رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی خبر داد و گفت: متهم با استفاده از یک همراه بانک جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای توسعه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، به امضای دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و دکتر اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول رسید.
در ادامه خدمت‌رسانی بانک ملی ایران به زائران اربعین حسینی، امکان خرید ارز اربعین، سامانه رایگان و بدون نیاز به اینترنت اعلام وضعیت اربعین درپیام رسان «بله» برای زائران فراهم شده است.
کاربران نسخه IOS همراه بانک تجارت به‌منظور بهره‌مندی از خدمات این اپلیکیشن بدون هیچگونه محدودیتی می‌توانند از نسخه وب‌اپلیکیشن (PWA) این سرویس استفاده کند.
سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی خبر داد و گفت: متهم با استفاده از یک همراه بانک جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.
نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه تهران ۱۴۰۲ با حضور گروه همراه اول آغاز به کار کرد.
​صدور «چکنو» چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران، از طریق نسخه وب (PWA) همراه‌بانک صادرات ایران و بدون نصب نرم‌افزار امکان‌پذیر شد.
آمارهای استخراجی از بانک ایران زمین، خبر از رشد ۳۶ درصدی کاربران همراه بانک این بانک می دهد.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: با توجه به شیوه‌های گوناگون و نوین کلاهبرداران و سارقان اینترنتی در انجام اعمال مجرمانه و خرابکارانه خود هموطنان به این موضوع توجه داشته باشند که دانلود نرم‌افزار همراه بانک را تنها از سایت اصلی بانک انجام دهند.
رئیس کل بانک مرکزی صبح امروز به همراه شمخانی؛ دبیر شورای عالی امنیت ملی برای پیگیری توافقات پولی، بانکی و ارزی تهران را به مقصد ابوظبی ترک کرد.
وزارت صمت در مکاتبه ای با بانک مرکزی، ۵ پیشنهاد جدید خود مبنی بر تنظیم بازار تلفن همراه و تبلت را اعلام کرد.
اگر می‌خواهید از حساب بانکی‌تان به خاطر استفاده نادرست از همراه بانک توسط افراد سودجویان برداشت غیر مجاز صورت نگیرد و در امنیت کامل از نرم افزار "همراه بانک فراز ایران زمین" استفاده کنید.
بانک ملی ایران تاکید دارد مشتریان و متقاضیان واجد شرایط دریافت ارز مسافری باید پیش از انجام سفر و زمان دریافت ارز، حواله ارزی مورد نظر خود را دریافت کنند.
"بانک ایران زمین" به همراه هلدینگ و شرکت‌های زیر مجموعه در حوزه فناوری اطلاعات و پرداخت، آخرین محصولات و سرویس‌های خود را در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت معرفی می‌کند.
یک اپلیکیشن موبایل، بستری بسیار مناسب برای رسیدن به تمام استراتژی‌های کوتاه مدت و بلندمدت کسب و کار‌ها است، بنابراین بانک"ایران زمین" به منظور ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد سرویس‌های جدید در همراه بانک فراز، نسخه جدید این پلتفرم را جهت نصب در دسترس مشتریان خود قرار داده است.
کمک هزینه ۳۰۰ میلیون تومانی خرید خودرو؛ ده‌ها تلفن همراه و کنسول بازی؛ این، تنها بخشی از جوایز جشنواره زمستانه بانک تجارت است که از ابتدای دی‌ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ادامه دارد.
کمک هزینه 300 میلیون تومانی خرید خودرو؛ ده‌ها تلفن همراه و کنسول بازی؛ این، تنها بخشی از جوایز جشنواره زمستانه بانک تجارت است که از ابتدای دی‌ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ادامه دارد.
دکتر آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه به همراه جمعی از مدیران و معاونان در سفر به استان مازندران، ضمن دیدار با مدیران و رؤسای شعب، از چند کارخانه تولیدی فعال در منطقه نیز بازدید کرد.
نام‌گذاری سال‌روز ولادت حضرت زینب سلام‌الله‌علیها به روز پرستار، فرصت فرخنده‌ای برای قدردانی از این گروه فداکار جامعه است.
​همزمان با رونمایی از سامانه چک امن دیجیتال (چکاد) در بانک مرکزی، نخستین چک دیجیتال کشور در همراه بانک صادرات ایران صادر شد.
​همزمان با رونمایی از سامانه چک امن دیجیتال (چکاد) در بانک مرکزی، نخستین چک دیجیتال کشور در همراه بانک صادرات ایران صادر شد.
دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل و محمدرضا خورسندی رئیس هیات مدیره بانک کارآفرین، به همراه مدیران ارشد بانک از شعبه جزیره ی کیش بازدید کردند.
بانک کارآفرین به همراه گروه مالی خود در چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی خوش درخشید.
سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: مجرم پس از حضور در پلیس فتا پایتخت و مواجهه با شکات پرونده به جرم خود اقرار کرد و اظهار داشت پس از جلب اعتماد فروشنده و وارد کردن شماره کارت اعلامی در یک نرم افزار همراه بانک اصلی مشخصات شاکی را به دست می‌آوردم و با ورود به اپلیکیشن رسیدساز جعلی و وارد کردن اطلاعات وی یک رسید جعلی واریز به فروشندگان نشان می‌دادم و با بهانه‌هایی مثل اختلال در سامانه‌های پیامکی بانک‌ها با تحویل کالا به سرعت از محل خارج می‌شدم.
رییس‌کل اسبق بانک مرکزی گفت: قانون بانک مرکزی قطعا نیاز به اصلاحات واقع‌بینانه دارد که موجب استقلال عملیاتی همراه با اقتدار و صیانت اجرا در نظارت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ