عضو حماس اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از ماه ها مانع از مرمت و بازسازی مسجد الاقصی شده و تنها اجازه مرمت جزئی بعضی بخش ها را داده است، تا اینگونه زمینه تخریب این مکان مقدس را فراهم کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سایه تنش‌های مرزی میان لبنان و رژیم صهیونیستی، وزیر خارجه این رژیم از وزیر خارجه فرانسه خواست تا مانع از وقوع جنگ با حزب‌الله لبنان شود.
وزیر خارجه آمریکا، حملات وحشیانه شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری را مانع دستیابی به توافق عادی‌سازی روابط میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی دانست.
رژیم صهیونیستی طی ۱۳ سال اخیر در طول مرزهای خود با مصر، حصار مرزی به طول ۲۴۵ کیلومتر و با ارتفاع ۶ متر ایجاد کرده که با این وجود مانع نفوذ گاه و بی‌گاه به اراضی اشغالی نشده است.
ساکنان منطقه کفرشوبا در مرزهای جنوب لبنان، با حضور در منطقه، مانع از حفر کانال توسط صهیونیست‌ها در نزدیکی مرداب النقار شدند.
شدت گرفتن تنش در روابط تل آویو و واشنگتن باعث شد تا نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع از سفر «یواو گالانت»، وزیر جنگ این رژیم به واشنگتن شود.
دادگاه رژیم صهیونیستی تصمیم‌گیری در مورد آزادی شیخ خضر عدنان، اسیر فلسطینی را به تعویق انداخت.
رهبر جریان حکمت ملی عراق از جامعه جهانی خواست که مانع از حملات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین شود.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر پاکستان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد کشورهای اسلامی با تشکیل جبهه واحد، مانع از تداوم این جنایات شوند.
صدها اندونزیایی با برگزاری تجمع در جاکارتا پایتخت اندونزی از دولت کشورشان خواستند مانع حضور رژیم صهیونیستی در مسابقات قهرمانی جام جهانی فوتبال زیر بیست سال شود.
گردان‌های القدس از شهادت یکی از فرماندهان خود در حومه دمشق به دست مزدوران رژیم صهیونیستی خبر داد.
فاکس نیوز به نقل از امیر آویوی، بنیانگذار و رئیس مجمع امنیت دفاعی رژیم صهیونیستی نوشت: «اسرائیل اجازه نخواهد داد ایران هسته‌ای شود». از آنجایی که ما شاهد ادامه پیشرفت بدون مانع برنامه هسته‌ای نظامی ایران با غنی سازی تسلیحاتی هستیم، اسرائیل گزینه نظامی معتبر خود را آماده می‌کند.
نماینده پارلمان اروپا در واکنش به ممانعت از ورود به فلسطین اشغالی می‌گوید ما به حمایت‌های خود از مردم فلسطین ادامه می‌دهیم و از آنها نخواهیم ترسید.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری باوزیر امور خارجه آمریکا بدون اشاره به اینکه دو طرف دارنده بمب هسته ای هستند، گفت: در دیدار خود توافق کردیم که ایران نباید به سلاح هسته ای دست یابد!
رهبر جریان حکمت ملی عراق با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها خواستار اقدام فعال شورای امنیت شد.
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که مسئولان رژیم صهیونیستی مانع از ورود تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی به بیمارستان های غزه می شود.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که اقتصاد فلسطین در نتیجه محدودیت ها و موانع ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی طی دو دهه گذشته حدود ۵۰ میلیارد دلار خسارت دیده است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز در جلسه هفتگی کابینه این رژیم مدعی شد که دولت او توانسته است مانع احیای توافق هسته‌ای شود.
گروه های مقاومت فلسطین ضمن اعلام عزای عمومی و اعتصاب سراسری در نوار غزه، خواستار تشدید مقاومت علیه اشغالگر در تمام نقاط تماس شدند.
یک تحلیلگر صهیونیست علت عدم ارائه سامانه موشکی گنبد آهنین از سوی رژیم صهیونیستی به اوکراین را فاش کرد.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنایت های رژیم صهیونیستی در جنین و کرانه باختری بی پاسخ نخواهد ماند.
شورای جهانی کلیساها طی بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم کرد و از مجامع بین المللی خواست تا مانع رژیم صهیونیستی شوند.
دمشق به حملات رژیم صهیونیستی به فرودگاههای دمشق و حلب واکنش نشان داد و از دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت خواست که مانع تحرکات تجاوزگرانه این رژیم شوند.
جنبش حماس در پنجاه و سومین سالگرد جنایت به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی به دست صهیونیست ها تأکید کرد: مسجد الاقصی قطب نمای وحدت ساز امت باقی می ماند.
رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که عمان با بازگشایی حریم هوایی خود به روی هواپیماهای اسرائیلی مخالفت کرده، امری که مانع عبور هواپیماهای این رژیم از حریم هوایی عربستان سعودی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ