دستکاری در صندوق‌های درآمد ثابت، اجباری شدن بازارگردانی و دامنه نوسان نامتقارن، سه تصمیم اشتباهی بود که دولت قبل در سال گذشته برای نجات بورس اتخاذ کرد اما سبب بحرانی‌تر شدن اوضاع بازار سرمایه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع جوان آلومینیوم تصمیم به پایان دوران حضورش در این باشگاه گرفت.
امیر قلعه‌نویی تصمیم به دعوت از مدافع پرسپولیس و دو سرخابی سابق برای خط دفاعی گرفت.
در بیانیه پایانی نشست سه‌جانبه وزرای خارجه چین، پاکستان و دولت طالبان اعلام شد: ۳ طرف تصمیم گرفتند همکاری خود را در حوزه‌های امنیتی بر اساس اصول احترام متقابل گسترش دهند.
تصمیم مشترک ۳ فوق‌ستاره برای ترک پاری‌سن‌ژرمن
آمریکا را مسئول حمله پهپادی روز گذشته (چهارشنبه ۳ می/ ۱۳ اردیبهشت) به کرملین دانسته است.
سه ورزشکار ایرانی در تیم پناهندگان اروپا حضور دارند و مقرر شده که از اواخر خرداد در باز‌ی‌های اروپایی شرکت کنند. نکته شایان تأمل اینکه تیم مذکور کلا پنج عضو دارد که سه نفر از آن‌ها ایرانی هستند و یکی از آن‌ها هم تجربه حضور در ایران را داشته است! با حسابی سرانگشتی می‌توان پی برد که درصد بالایی از این تیم را ورزشکاران مهاجر ایران تشکیل داده‌اند که هرکدام بنا بر دلایلی تصمیم به ترک ایران گرفته‌اند.
معاون اول رئیس جمهور در نشست خبری مشترک با نخست وزیر قزاقستان گفت: تصمیم گرفته شد که مناسبات اقتصادی دو کشور را به سقف ۳ میلیارد دلار برسانیم.
دولت سیزدهم در حالی بیستمین ماه فعالیت خود را پشت سر می گذارد که در کارنامه اش ۳ وزیر استعفا داده، یک وزیر با تصمیم رئیس جمهور برکنار شده و پنج وزیر نیز از مجلس کارت زرد دریافت کرده اند.
باشگاه بارسلونا 24 ساعت قبل از بازی مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو لالیگا، تصمیم انضباطی سفت و سختی علیه 3 هوادار خشن خود گرفت.
تریم پایه خانواده ۵۰۸ از پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری توربو با ۱۳۰ اسب بخار خروجی استفاده می‌کند. پژو برای بازار‌های آسیایی تصمیم دارد از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با ۲۱۸ اسب بخار خروجی نیز استفاده کند.
سازمان فضایی روسیه تصمیم دارد در ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۱ شمسی) یک کپسول نجات به ایستگاه فضایی بین المللی بفرستد تا ۳ فضانورد را به زمین برگرداند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در تصمیمی عجیب تمرینات تیمش را ۳ روز تعطیل کرد.
پس از ردیابی نشتی در یک کپسول سایوز که فضانوردان را به ایستگاه فضایی برده بود، روسیه تصمیم دارد با انجام یک ماموریت نجات ۳ خدمه را به زمین بیاورد.
با ادامه تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه به صورت غیر حضوری فعال خواهند بود.
قاضی بلژیکی روز چهارشنبه درباره اینکه آیا خانم کایلی و ۳ متهم دیگر را همچنان در بازداشت نگه دارد یا خیر، تصمیم خواهد گرفت. از آنجا که خانم کایلی بازداشت شده است، نشان می‌دهد که او دیگر مصونیت پارلمانی ندارد.
به گفته ۳ منبع آگاه چین تصمیم دارد بیش از یک هزار میلیارد یوان (معادل ۱۴۳ میلیارد دلار) برای پشتیبانی از صنعت نیمه رسانای خود سرمایه گذاری کند.
وزارت بهداشت عراق با انتشار دستورالعملی، الزام ارائه گواهی دریافت واکسن برای مسافران به مقصد عراق یا از مبدأ این کشور را لغو کرد.
در شرایطی که نرخ ارز در روزهای اخیر بنا به دلایلی با افزایش مواجه شده و در بازار غیررسمی به کانال سی و شش هزار تومانی رسیده است، بازارساز تصمیم به تغییر سهمیه خرید ارز در بازار توافقی گرفته است.
شرکت تراشه سازی تایوانی TSMC تصمیم دارد تراشه های پیشرفته ۳ نانومتری را در کارخانه جدید خود در  ایالت آریزونا آمریکا  تولید کند.
قیمت نفت در اوایل معاملات امروز دوشنبه در آسیا بیش از ۳ درصد جهش کرد.
به گفته ۳ منبع آگاه ویتنام تصمیم دارد قوانین جدیدی برای محدودیت حساب های شبکه اجتماعی وضع کند که می توانند محتوای مرتبط با اخبار را پست کنند.
دبیرکل فدراسیون والیبال درباره دلیل ۳-۰ بازنده اعلام شدن مس رفسنجان برابر فولاد سیرجان توضیح داد.
ناسا تصمیم دارد روز شنبه ماموریت آرتمیس یک را به فضا بفرستد. آژانس فضایی آمریکا اعلام کرد پس از اختلال در موشکSLS و لغو ماموریت در روز دوشنبه، اکنون عملیات ۳ سپتامبر انجام می شود.
از آنجا که استقلال با آرایش ۳-۴-۳ مقابل شاگردان مورایس بازی می‌کند ساپینتو تصمیم دارد از پیمان بابایی، کوین یامگا و سجاد شهباززاده به عنوان مثلث خط حمله این تیم مقابل سپاهان استفاده کند.
علی بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی، مبنی بر اینکه آیا رییس جمهوری در نشست عمومی سازمان ملل متحد حضور خواهد یافت یا خیر، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های مقدماتی برای این امر صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ