هزینه خرید فیلترشکن‌ها تا جایی بالا رفته‌است که خرید و فروش "گیگی" اینترنت آزاد در بازار درحال وقوع است؛ بنابر بررسی‌های صورت گرفته هزینه خرید ۱۰ گیگ اینترنت آزاد در حال حاضر ۳۵ هزار تومان است و هزینه خرید۲۰ گیگ اینترنت آزاد ۷۰ هزار تومان و هزینه خرید ۷۵ گیگ اینترنت آزاد ۱۷۵ هزار تومان.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای افرادی که به گوشی هوشمند عادت کرده‌اند، زندگی بدون آن واقعاً سخت است. «کاترین وب» (Catherine Webb)، ۴۵ ساله، تاکنون چند بار زندگی بدون گوشی هوشمند را امتحان کرده و یک بار ماه‌ها از گوشی ساده استفاده کرده است. به گفته او، در آن زمان احساس راحت‌بودن داشته است. او در مورد این موضوع این‌چنین گفته: «شما می‌توانید در اوقات فراغت به‌جای اینکه گوشی را بردارید و بفهمید آخرالزمان نزدیک است یا ایمیل کاری نگران‌کننده‌ای را ببینید یا فردی را در اینترنت ببینید که به‌خاطر موضوعی بی‌اهمیت آزرده‌خاطر شده است، فقط فکر کنید.»
یک مطالعه نشان داده است که رویداد‌های فعلی می‌توانند باعث شوند تا حافظه جمعی افراد از رویداد‌های گذشته تقویت شود
اولین گام جمهوری اسلامی برای به رسمیت شناختن «آزادی‌های مشروع» یا همان آزادی‌های قانونی شهروندان، به رسمیت شناختن حق مردم بر اینترنت و فضای مجازی است. الآن دنیا با سرعت‌های خیره کننده اینترنت روبرو شده و جهان دارد توسط هوش مصنوعی اداره می‌شود، اما جوانان و شهروندان مظلوم ایران با اینترنت کلنگی و صد‌ها بار فیلتر شده روبرو هستند و شب را به روز و روز را به شب می‌رسانند.
پیش‌تر برای درخواست صدور یا تمدید گذرنامه نیاز بود افراد به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند که دیگر نیازی به مراجعه آن‌ها نیست و می‌شود از روی نرم افزار پلیس من درخواست را ثبت کرد.
معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: رسیدگی به درخواست‌ها مطابق قوانین و مقررات و در صورت لزوم طرح در شورای تأمین شهرستان‌ها به انجام خواهد رسید و تلاش بر آن است که تأیید یا رد تابعیت ایرانی این افراد و تعیین تکلیف پرونده‌های آنان در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام رسد.
نبود اینترنت پیامد‌های اجتماعی و فرهنگی عمیقی خواهد داشت. رسانه‌های اجتماعی، جوامع آنلاین و پلت‌فرم‌های مجازی به تعاملات اجتماعی مدرن، کنش‌گری و بیان فرهنگی تبدیل شده‌اند. بدون این فضا‌های دیجیتال، افراد باید به دنبال راه‌های جایگزین برای ابراز خود، ساختن جامعه و به اشتراک گذاری ایده‌ها باشند. اشکال سنتی تعامل اجتماعی، مانند مکالمات رو در رو، گردهمایی‌های فیزیکی، و تعامل با جامعه محلی، ممکن است دوباره برجسته شوند.
آسیه حاتمی، مدیرعامل ایران‌تلنت هم در این نشست در پاسخ به میزان نظرسنجی‎های ایران تلنت درباره تعدیل و مهاجرت نیروی کار گفت که فارغ از عوامل زمینه‌ساز تعدیل نیروها، وضعیت اینترنت یکی از مهمترین عوامل این تعدیل یا مهاجرت‌هاست: «به‌طور‌کلی طبق آماری که ما از نظرسنجی‌های‌مان از حدود هشت هزار نفر به‌دست آوردیم، نیمی از افراد (دو نفر از هر چهار نفر) مهاجرت را برای آینده شغلی‌شان انتخاب کرده‌اند.»
مک‌دوول می‌گوید سه ماهواره استارلینک V۲ Mini برای استقرار در مدار عملیاتی خود ارتفاعشان را افزایش داده بودند، اما یک ماهواره از مدار خارج شده است. افراد دیگری هم حرکت ماهواره‌های اسپیس‌ایکس را دنبال می‌کنند. برای مثال اکانت غیررسمی Starlink Insider در توییتر هم می‌گوید ماهواره ۳۰۰۶۲ از مدار سقوط کرده است.
نوری‌قزلجه پاسخ می‌دهد: چرا مصوبه کمیسیون مشترک غیرقانونی است؟ تعداد حاضرین در رای‌گیری به حد نصاب نرسیده بود/ اطلاع‌رسانی برای حضور افراد درست نبود/شرایط تشکیل کمیسیون طبق آیین‌نامه مجلس و کمیسیون مشترک درست نبود/خبرنگاران در جلسه حاضر نبودند/از وب‌سایت مجلس پخش مستقیم نشد
هر چند وزیر ارتباطات بارها گفته است که چیزی به اسم اینترنت طبقاتی وجود ندارد و همه مردم برای ما خاص هستند، اما در عمل این طرح در حال اجراست و اخیرا نامه‌‌‌هایی از سوی چند مجموعه دولتی و برخی افراد درز کرده که نشان می‌دهد اعضای این نهادها درخواست‌‌‌هایی را برای دریافت اینترنت بدون فیلتر به وزارت ارتباطات ارسال کرده‌‌‌اند.
به طور کلی نیروی انسانی ایران، مخصوصا نیروی کارشناس یا تحصیل‌کرده برای کشور‌های دیگر جذاب شده است، بدین منظور اگر افراد بخواهند کسب و کاری راه بیاندازد، بهترین فرصت این است که از تیمی که با آن کار کرده، با آن آشنایی دارد، ایده را می‌شناسد و از همه مهمتر هزینه‌اش هم به نسبت همتایانش در آن کشور ارزان‌تر است، استفاده کند.
به نظر می‌رسد که قطعی اینترنت در ساعات برگزاری کنکور تنها راه‌حل وزارت علوم برای جلوگیری از تقلب در حوزه‌های برگزاری آزمون است. اما این قطعی اینترنت شاید در زمینه تقلب مفید باشد، اما زندگی و معیشت دیگر افراد جامعه را برای دو روز مختل خواهد کرد.
با اجرای استثنا کردن گروهی از افراد یا اینترنت طبقاتی نه تنها گره‌ای از مشکلات کسب‌وکار‌ها باز نمی‌کند بلکه موجب تشدید نارضایتی‌های عمومی می‌شود.
در حالیکه مرجع رسمی معرفی خدمات پس از فروش معتبر، سامانه جامع گارانتی «www.Irangs.ir» است؛ اما با جستجو در اینترنت و تماس با سامانه تلفنی ۱۱۸، انبوهی از مراکز نامعتبر به افراد معرفی می‌شود.
عباس عبدی نوشت: بستن اینترنتی که بیش از ۸۵ درصد افراد بالای ۱۸ سال از آن استفاده می‌کنند که تقریبا به معنای استفاده صددرصدی افراد تحصیلکرده است، چه معنایی جز شکست دارد؟ معنای این رویکرد اعلام شکست پیش از قطعی شدن آن است.
فضای شهر زاهدان قبل و حین برگزاری نماز جمعه آرام و اینترنت وصل است، اما حضور پررنگ نیرو‌های امنیتی در سطح شهر مشاهده می‌شود. منبع: ایسنا
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی خبر داد و گفت: متهم با استفاده از یک همراه بانک جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.
دعوا بر سر از دنیا رفتن یک دختر جوان و یا بر سر با حجاب و بدحجاب نیست. خیلی از کسانی که حجاب کامل ندارند، جزو هواداران جدی جمهوری اسلامی هستند. این کسانی که در خیابان‌ها فساد و تخریب می‌کنند، همه یک حکم ندارند برخی جوانان و نوجوانانی هستند که بر اثر هیجان ناشی از ملاحظه یک برنامه اینترنتی به خیابان می‌آیند. چنین افرادی را می‌توان با یک تنبیه متوجه کرد که اشتباه می‌کنند. برخی خواص بدون تحقیق و احتمالاً ناشی از دلسوزی، اطلاعیه و بیانیه دادند و اظهار نظر کردند
سال ۲۰۱۰، پیش از مرگ نلسون ماندلا، افرادی در اینترنت ادعا می‌کردند که مرگ نلسون ماندلا را به یاد می‌آورند. این افراد با اطمینان از خاطره‌ای صحبت می‌کردند که به سال ۱۹۸۰ باز می‌گشت و در آن از اخبار و فیلم‌هایی یاد می‌شد که مرگ نلسون ماندلا در زندان را بازگو می‌کرد. درحالی که که نلسون ماندلا ۱۹۹۰ از زندان آزاد شد و ۲۰۱۳ درگذشت.
بسیاری از ما هنگام استفاده از اینترنت خانگی احساس ناراحتی می‌کنیم و به خصوص زمانی که در حال مطالعه یا انجام یک کار ضروری هستیم، از سرعت پایین اینترنت رنج می‌بریم، در حالی که افراد در حال استفاده از وای فای بسیار کم هستند؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که وای فای شما هک شده باشد.
سخنگوی فراجا گفت: افراد می‌توانند با مراجعه به سایت epolice.ir درخواست برگ گذر ویژه اربعین خود را داشته باشند.
معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از فعال‌سازی بسته اینترنت برای افراد مشمول سه دهک اول یارانه‌بگیر در کشور خبر داد.
نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت : طراح صیانت ، ساکت ننشسته‌اند و حتما دارند کار می‌کنند و یک بخش از همان تفکرات و افراد در عمل اینترنت را دستکاری کردند
بانک ملت آمار عملکرد مالی خود را در فروردین ماه سال جاری منتشر کرد که بر اساس آن در اکثر شاخص های مهم، رتبه نخست را از آن خود کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ