تربت حیدریه ـ رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم و گشایش ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مالی، تکمیل پروژه خانه جوان در این شهرستان پس از ۳ سال توقف از سرگرفته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: اکنون پنج پروژه قطار حومه ای در شهرهای جدید در حال تکمیل و ساخت است که در مراحل مختلف پیشرفت قرار دارند.
در حال حاضر حدود ۶۲ هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم که برای تکمیل آنها بیش از ۶۰۰ هزار میلیارد تومان منابع لازم است.
اصفهان- مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان با اشاره به اینکه ۹۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در این استان در حال تکمیل است، گفت: تعداد قابل توجهی از این پروژه‌ها تا پایان سال در مناطق محروم افتتاح می‌شود.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تکمیل ۱۷ پروژه راهسازی این استان نیازمند بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار است.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به صراحت تلاش این کشور برای جذب لیونل مسی را تایید کرد و گفت امیدوار است ستاره بزرگ آرژانتینی تصمیمی مشابه کریستیانو رونالدو گرفته و در لیگ عربستان حضور یابد.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به صراحت تلاش این کشور برای جذب لیونل مسی را تایید کرد و گفت امیدوار است ستاره بزرگ آرژانتینی تصمیمی مشابه کریستیانو رونالدو گرفته و در لیگ عربستان حضور یابد.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران گفت: ۱۱ پروژه خدماتی و ۳۵ پروژه مسکونی در محله نفرآباد درحال ساخت است که تا پایان سال تکمیل خواهد شد.
قربانی کردن در صحن‌ها، گامی جدی در مسیر یهودی‎سازی مسجدالاقصی است. متاسفانه در سال اخیر میزان تعرضات صهیونیست‌ها به داخل صحن‌ها در مناسبت‌های مختلف افزایش جدی داشته که جای نگرانی دارد.
اهر- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی بابیان اینکه درصد برخورداری روستاهای ارسباران از راه آسفالت پایین‌تر از میانگین استان است برضرورت تکمیل پروژه کمربندی شرقی اهر تاکیدکرد.
به گفته سرپرست شرکت توسعه اماکن ورزشی، تکمیل تمامی پروژه های نیمه کاره وزارت ورزش نیاز به بودجه 32 هزار میلیاردی دارد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری از تکمیل ۵۶۵ پروژه روبنایی، زیربنایی، فضای شهری و بهسازی معابر توسط شرکت در سال مالی گذشته خبر داد.
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تکمیل و تحویل ۶ پروژه دولتی و عمومی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۶۶۰ میلیاردتومان تا شهریور ۱۴۰۲ خبر داد.
نژادعلی در مراسم افتتاح تجهیز و تکمیل تخلیه ریلی انبار نفت یزد گفت: این پروژه با حداقل هزینه، صرفه‌جوئی در هزینه‌ها و بهره‌گیری از دانش بومی کارکنان شرکت ملی پخش انجام شده است.
شهردار منطقه ۱۷ از تکمیل فاز اول پروژه اصلاح هندسی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه نواب خبر داد و گفت: این پروژه به‌منظور کاهش تصادفات و ترافیک به اتمام رسیده است.
بوشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور از تخصیص اعتبارات پروژه‌های مصوب سفررئیس جمهور خبر داد و گفت: دولت تلاش ویژه‌ای برای تسریع در تکمیل پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز دارد.
بوشهر- رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اتصال استان بوشهر به خط ریل سراسری گفت: تکمیل پروژه راه‌آهن بوشهر- شیراز با تهاتر نفتی پیگیری شود.
علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو گفت: وزیر نیرو : همدان از دهه ۷۰ دچار تنش آبی است. هفده سال پیش عملیات آبرسانی به همدان کلید خورده و به دلایلی پیشرفت کندی داشته است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: تکمیل پروژه یادگار امام، تنها محوری در غرب تهران است که شمال و جنوب را به یکدیگر متصل می‌کند.
ساری- معاون اول رئیس جمهور گفت: تمرکز اصلی دولت بویژه در سفرهای استانی تکمیل طرح های نیمه تمام بوده است.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های متعدد و گسترده استان گیلان برای توسعه، بر ضرورت تلاش جدی مسئولین این استان برای شناسایی و معرفی این ظرفیت‌ها تأکید کرد.
آذری جهرمی در واکنش به ادعای تکمیل پروژه ماهواره خیام در دولت سیزدهم حکایتی را روایت کرد.
آذری جهرمی در واکنش به ادعای تکمیل پروژه ماهواره خیام در دولت سیزدهم حکایتی را روایت کرد.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از برنامه ریزی به منظور تکمیل عملیات اجرایی پروژه احداث خانه شهر با بهترین کیفیت فنی و اجرایی خبر داد.
جذب اسدبیگی از سوی پرسپولیس یک انتقال جنجالی محسوب می‌شود انتقالی که سرنوشت آن را مراجع قضایی فدراسیون فوتبال باید تعیین کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ