نماینده مردم اراک و کمیجان با انتقاد از بی توجهی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات تکلیفی ازدواج و ودیعه مسکن گفت: مردم چه گناهی کرده اند که بانک‌ها وام‌های درشت به ابر بدهکاران داده‌اند و امروز با مشکل درآمد و نقدینگی مواجه شده و همین امر موجب شده که مردم نتوانند مصوبه مجلس را درخصوص تسهیلات ازدواج و ودیعه مسکن را دریافت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مجلس با بیان اینکه نگاه آقای قالیباف را در سه سال اخیر از نزدیک دیده‌ام، گفت:  کاش آقای قالیباف به‌جای آقای رئیسی رئیس‌جمهور شده بود. آقای قالیباف خیلی بهتر از بقیه جامعه و جوانان را می‌شناسد. در داستان خودرو ایشان خیلی کمک کرد.
نماینده مجلس نزدیک به احمدی‌نژاد خبر ثبت‌نام وی در انتخابات مجلس را تکذیب کرد.
نخستین بار زمستان ۱۴۰۰ همزمان با زمزمه‌های توافق برای رفع تحریم‌ها بود که محمود نبویان، نماینده مجلس و یکی از چهره‌های نزدیک به جریان پایداری به بیان جزئیاتی از توافق احیای برجام پرداخت و با بیان اینکه دوستان ضعیف ظاهر شده‌اند، تاکید کرد «در توافق جدید هیچ چیز لغو نمی‌شود».
مدیر مسئول روزنامه ابتکار و نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: در تهران اگر بنا باشد یک جریان گفتمانی نزدیک به اصلاحات وارد انتخابات شود، چنین لیستی احتمالا به سرلیستی آقای جهانگیری شکل خواهد گرفت و بعضی از وزرای دولت سابق و بعضی از جوانان مثل آذری جهرمی و تعدادی از بانوان در این لیست قرار خواهند گرفت.
موسوی لارگانی نماینده اصفهان در مجلس گفت: برخی وزارتخانه‌ها استاد ناراضی تراشی هستند. آقای رئیس‌جمهور لطفاً بفرمایید وزارت نیرو با چه استدلالی روزانه نزدیک به ۶ ساعت برق کشاورزان را قطع می‌کند.
مهدی سعادتی، نماینده مجلس در مورد لایحه حجاب و عفاف گفت: نقش خانواده‌ها نیز در این بین مهم است و مردم نیز اخیرا طبق نظرسنجی‌ها نزدیک نود درصد موافق اند که این قانون اجرا شود. برهنگی در همه جا خلاف است و دهن کجی به قانون پسندیده هیچکس نیست. انشالله مجلس بتواند دور از هیجانات سیاسی در این زمینه موفق شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آمدن یک وزیر و رفتن یک وزیر دیگر اگر با حفظ ساختارهای قبلی باشد، منجر به رفع مشکلات عدیده وزارت آموزش و پرورش نمی‌شود.
نماینده ادوار مجلس گفت: امام به انحصارطلبی که بعد از ایشان مُد شد، اعتقاد نداشت و عمل نکرد ... در تاریخ بماند، در همین دوره آخر، من کاندیدای مجلس شدم یکی از دوستانی که به لحاظ فکری نسبتاً با من نزدیک است و عضو شورای بررسی صلاحیت‌ها بود، به من گفت که صلاحیت شما را بر اساس نامۀ ساواک در سال ۵۴ رد کردند!
نماینده مجلس نوشت: کفن پوش‌هایی که از قم به تهران می‌آمدند و تریبون‌های انتصابی که علیه برجام می‌گفتند کجایند؟
نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد در شهرستان‌هایی که نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، چند درصد خانه‌های ۲۰ میلیارد به بالا وجود دارد.
به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی مجلس یازدهم و آغاز کورس انتخابات مجلس، دخالت‌های نمایندگان علیرغم نص صریح قانونی و فرمایش مقام معظم رهبری در عدم دخالت نمایندگان در امور عزل و نصب‌ها، شورای نگهبان به سه نماینده مجلس در مازندران تذکر و کارت زرد داده است.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: آمریکا هنوز انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران را ندیده و من ایمان دارم که آن وعده الهی و انتقام سخت را در آینده بسیار نزدیک، خواهیم گرفت.
یک نماینده مجلس با اشاره به تاخیر در ارسال لایحه بودجه به مجلس به بهانه برنامه هفتم می‌گوید: دولت بالاخره اطلاع داشته که برنامه هفتم و لایحه بودجه تقریبا نزدیک به هم و توامان خواهد بود، بنابراین این‌ها، بهانه‌ها و توجیه‌هایی است که از سوی دولت عنوان می‌شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: غرب وحشی بداند دوران جنگ در خانه دیگران تمام شده و در آینده نزدیک باید جنگ را در کشور خودشان تجربه کنند.
نماینده مجلس گفت:با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و مسئله‌ی مصرف بی رویه، باید روند مصرف مدیریت‌ها شود تا برای گاز رسانی دچار مشکل نشویم.
یک نماینده مجلس گفت: برابر دیدن تمام مشترکان خانگی، عدالت را محقق نمی کند در حالی که تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی به عدالت نزدیک تر است.
انتشار مطلب علی دایی در اینستاگرام درباره فوت «اسرا پناهی»، دختر دانش‌آموز اردبیلی واکنش تند برخی مسئولان استان و خبرگزاری‌های نزدیک به اصولگرایان را در پی داشت. حالا علی دایی با انتشار متنی در اینستاگرام خود به حواشی اخیر پاسخ داده است.
احمد علیرضابیگی نماینده مجلس نزدیک به احمدی‌نژاد در این رابطه گفت: ادامه یا عدم تداوم عضویت آقای احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام حادثه مهمی است که می‌تواند تفسیر‌ها و تأویل‌های بسیاری به‌دنبال داشته باشد.
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس در حد امکان و تاحدی توانست جلوی خرابکاری‌های دولت آقای روحانی را در بودجه ۱۴۰۰ بگیرد، ولی آقایان تا روز آخر به ارز ۴۲۰۰ مومن ماندند و از جیب ملت، واردکنندگان خاص و نزدیک خود را سر این سفره چرب نشاندند.
رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی روایات منتشر شده از معاون اول دولت روحانی درباره تصمیمات اقتصادی در دولت قبل را تایید کرد و گفت: نظراتم خیلی با نقطه نظرات آقای جهانگیری نزدیک است و با ایشان هم عقیده هستم.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از نزدیک اقدامات ایران خودرو را در حوزه های مختلف رصد می کند و آمارهای اعلام شده، نشان از نتایج مثبت این اقدامات در بازار خودرو دارد.
آقای ذوالنور! خدای ناکرده فکر نکنید مخاطبان شما نمی‌فهمند که یکی از دلایل مخالف خوانی هایتان، نزدیک شدن انتخابات مجلس است و برای اینکه باز هم برای نماینده شدن از مردم رای بگیرید، ژست اپوزیسیون گرفته‌‌اید. ایام نمایندگی مستدام!
١۴ مصدوم در تصادف زنجیره ای اتوبان قزوین-تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ