سخنگوی فراجا گفت: افراد می‌توانند با مراجعه به سایت epolice.ir درخواست برگ گذر ویژه اربعین خود را داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه خودروسازی سایپا پس از اعلام نتایج دومین مرحله عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش، شرایط ثبت نام برای حائزین شرایط فروش فوق العاده را در کوتاهترین زمان اطلاع رسانی کرد.
با گذشت ۲ روز از مهلت ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش همچنان اختلالات این سامانه پابرجاست و امکان ثبت خودرو وجود ندارد.
مرکز توسعه آموزش مجازی، وزارت آموزش و پرورش از فراهم شدن امکان ثبت درخواست رسیدگی به موارد خاص فرهنگیان مشمول رتبه‌بندی جهت ویرایش و تکمیل اعتراض به نتایج رتبه‌بندی در سامانه مربوطه خبر داد.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از امکان برداشت وجه برای همه متقاضیان خرید خودرو خبر داد و گفت: حتی برای خودروهایی که این هفته تحویل داده می‌شود هم امکان برداشت وجه وجود دارد.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود. همچنین داوطلبانی که قبلاً ثبت نام نموده اند امکان ویرایش اطلاعات برای آن‌ها میسر نمی‌باشد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا از امکان ثبت سرقت در سامانه «پلیس من» از طریق گوشی تلفن همراه خبر داد.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور تاکید کرد: امکان اخذ درخواست کارت هوشمند ملی و تحویل آن از طریق خطوط ارتباطی موجود میان نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران و سازمان ثبت احوال کشور، بواسطه وزارت امورخارجه، با انجام تغییرات در زیر ساخت و سامانه‌های کارت هوشمند ملی در محل نمایندگی‌های وزارت امور خارجه نیز فراهم شده است.
مدیرکل امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از امکان صدور سند رسمی برای املاک با اسناد عادی خبر داد.
امکان معرفی حساب وکالتی برای ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی وزارت صمت، به صورت حضوری و غیرحضوری در بانک شهر فراهم شد.
در پی طرح سوال از سوی متقاضیان، گروه صنعتی ایران خودرو درخصوص زمان افتتاح حساب وکالتی و امکان ثبت نام محصولات اطلاعیه ای صادر کرد.
امکان وکالتی کردن حساب بانک تجارت برای ثبت نام در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی وزارت صمت به‌صورت «غیرحضوری» فراهم شد.
امکان وکالتی کردن حساب بانک تجارت برای ثبت نام در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی وزارت صمت به‌صورت «غیرحضوری» فراهم شد.
سامانه جامع تجارت با صدور اطلاعیه‌ای از امکان انتخاب نوع ارز در ثبت درخواست تخصیص ارز برای واردات خبر داد.
مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار طی اطلاعیه ای اعلام کرد که درخواست صدور هر نوع مجوز کسب و کار فقط از طریق درگاه ملی مجوزها امکان پذیر و ثبت هرگونه درخواست خارج از این درگاه تخلف است.
امکان ثبت نام در طرح پیش‌فروش محصولات گروه خودرو سازی سایپا با استفاده از حساب وکالتی برای دارندگان حساب در بانک ملت فراهم شد.
امکان ثبت نام در طرح پیش‌فروش محصولات گروه خودرو سازی سایپا با استفاده از حساب وکالتی برای دارندگان حساب در بانک ملت فراهم شد.
مدیرکل فناوری اطلاعات و آمار جمعیت هلال احمر از امکان ثبت نام همزمان دانش‌آموزان در سامانه «هلال من» خبر داد.
مصرف کنندگان خودرو در سراسر کشور که دارای شرایط خرید خودروی صفر از کارخانه خودروسازی طبق اطلاعیه‌های بورس کالا هستند امکان خرید خودرو از بورس را دارند. مراحل اخذ کد معاملاتی، ثبت درخواست خرید و شرکت در فرآیند حراج خرید خودرو از بورس کالا چقدر هزینه دارد؟ و چگونه می توان از بورس کالا خودرو خرید؟
مدیرکل ثبت احوال لرستان با اشاره به تعویض شناسنامه‌های بزرگ سال، مفقودی‌ها و مستعمل ها، عنوان کرد: درخواست‌ها در این رابطه از طریق دفاتر پیشخوان جمع آوری می‌شوند، در این راستا نیز ۵۴ دفتر پیشخوان طرف قرارداد ثبت احوال هستند.
با توجه به آنکه پس از قطعیت ثبت، امکان درخواست برای تبدیل ثبت انحصاری به ثبت مشترک وجود ندارد، عملاً فرصت واخاهی ایران از دست رفته است. بنابراین سوءمدیریت داخلی در این مورد غیرقابل کتمان است و انتظار می‌رود در این زمینه شاهد پاسخگویی مسئولان مرتبط باشیم.
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر از آغاز ارائه تسهیلات خرد به شهروندان بدون حضور در شعب این بانک خبر داد و گفت: ثبت درخواست تسهیلات اعطایی از طریق "همراه شهر پلاس" امکان پذیر است.
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر از آغاز ارائه تسهیلات خرد به شهروندان بدون حضور در شعب این بانک خبر داد و گفت: ثبت درخواست تسهیلات اعطایی از طریق "همراه شهر پلاس" امکان پذیر است.
یک مقام مسئول گفت: مردم با مراجعه به سامانه جامع گارانتی می‌توانند علاوه بر استعلام برخط اصالت گارانتی کالاهایی نظیر «لوازم خانگی» و «تلفن‌همراه»، شکایات خود را ثبت کند.
رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی با اشاره به ثبت حدود یک‌هزار و ۷۶۴ فروشگاه استان تهران در سامانه ستکاوا گفت: از این پس فروشگاه‌ها می‌توانند از طریق این سامانه درخواست خرید مرغ منجمد و گرم دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ