ایرانسل به عابران از زیستگاه یوزپلنگ ایرانی درباره حفاظت و مراقبت از این گونه جانوری در حال انقراض اطلاع‌رسانی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روحانی به محمدباقر قالیباف پیشنهاد کرده بود معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شود. قالیباف البته مایل بود و آماده که وزارت کشور را در دولت روحانی عهده‌دار شود و حتی یکی از متنفذترین و نزدیک‌ترین افراد به حاکمیت نیز به روحانی پیام مشابهی داده بود که گرچه ما به شما رای نداده‌ایم، اما تردیدی نکنید که محمدباقر قالیباف بهترین وزیر کشور برای دولت شماست. روحانی به یاد می‌آورد که در آن تابستان ۱۳۹۲ محمدباقر قالیباف به او گفت ضمن تشکر از پیشنهادش درباره آن فکر می‌کند، اما قبل از پاسخ بداند که دیگر هرگز برای ریاست‌جمهوری نامزد نخواهد شد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حضرت آیت‌الله حاج یدالله رحیمیان، پدر حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران را به وی، خانواده، شاگردان و ارادتمندان آن مرحوم تسلیت گفت.
اظهاراتی که به فاصله حدود یک سال و نیم از کلنگ خوردن پروژه و اجرای عملیات فنس کشی در دو نوبت بیان می‌شود و بی توجهی مجری به آن می‌تواند پیامد‌های ناخوشایندی به دنبال داشته باشد؛ اینکه به دیگران این پیام را می‌دهد که در صورت اجرای پروژه‌هایی از این دست، سازمان حفاظت محیط زیست جز ابراز نگرانی، یادآوری برخی مفاد قانونی و توصیه به توقف، کار دیگری انجام نمی‌دهد، حتی اگر بحث تالاب و ذخیرگاه منحصر به فردی مانند میانکاله در میان باشد...
لیونل مسی با انتشار پیامی احساسی و میهن‌پرستانه به مناسبت روز استقلال آرژانتین هوادارانش در این کشور را بیش از پیش شیفته خود کرده است.
انتشار خبر دستگیری یک دادستان فاسد قاعده را عوض کرده، در این ماجرای قابل‌تأمل رسانه در نقش مکمل حفاظت دستگاه قضایی بازی کرده و پیامی امیدبخش به جامعه ارسال کرده است.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی به تغییر رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران واکنش نشان داد.
یکی از رهبران حماس بر ادامه روند تصاعدی عملیات‌های ضدصهیونیستی در کرانه‌باختری تاکید کرد.
باشگاه استقلال سقف مشخصی برای عقد قرارداد با بازیکنان مدنظرش مشخص کرد.
رئیس جمهور با تسلیت درگذشت حاجیه خانم فاطمه بهرامی، والده اسحاق جهانگیری و دو شهید والامقام دوران دفاع مقدس، برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش مسئلت کرد.
فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی فرا رسیدن ولادت با سعادت امام رضا (ع) و روز محیط بان را گرامی داشت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانوم حوا ریگی آخوندی مادر بزرگوار شهیدان والامقام عبدالرحمان، نوراحمد و عبدالرحیم دانش‌پایه را تسلیت گفت.
لاریجانی ظاهرا همچنان از رویه فراگیر شده در درون جبهه اصول‌گرایان دلخور است، اما این بدین معنا نیست که او کلیت حضور در صحنه و انتخابات را رد کند. او می‌خواهد به جریان نواصول‌گرایان طرفدار یک‌دست شدن حاکمیت که همچنان دغدغه‌شان تداوم یکپارچه ماندن قدرت نزد خودشان است، اطمینان دهد که فعلا نمی‌خواهد چالشی برای آن‌ها باشد
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که در راس هیاتی به بغداد، سفر کرده، در این باره اظهارنظر کرد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده سردار حسین اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور انتظامی و امنیتی را تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: احیای برجام برای ماه‌هاست که در دستورکار قرار ندارد. ما هیچ پیامی [به ایران]ارسال نکرده‌ایم.
بایدن روز سه‌شنبه وارد ورشو می‌شود و با آندژی دودا، رئیس‌جمهوری لهستان دیدار خواهد کرد. او روز چهارشنبه با رهبران «بخارست ناین»، گروهی از اعضای ناتو در اروپای شرقی شامل بلغارستان، جمهوری چک، استونی، مجارستان، لتونی، لیتوانی، لهستان، رومانی و اسلواکی ملاقات می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، درگذشت نماینده اسبق پنج دوره مجلس‌شورای اسلامی را تسلیت گفت.
رئیس جمهور و ریاست قوه قضاییه در پیامی از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند صمیمانه تشکر کردند.
رئیس جمهور و ریاست قوه قضاییه در پیامی از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند صمیمانه تشکر کردند.
رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی سلطنت عمان را به سلطان و مردم این کشور تبریک گفت.
محمدجواد ظریف گفت: پیامی به دانشجویان شریف نداده‌ام.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت هنرمند پیشکسوت و نام‌آشنای بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون، استاد امین تارخ را تسلیت گفت.
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان گفت که از تهران پیامی در زمینه مواضع باکو در مذاکره با ارمنستان دریافت نکرده است.
فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست در پیام تسلیت خود درمورد درگذشت محیطبان برومند نجفی از کمکاری دستگاه قضا خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ