الهلال نتوانست در دیدار پس از رونمایی نیمار برنده از زمین خارج شود و برابر الفیحاء به تساوی یک – یک رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فعالیت‌های غیراصولی در مسجد معیرالممالک، حسب پیگیری و حضور یگان حفاظت میراث‌فرهنگی متوقف شده است.
کایسری اسپور در حضور هافبک ایرانی خود مقابل استانبول اسپور به تساوی رسید.
والت نائوتا، یکی از متهمان پرونده اسناد ترامپ نیز در رستوران حضور داشت. دستیاران ستاد انتخاباتی ترامپ تصاویر ویدئویی از این توقف را به اشتراک گذاشتند که در آن رئیس جمهور سابق در حال دست دادن و تشکر از حامیان داخل کافه بود.
بایر لورکوزن در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود و دو گل عجیب به تساوی مقابل مونشن گلادباخ رضایت داد
آ. ا. ک آتن در حضور دو بازیکن ایرانی خود مقابل المپیاکوس به تساوی رسید و صدرنشین ماند.
النصر با حضور ستاره‌های خود نتوانست مقابل الفیحاء نتیجه بگیرد و متوقف شد.
شباب الاهلی در حضور ۹۰ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی مقابل الوحده رسید.
شاید برای ما این واژگان خوشایند نباشد، اما باید بپذیریم که عراق جدید، مسیر «استقلال» را در سیاست خارجی و داخلی در پیش گرفته است. این مسیر نه قابل توقف است و نه قابل برگشت. در چنین میدانی، کسی برای ایران فرش قرمز پهن نخواهد کرد که نفوذ سیاسی یا حضور اقتصادی‌اش در عراق را گسترش دهد. دیگر بازیگران، اعم از ترکیه، آمریکا و اعراب حاشیه خلیج فارس، بازیگری خاص خود را دارند... به نظر می‌رسد، ایران نیز با پذیرش واقعیات عراق جدید، با استراتژی‌ها نوین وارد این رقابت تنگاتنگ شود. صرف متهم کردن السودانی به بدعهدی، تنها برآینداش از دست دادن فرصت‌ها و گسترش نفوذ رقبا خواهد بود.
تیم فوتسال پالما در حضور دو ستاره ایرانی خود به تساوی مقابل سانتا کولوما رسید.
دینامو زاگرب در حضور تعویضی ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی برابر گوریسا رسید.
شارلروا در حضور دو بازیکن ایرانی خود مقابل خنت به تساوی رسید.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد، پروردگار او را در جهان این گونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده، و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد پروردگار او را در دنیا اینگونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد
در خصوص پیگیری پرونده حسین محمدی (بازیگر) طی هفته گذشته دو جلسه کارشناسی در خانه سینما برگزار شد، جلسه اول با حضور وکیل انتخابی این بازیگر برگزار شد و وضعیت پرونده‌اش مورد بررسی قرار گرفت. مهمترین نکته وجود وکیل تسخیری و عدم رضایت قاضی پرونده به وکالت وکیل انتخابی بود و در مورد شرایط حصول به این مقصود بحث و تبادل صورت گرفت. / رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال که اخیرا ریاست سازمان سینمایی وضعیت بیکاری اهالی سینما را به اوضاع ناآرام اخیر مربوط دانسته، وضعیت سینما را چگونه می‌بیند؟ پاسخ داد: مشکل بیکاری اعضاء خانه سینما از سال قبل شروع شده و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد و توسط سینماگران در ابتدای امسال گوشزد شده بود. توقف تولید در ابتدای سال و سخت گیری در مجوزها باعث شد که سینماگران کار نکنند. مشکل کاهش تماشاگر از سال قبل آغاز شده است و شاید عوامل آن را باید در روش‌های مدیریت هم جستجو کرد.
سامان قدوس در جریان دیدار دوستانه تیمش مقابل وولفسبورگ یک نیمه به میدان رفت.
در ایام سالگرد حماسه و ایثار مردم اصفهان و تشییع ۳۷۰ شهید عملیات محرم در شهر اصفهان، جمعی از مردم این استان، صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
مهاجم ایرانی پوشکاش حضور تعویضی در جریان تساوی تیمش مقابل کچکمتی داشت.
اومونیا در حضور ۶۱ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود به تساوی برابر اومونیا رضایت داد.
در پی حوادث اخیر در زاهدان جمعی از مردم معترض با حضور در معدن طلای تفتان موجب تعطیلی و توقف فعالیت استخراج در این معدن شدند.
پورتو در هفته یازدهم لیگ پرتغال متوقف شد.
کایسری اسپور در حضور ۹۰ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی برابر عمرانیه اسپور رسید.
حضور مربیان پرتغالی در لیگ برتر کشورمان باعث شده تا نشریات این کشور هر هفته به نتایج تیم‌های پرتغالی‌ها در لیگ ایران بپردازند.
ژیل ویسنته در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود به تساوی مقابل ویزلا رسید.
مهاجم ایرانی هال سیتی در جریان تساوی تیمش برابر پرستون به میدان رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ