رادیو RMC امروز گزارش داد که کیلبان امباپه به تمرینات تیم اول پی اس جی برگشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الهلال نتوانست در دیدار پس از رونمایی نیمار برنده از زمین خارج شود و برابر الفیحاء به تساوی یک – یک رسید.
تیم فوتبال النصر در نخستین بازی خود از رقابت های جام ملک سلمان به تساوی رسید.
والت نائوتا، یکی از متهمان پرونده اسناد ترامپ نیز در رستوران حضور داشت. دستیاران ستاد انتخاباتی ترامپ تصاویر ویدئویی از این توقف را به اشتراک گذاشتند که در آن رئیس جمهور سابق در حال دست دادن و تشکر از حامیان داخل کافه بود.
تیم فوتبال الاتحاد توانست با پیروزی برابر الفیحاء و البته توقف النصر، عنوان قهرمانی لیگ حرفه ای عربستان را از آن خود کند.
تا ساعاتی دیگر دو دیدار تعیین کننده سوپرلیگ یونان پس از تعویق به دلیل کرونا برگزار خواهد شد.
مهاجم منچسترسیتی پس از تساوی آرسنال و ساوتهمپتون یک توئیت در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
توقف تولید آیفون ۱۲، اقدام قابل پیش بینی است، زیرا اپل معمولا مدل‌های قدیمی‌تر را پس از گذشت سه سال از زمان آغاز عرضه آنها، دیگر تولید نمی‌کند و آیفون ۱۳ احتمالا جای آن را برای افرادی که به دنبال یک گوشی میان رده هستند، می‌گیرد.
پس از تصمیم عراق برای توقف صادرات نفت خام از اقلیم کردستان به ترکیه، رسانه های عبری از ضرر اسرائیل از این تصمیم صحبت می کنند.
تیم‌های ازبکستان و ونزوئلا با تساوی به کارشان مقابل هم پایان دادند.
یک شرکت رسانه‌ای عربستانی اعلام کرد که سریال «معاویه» در ماه رمضان از این شبکه پخش نخواهد شد.
تعداد زیادی از سهامداران منتظر قفل بازگشایی بانک آینده هستند تا پس از 18 ماه بتوانند این دارایی بلوکه شده را بفروشند یا تصمیم دیگری برای سهم بگیرند.
سفرهای رسمی متقابل مقامات کره جنوبی و ژاپن پس از ۱۲ سال توقف از سر گرفته می‌شود.
شاگردان ساکت الهامی در تیم هوادار، در دقیقه 88 از شکست برابر مس کرمان گریختند تا اولین امتیاز خود را پس از غلبه بر پرسپولیس به دست بیاورند. این تیم ده نفره شده بود ولی باز هم به تیم فانوس بدست کرمانی نباخت.
ستاره ایرانی هال سیتی به‌عنوان یار جانشین مقابل کاونتری به زمین رفت.
شبکه المیادین گزارش داد که فعالیت های فرودگاه بین المللی پس از سه روز توقف در نتیجه تجاوز اخیر هوایی رژیم صهیونیستی به وضعیت عادی بازگشته است.
تیم فوتبال الهلال در رقابت‌های لیگ عربستان برابر الوحده در نهمین دقیقه از وقت‌های اضافه پیروزی را از دست داد.
بارسلونا یک روز بعد از توقف رئال در دربی مادرید، مقابل آلمریا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
با توقف تولید خودرو ناقص و عرضه خودرو به صورت عبور مستقیم از خط تولید به دست مشتریان، گردش مالی و نقدینگی در گروه صنعتی ایران‌خودرو با فروش خودروهای کامل تقویت شده و آمارها بیانگر افزایش تولید در این گروه صنعتی است.
در این بیانیه آمده است: بر اساس این تفاهمنامه که در سفر نماینده دولت یونان به تهران به امضای مقامات بنادر و دریانوردی دو کشور رسید، طرفین همکاری لازم به منظور ارتقای امنیت دریانوردی را در دستورکار قرار خواهند داد.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم و گشایش ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مالی، تکمیل پروژه خانه جوان در این شهرستان پس از ۳ سال توقف از سرگرفته شد.
شرکت اپل برنامه‌های خود را برای افزایش تولید آیفون‌های جدید خود در سال جاری پس از عدم تحقق رشد پیش بینی شده تقاضا متوقف می‌کند.
ایرانی افزود: پس از اتفاقات و تحولات اخیر عراق، طبیعی است که بایستی منتظر بود تا کشور میزبان برای میزبانی و مدیریت مذاکرات آماده باشد.
مقامات سیاسی عراق و شماری از نمایندگان احزاب این کشور در پی نشست خود با موضوع خروج از بحران فعلی، بر لزوم توقف تنش میدانی، رسانه ای و سیاسی در این کشور تاکید کردند.
دی ماه ۱۴۰۰ رئیس سازمان بورس وعده به خروج صندوق پالایش یکم از زیان داد حال کمتر از ۴۰ روز تا پایان سال باقی مانده، ولی همچنان این صندوق در زیان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ