تیم فوتبال الاتحاد توانست با پیروزی برابر الفیحاء و البته توقف النصر، عنوان قهرمانی لیگ حرفه ای عربستان را از آن خود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی پرتغال قهرمانی کریستیانو رونالدو با النصر در جام باشگاه‌های عربی که با دو گل او مقابل الهلال به دست آمد را به کاپیتان تیم ملی این کشور تبریک گفت.
در دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به میزبانی عربستان، دو تیم پرستاره الهلال و النصر به مصاف هم رفتند که در نهایت النصر با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه دو به یک مقابل حریف به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. در این بازی الهلال با یک گل پیش افتاد، اما النصر باوجود آنکه ۱۰ نفره شد در ادامه کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند تا تیمش را قهرمان این رقابت بسیار مهم کند. رونالدو در دقایق پایانی مصدوم شد و با چهره ناراحت از زمین خارج شد. این نخستین جامی است که کریستیانو رونالدو با تیم عربستانی به دست آورد. رونالدو عنوان آقای گل این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.
با توجه به ناکامی النصر در فتح لیگ عربستان، کریستیانو رونالدو برای دومین سال متوالی هیچ جامی به دست نیاورد.
در هفته بیست و نهم لیگ روشن سعودی، تساوی النصر مقابل الاتفاق، جام قهرمانی را به الاتحاد هدیه داد.
رونالدو در النصر روز‌های خوبی را تجربه نمی‌کند چرا که تیم او صدرنشینی لیگ عربستان را از دست داد و در جام حذفی هم از صعود به فینال باز ماند.
الوحده در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با نتیجه یک بر صفر میزبان خود، النصر را شکست داد و به شگفتی بزرگی دست یافت.
علیرضا بیرانوند با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو در جام جهانی ۲۰۱۸ برای خودش اسم و رسمی حتی در فوتبال دنیا دست و پا کرد.
اولین جام فصل از دسترس ستاره پرتغالی خارج شد.
النصر با حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی خود برابر الاتحاد شکست خورد و از سوپر کاپ عربستان حذف شد.
ستاره پرتغالی دنیای فوتبال که حضورش در عربستان سروصدای زیادی به پا کرد اولین جام را با النصر از دست داد.
پیام میزبانی بصره در شرایطی در بین کشور‌های دنیای در حال دست به دست شدن است که ایران به عنوان یکی از امن‌ترین و ثروتمندترین کشور‌های منطقه سال‌های زیادی است که از گرفتن یک میزبانی مهم در بازی‌های فوتبال در سطح آسیا عاجز مانده است. از آن بدتر اینکه درست در همین روز‌ها که ورزشگاه معروف شهر بصره پر از تماشاگر می‌شود، فدراسیون فوتبال و شورای تأمین استان‌های ایران بازی‌های لیگ برتر را بدون حضور تماشاگران برگزار می‌کنند
ظاهرا قرارداد رونالدو با عربستانی‌ها نه ۲.۵ سال بلکه هفت سال و تا پایان جام جهانی ۲۰۳۰ است که قرار است عربستان میزبانی آن را بر عهده بگیرد. اینجا عدد درشت‌تر می‌شود و به همان ۵۰۰ میلیون یورو نزدیک می‌شود. اگر قرار به پرداخت سالانه ۷۰ میلیون یورو به رونالدو برای هفت سال باشد، بدیهی است که او سود کلانی در این هفت سال از کنار قراردادش با عربستانی‌ها به دست خواهد آورد. ضمن اینکه از این قرارداد هفت‌ساله، فقط ۲.۵ سالش رونالدو متعهد است که بازی کند و بقیه را به‌عنوان سفیر عربستان مشغول به کار می‌شود.
رولی و آرمانی از آرژانتین و آرئولا و بنزما از فرانسه این شانس را دارند که حتی بدون انجام یک بازی جام قهرمانی جهان را به دست بیاورند.
ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش، می‌گوید حضور در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام جهانی، پایان جاه‌طلبی این تیم نخواهد بود.
ژردان شکیری وینگر کوتاه قامت و سوئیسی با گلزنی در مقابل صربستان به رکوردی ویژه در رقابت های جام جهانی دست یافت.
شرکت سازنده توپ‌های جام جهانی به صورت رسمی اعلام کرد که گل نخست پرتغال به اروگوئه بدون برخورد با کریستانو رونالدو به ثمر رسیده است.
ایکر کاسیاس یکی از کسانی است که اعتقاد دارد کریستیانو رونالدو می تواند برنده کفش طلای جام جهانی شود و از اینکه برخی فوق ستاره پرتغالی را دست کم می گیرند، متعجب است.
کریستیانو رونالدو تنها چند روز مانده به شروع جام جهانی قططر به دلیل ناراحتی معده تمرین امروز تیم ملی پرتغال را از دست داد.
رونالدو این روز‌ها در جمع شیاطین سرخ روز‌های بدی را می‌گذراند. باخت سنگین شاگردان تن هاگ در دربی منچستر مقابل دیدگان رونالدو از وضعیت بد این بازیکن خبر می‌دهد.
رونالد آرائوخو فردا در فنلاند جراحی خواهد کرد و شاید جام جهانی را نیز از دست بدهد ولی احتمال حضور او در این رقابت ها همچنان وجود دارد. او باید گونسالو وردو، بازیکن الچه، را الگو قرار بدهد.
رونالد آرائوخو در حال حاضر تصمیم گرفته زانویش را جراحی کند و در این صورت قطعا جام جهانی 2022 را از دست خواهد داد.
ساندی‌تایمز می‌گوید به دلیل عدم حضور منچستریونایتد در لیگ قهرمانان دستمزد کریستیانو رونالدو در این تیم 25 درصد کاهش پیدا کرده و این موضوع ستاره پرتغالی را خشمگین کرده است.
پاسخ فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید به شایعات بازگشت کریستیانو رونالدو به این تیم، خشم خواهر این ستاره پرتغالی را برانگیخته است.
نحوه ی راه اندازی تلفن ثابت اینترنتی مخابرات

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ