آغاز کار است.
نمایندگان در جلسه امروز ضمن اصلاح طرح حمایت از گزارشگران فساد، خشم و انزجار خود از حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را اعلام داشتند.
هر فردِ دریافت کننده چک می‌تواند از طریق سامانه استعلامِ سوابقِ صادرکننده چک، از میزان چک‌های برگشتی و رفع سوء اثر شده فرد صادر کننده چک در سه سال اخیر مطلع شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران از رفع ۲۱ درصد نقاط پرتصادف آزادراه تهران-ساوه با پیگیری و اقدامات پیشگیرانه در دستگاه قضاdی استان تهران خبر داد.
شرکت ارتباطات زیرساخت از پایداری ارتباطات و رفع اختلال مرکز تبادل داخل خبر داد.
با پادرمیانی وزیر ارتباطات و تضمین سکوها به التزام به قانون «طاقچه» رفع فلیتر شد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری بیش از ۱۶۰۰ فقره تعرض به مساحت حدود ۶۰۰ هکتار زمین دولتی توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در چهار ماه ابتدایی سال خبر داد.
محسنی اژه‌ای گفت: وقتی در اثر برپایی دادگاه‌های علنی، ضعف‌ها و استدلالات مشخص شود، می‌توانیم در راستای رفع و تقویت آن‌ها گام برداریم؛ از سویی دیگر دادگاه‌های علنی برای مردم هم از جهت آگاهی‌بخشی و سایر جهات مؤثر بوده و برای بسیاری از افرادِ مورد محاکمه نیز بازدارندگی بیشتری از اعمال مجازات داشته است.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: عصر روز یکشنبه در محور اتوبان شهید آقابابایی لاین جنوب به شمال در اثر شکستگی خط انتقال فاضلاب، زمین دچار فرونشست شد و حفره‌ای ایجاد شد. محدودیت تردد و انسداد عرض جنوب به شمال اتوبان شهید آقابابایی بعد از پل اطشاران توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی برای بررسی و رفع خطر از محل ناشی از حفره ایجاد شده در اتوبان شهید آقابابایی ایجاد شد.
ساعتی پیش از ترک بیروت، امام موسی صدر در دیداری ویژه با اعضای دفتر سیاسی جنبش امل، اهداف خود از سفر به لیبی را تشریح کرد؛ مهمترین این اهداف عبارتند از: «۱. تبیین ماهیت حقیقی اندیشه تشیع و دعوت مصرانه به وحدت امت اسلام ۲. تشریح مواضع شیعیان در طول تاریخ و در زمان کنونی در قبال مسائل مهم جهان اسلام و در رأس آن‌ها قضیه فلسطین و روابط مستحکم با انقلاب فلسطین ۳. رفع ابهامات و سوءتفاهم‌های موجود درباره جنبش امل و رهبران آن، که در اثر جنگ تبلیغاتی گسترده در ذهن مسئولان لیبی شکل گرفته است.»
بیماری دژنراتیو شبکیه یا تباهی لکه زرد مشکلی برای میلیون ها نفر در سراسر جهان است زیرا بر اثر آن سلول های حساس به نور به نام گیرنده های نوری در پشت چشم بدون وجود هیچ گونه جایگزینی می میرند. اکنون اما به مدد تحقیقات تازه راهکاری فراهم شده که نشان می دهد ممکن است پیدا کردن راه حل نهایی برای رفع این مشکل دور از دسترس نباشد.
با اجرای مفاد قانون جدید چک و راه اندازی سامانه محچک، متوسط زمان رفع سو اثر چک‌های برگشتی از ۴۰ روز در سال‌های گذشته به ۱۲ روز در ۸ ماهه اخیر رسید که کاهش ۷۰ درصدی را نشان می‌دهد.
مراسم تشییع پیکر شهید امر به معروف «حمیدرضا الداغی» صبح سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور با شکوه مردم سبزوار از مقابل مسجد تاریخی جامع سبزوار به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار شد. شهید «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت سبزوار، در جریان تلاش برای رفع مزاحمت برای دو دختر نوجوان بر اثر ضربات متعدد چاقوی مهاجمان به شهادت رسیده بود.
اثر التهابی ویتامین B ۱۲ بر روی همه افراد مشابه و به یک میزان نیست و حتی ممکن است برای برخی افراد موجب رفع آکنه نشود.
رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: امروز هم وظیفه ملی و شرعی ماست که هر نظر و فکری داریم به دولت منتقل کنیم. فارغ از اینکه فکر کنیم اثر دارد یا نه. باید به دولت کمک کرد که پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی مثل چند طرح بیمارستانی و طرح دریاچه ارومیه که در دولت قبل ۹۷ درصد پیشرفت داشته را تکمیل کند و به بهره‌برداری برساند.
رییس جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران، با اشاره به افزایش شیوع خشکی پوست دست ناشی از تماس مکرر با شوینده‌ها و مواد ضد عفونی کننده، توصیه‌های جمعی از متخصصان پوست را یادآور شد.
یک استاد دانشگاه گفت: سیاست دور زدن و کم اثر کردن تحریم سیاست خوبی است اما کافی نیست و باید این هم و غم وجود داشته باشد که تحریم‌ها حتماً رفع شود.
التهاب و ورم حلق دارای دو حالت حاد و مزمن است. نوع حاد التهاب حلق غالبا با التهاب مجاری فوقانی تنفسی همراه می‌باشد وعلت آن عفونت‌های ویروسی یامیکروبی است. گیاهان زیر در رفع التهاب و ورم مخاط حلق و همچنین ناراحتی‌های ناشی از آن اثر درمانی دارند.
نباید تصور کرد، اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی، می‌توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد، در واقع چنین اطلاع رسانی‌هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است.
نباید فراموش کنیم که اکنون زمانی است که سواد ارتباطی و رسانه ای در جوامع به طور شگرفی دچار تغییر شده و نباید تصور کرد که اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی می توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد.در واقع باید متذکر شد که چنین اطلاع رسانی هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است که صورت می گیرد.
دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اعلام کرد: با ایجاد سامانه رفع سوء اثر در بانک مرکزی از این پس مسدودی حساب به عنوان تضمین پرداخت چک‌های بی‌محل عمل خواهد کرد.
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی جزئیات جدید سامانه محچک و رفع سوء اثر از چک های برگشتی را تشریح کرد.
شهردار منطقه ۵ از رفع اثر و عدول از برداشت غیر قانونی ۶۲۰ میلیارد ریال از اموال بیت المال در شهرداری این منطقه خبر داد.
از موضوعات مورد بحث در مذاکرات وین، مساله رفع تحریم‌ها و ابعاد آن است. از مهم‌ترین مسایل مورد بحث در مذاکرات از ابتدا تا کنون موضوع رفع تحریم‌های یک جانبه آمریکا به ویژه آن بخش از تحریم‌هایی است که تحت عناوین دیگری به جز هسته‌ای، انجام گرفته است و در عمل رفع تحریم‌ها در چارچوب برجام را بی اثر می‌کند. علاوه بر این، اقدام آمریکا در تحریم برخی نهاد‌های حاکمیتی همچون سپاه از دیگر چالش‎هایی است که مذاکرات را به چالش کشیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ