مقامات سیاسی عراق و شماری از نمایندگان احزاب این کشور در پی نشست خود با موضوع خروج از بحران فعلی، بر لزوم توقف تنش میدانی، رسانه ای و سیاسی در این کشور تاکید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبران گروه‌های فلسطینی در پایان نشست خود در قاهره، باصدور بیانیه‌ای بر تداوم گفتگوها جهت پایان‌دادن به تفرقه موجود میان گروه‌های فلسطینی تاکید کردند.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بروکسل در ارتباط با بیانیه پایانی اجلاس سران ناتو بیانیه مطبوعاتی منتشر کرد.
در بیانیه پایانی اجلاس سران ناتو همچنین از ایران خواسته شد تا «تعهدات قانونی خود بر اساس معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای و تعهدات سیاسی خود در ارتباط با عدم اشاعه هسته‌ای را بدون تاخیر انجام دهد».
وزرای خارجه جنبش عدم تعهد خواستار تحقق تلاش‌های بیشتر بین‌المللی برای دستیابی به راه حلی عادلانه در راستای اطمینان از احقاق حقوق مردم فلسطین از جمله حق تعیین سرنوشت و پایان دادن به آلام پناهجویان فلسطینی شدند.
گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز سه‌شنبه در بیانیه‌ای تاکید کرد که به ارتش رژیم صهیونیستی در جریان عملیات آنها آسیب‌های جدی وارد آورده است.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: از همین رو مذاکره با بازیکنانی که طبق نظر سرمربی محترم تیم، قراردادشان باید تمدید می‌شد از همان هفته گذشته آغاز شده و تمدید قرارداد این گروه از بازیکنان تقریبا در مراحل پایانی است.
راه‌حل دیپلماتیک بهترین راه برای حل نگرانی‌های بین‌المللی درباره برنامه هسته‌ای ایران است؛ اما برنامه جامع اقدام مشترک صرفا یک مرجع یا منبع مفید برای این راه‌حل دیپلماتیک خواهد بود. جملات به‌کار گرفته شده در بیانیه گروه هفت دقیقا همسان با بیانیه وزرای خارجه کشور‌های گروه هفت در تاریخ ٢٣ آوریل ٢٠٢٣ است؛ در این بیانیه نیز برجام نه به عنوان راهکار نهایی بلکه به مثابه منبع مفید برای راهکار‌های دیپلماتیک در نظر گرفته شده بود.
بیانیه پایانی هیچ اشاره‌ای سلبی یا ایجابی به نام ایران نداشت، در حالی که در نشست‌های قبلی بار‌ها ادعا‌ها و اتهامات بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران از جمله ادعای واهی امارات درباره جزایر سه‌گانه ایران در بیانیه‌های پایانی آن نشست‌ها تکرار می‌شد.
پیش‌نویس بیانیه به ادعای حاکمیت امارات بر جزایر سه‌گانه ایران و همچنین برقراری مجدد روابط دیپلماتیک بین تهران و ریاض می‌پرداخت اما در بیانیه پایانی، هر دو بند حذف شده است.
سران هفت کشور صنعتی جهان موسوم به گروه هفت در بیانیه پایانی خود در هیروشیما تأکید کردند که برجام مفیدترین راه‌حل دیپلماتیک برای مسئله هسته‌ای ایران است.
ایسنا نوشت: در بیانیه جده آمده است: ما توجه عربستان نسبت به ایجاد شرایط مناسبی برای تحقق رشد اقتصادی در منطقه را ارج می‌نهیم.
وزرای دارایی و اقتصاد کشورهای گروه هفت در پایان اجلاس سه روزه در ژاپن، علیه ایران و کره‌شمالی بیانیه‌ای خصمانه صادر کردند.
در بیانیه پایانی نشست سه‌جانبه وزرای خارجه چین، پاکستان و دولت طالبان اعلام شد: ۳ طرف تصمیم گرفتند همکاری خود را در حوزه‌های امنیتی بر اساس اصول احترام متقابل گسترش دهند.
در روزی که فدراسیون فوتبال اعلام کرد صدور بیانیه و صحبت درباره مقامات رسمی در هفته‌های پایانی لیگ برتر ممنوع است، سه باشگاه لیگ برتری بیانیه‌های مختلفی را منتشر کردند!
نشست امروز که در امان برگزار شد با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای به همزمان نبودن بازی‌های سه هفته پایانی لیگ برتر معترض شد.
نشستی در شرم الشیخ با حضور تشکیلات خودگردان فلسطین، رژیم صهیونیستی، اردن و مصر برگزار شد که عملیات ضد صهیونیستی مبارزان فلسطینی رویای برگزار کنندگان را بر باد داد.
جنبش النجباء عراق به مناسبت سالروز پیروزی این کشور مقابل گروه تروریستی داعش بیانیه ای را صادر کرد.
علی‌رغم اختلاف بین سران گروه‌های ۲۰، خبرگزاری رویترز اعلام کرد بیانیه پایانی و مشترک این گروه تصویب و نهایی شده است.
شرکت کنندگان در سی و یکمین نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر در بیانیه خود بر حمایت از فلسطین تاکید کردند.
شرکت کنندگان در سی و یکمین نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر در بیانیه خود بر حمایت از فلسطین تاکید کردند.
بیست‌وچهارمین نشست وزیران مجمع کشورهای صادرکننده گاز(جی‌ئی‌سی‌اف) با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، اتهامات بی اساس وارده در بیانیه پایانی نشست ۱۵۳ وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس را محکوم کرد.
کمیته هماهنگ‌کننده راهپیمایی دفاع از نهادهای مشروع حکومت در بیانیه پایانی این راهپیمایی اعلام کرد که به منظور تحقق مطالبات خود تحصن نامحدود برگزار می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ